Gå til innhold

Russisk modell, drømmedama.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ny kvinne jeg har begynt å se i nabolaget her. Da jeg så henne visste jeg med en gang at hun er modell. Naboen sa til meg at hun har bodd i Oslo før, men dro tilbake til hjemlandet sitt og var borte i noen år. Hun er det vakreste og mest sexy jeg har sett! Jeg vil ha henne! Hvordan skal jeg få henne?!

Anonymkode: fadae...bb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å komme i snakk med henne?

Anonymkode: 7866f...f26

AnonymBruker
Skrevet

Be henne om borsj og vodka en dag vel. Eventuelt lær deg balalaika, og lage musikalsk opplevelse til henne en kveld. 

Anbefaling fra halvt russer. 

Anonymkode: 811ce...152

• Liker 3
Skrevet

Vel, be henne med ut på en kaffe neste gang du treffer henne, men ikke tenk bare med pikken. Bli kjent med henne

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel, for det første må du jo finne ut om hun er singel og på markedet.

Anonymkode: 8e48b...dfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi opp. Hun er under ditt nivå. 10er kvinner nøyer seg ikke med 5er menn. 

Anonymkode: 6ce68...488

AnonymBruker
Skrevet

Folk fra land der mange er fattige etter norsk målestokk, som kvinner fra Russland eller Thailand, er generelt sett mye mer opptatt av det materielle enn folk som ser på dette som en selvfølge.

Så penger har definitivt noe å si for kvinnens interesse i slike sammenhenger.

Anonymkode: 28511...d7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å bli blakk, veldig blakk i jakten på russisk vakker kjærlighet.

Anonymkode: 02ed1...cd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La oss si at hun er singel og på jakt etter kjæreste (dette må du finne ut av ved å komme i snakk med henne og bli "på hils", begynne å snakkes etc). Hva har du å by på selv? Er du kjekk og grei og attraktiv?

Anonymkode: 410e3...361

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi opp. Hun er under ditt nivå. 10er kvinner nøyer seg ikke med 5er menn. 

Anonymkode: 6ce68...488

Om en 5er mann er rik og kjent så kan han få en 10er kvinne.

Anonymkode: d5e6d...1ca

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å bli blakk, veldig blakk i jakten på russisk vakker kjærlighet.

Anonymkode: 02ed1...cd9

Haha. Det er sant. Av alle hentebrud forhold jeg kjenner til er ukraina og russland noe av det værste. Det er kanskje noe av de mest kostbare man kan komme borti. Kjenner ikke et eneste tilfelle hvor det er mer normale forhold. Der er det bare å betale , ferier, vesker, biler, smykker. Jobbe kommer de ikke til å gjøre. Det finnes ingen grenser overhodet. Og finner de noen bedre (mer penger) så er de borte og mannen sitter igjen med regningene. Kjenner t.o.m en mann som ble sittende igjen med ungen når dama fikk napp hos en amerikaner og stakk av til til USA. Hun kommer nok ikke tilbake fordi hennes bidragsgjeld har etterhvert blitt stor. For det er USA som, for mange, er det ultimate målet.

Kinesisk dame overrasket også. Kjenner en som hentet ei kineskisk dame til Norge. Hun var nok fra de rikere lag og hadde også store forventninger til et liv i luksus med flotte ting og aldri jobbe. Han gjorde et tappert forsøk på å gjøre henne fornøyd. Etter 9 mnd var han blakk og hun borte. Herlig.

Anonymkode: e9ed5...a0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bilde? 

Anonymkode: d48ad...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...