Gå til innhold

Vi som er nye studenter og skal delta i fadderuka..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på hvilket universitet folk her inne skal gå på, og hvordan opplegg dere har fått i fadderuken (om dere har fått det). Selv skal jeg gå på UIT, og alt av arrangementet så langt skal kun være på nett.. (typ bingo, hjemmetrening, netflix party). I tillegg har de blandet ulike linjer, slik at faddergruppen min består av folk som skal gå andre linjer enn meg. Kjenner jeg er ganske skuffet.. 

Anonymkode: 6401a...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, skal også studere ved UiT

Anonymkode: 7ba33...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NTNU her. Jeg er riktignok ikke ny student, bare ny ved den linja/instituttet jeg skal ta årsstudium i. Vi er blandet med noen masterstudenter/en annen linje, men det ser ut som om fadderne kommer til å prioritere å sette sammen faddergrupper på linjene. Vi har ikke fått noe særlig info ennå, mest sannsynlig vil jeg tro vi får plan for fadderuka i løpet av denne uka, men vi skal visst ha en blanding av digitale og fysiske aktiviteter og mye skal foregå utendørs. 

Det blir spennende å se hvordan det blir, men jeg tenker at hvis opplegget i verste fall blir dårlig og jeg rekker å bli kjent med en liten gjeng, så kan vi bare lage vårt eget opplegg. Hadde en dårlig fadderuke tidligere, og da endte ca. 10 stk av oss opp med å danne en egen "faddergruppe" og hadde vors sammen, dro på byen og laget mat/dro på restaurant.  

Anonymkode: 8da13...451

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også studere ved UiT, men har ikke fått tildelt noen faddergruppe? Hvor fikk du vite hvilken faddergruppe du har? 

Anonymkode: 7282b...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider