AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Jeg tror jeg har funnet han. Drømmemannen min. Perfekt på alle områder, meg jeg dveler litt med høydeforskjellen mellom oss. Kosing fungerer bra. Sex fungerer veldig bra ❤️ Men jeg føler vi ser litt "rare" ut med nesten 40 cm høydeforskjell mellom oss. Ville dere hatt problemer med en såååå stor høydeforskjell? 🙈 Anonymkode: 240d5...dba
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Ja... Synes det er veldig upraktisk med høydeforskjell på mer enn 10 cm Anonymkode: defbd...fed
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Kan aldri bli for høy 🥰 Anonymkode: aa2bc...2a7
Rant Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Wow. Med den høydeforskjellen hadde han vært unormalt høy i forhold til meg. Hvor høy er du? Bare dere har det fint sammen, så spiller det vel ingen rolle. ☺️
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Spiller det virkelig noen rolle om han er såkalt "drømmemann"? Blir litt wow her altså Anonymkode: e378d...cea 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Spiller det virkelig noen rolle om han er såkalt "drømmemann"? Blir litt wow her altså Anonymkode: e378d...cea TS her... Folk kan være så stygge og baksnakker over en lav sko. Jeg må innrømme at jeg lett lar meg påvirke og irritere av andres meninger. Jeg vet at det i det store og hele ikke betyr noe, jeg er redd folk ler av oss pga høydeforskjellen. Jeg vet det er umodent å tenke slik. Anonymkode: 240d5...dba
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 På 4.8.2020 den 1.20, Rant skrev: Wow. Med den høydeforskjellen hadde han vært unormalt høy i forhold til meg. Hvor høy er du? Bare dere har det fint sammen, så spiller det vel ingen rolle. ☺️ Jeg er 158, og han er 197. Anonymkode: 240d5...dba
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 Jeg har avvist en såkalt drømmemann på grunn av det. Samme høydeforskjell, faktisk! Anonymkode: 45bb0...3aa
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #10 Skrevet 27. august 2020 Høyden betyr jo ingenting for et forhold, så lenge man er lykkelig. Han er jo ikke drømmemann, fordi han er høy?🤔 Anonymkode: 19453...c46
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #11 Skrevet 27. august 2020 Synes absolutt ikke det skal spille noen rolle. Jeg tenker sånn: Folk snakker. Sånn er vi laget. Men selv om vi snakker så betyr ikke det at det er ondsinnet. Det er en tanke som flyter forbi. Det er alltid den det gjelder som føler mest på slike ting. Det viktige er at du har det bra❤️ Anonymkode: c5af8...45a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #12 Skrevet 27. august 2020 Hadde ikke jeg brydd meg om. Bare se på han islendingen og kjæresten hans. The mountain eller hva han "heter". Anonymkode: c168a...31a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 Altså, dette er jo samme høydeforskjell som meg og kjæresten, i tillegg er han 19 år eldre, hehe men jeg tenker da verken på høyden vår eller alder. Barn har vi fått og, Vi er jo begge spent på høyden på barnet da;-) Anonymkode: e7b02...05a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 Jeg er 158 og var sammen med en på 199, tenkte aldri over høydeforskjellen annet enn når vi skulle kysse stående eller ha sex stående. Det slo meg aldri om andre reagerte på det eller ikke. Jeg syns han var verdens flotteste og han syns det samme om meg, så.. Anonymkode: 71614...7ad
Oslodamen Skrevet 28. august 2020 #15 Skrevet 28. august 2020 Nei, jeg ville ikke hatt noen problemer med det. Heller ikke hvis han var et hode lavere enn meg. Jeg har heller aldri tenkt at et par ser "rare" ut fordi hun er mye lavere enn ham. Jeg har aldri hørt noen kommentere dette heller. Snakker virkelig folk om sånt?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #16 Skrevet 29. august 2020 En drømmemann/kvinne, er en person man har en unik kjemi med og blir forelsket i. Det har da ingenting med høyden å gjøre. Bryr meg null om mannen er høy eller lav. Det jeg bryr meg om er kjemien. Om man er ute etter en man tror man vil se bra ut ved siden av , så er man ikke ute etter kjærlighet, det er bare fasade. Selv er jeg middels høy kvinne, men har falt for både høyere, jevnhøye og lavere menn. Tror mange av disse høyde trådene er laget for å skape litt bølger av noen som kjeder seg. Håper det for deres skyld ihvertfall, folk er vel ikke så ignorante at de tror høyde har noe med kjærlighet og gjøre. Anonymkode: f8610...a84
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 Dummeste jeg har hørt!! Anonymkode: b71ef...ff4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå