Gå til innhold

Vi som er nye studenter og skal delta i fadderuka..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på hvilket universitet folk her inne skal gå på, og hvordan opplegg dere har fått i fadderuken (om dere har fått det). Selv skal jeg gå på UIT, og alt av arrangementet så langt skal kun være på nett.. (typ bingo, hjemmetrening, netflix party). I tillegg har de blandet ulike linjer, slik at faddergruppen min består av folk som skal gå andre linjer enn meg. Kjenner jeg er ganske skuffet.. 

Anonymkode: 6401a...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, skal også studere ved UiT

Anonymkode: 7ba33...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NTNU her. Jeg er riktignok ikke ny student, bare ny ved den linja/instituttet jeg skal ta årsstudium i. Vi er blandet med noen masterstudenter/en annen linje, men det ser ut som om fadderne kommer til å prioritere å sette sammen faddergrupper på linjene. Vi har ikke fått noe særlig info ennå, mest sannsynlig vil jeg tro vi får plan for fadderuka i løpet av denne uka, men vi skal visst ha en blanding av digitale og fysiske aktiviteter og mye skal foregå utendørs. 

Det blir spennende å se hvordan det blir, men jeg tenker at hvis opplegget i verste fall blir dårlig og jeg rekker å bli kjent med en liten gjeng, så kan vi bare lage vårt eget opplegg. Hadde en dårlig fadderuke tidligere, og da endte ca. 10 stk av oss opp med å danne en egen "faddergruppe" og hadde vors sammen, dro på byen og laget mat/dro på restaurant.  

Anonymkode: 8da13...451

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også studere ved UiT, men har ikke fått tildelt noen faddergruppe? Hvor fikk du vite hvilken faddergruppe du har? 

Anonymkode: 7282b...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå på UiS. Her deler de oss i faddergrupper hvor vi er maks 20 inkl. 4-5 faddere. De arrangerer vors hjemme hos fadderne og diverse arrangementer for linjeforeningen, med svært begrensede plasser. Håper det blir gøy på tross av situasjonen vi er i og at fadderuken kan bli tilnærmet normal uten noen ny smitteoppblomstring. Ønsker jo mer enn alt å finne noen greie studiekamerater!

Anonymkode: b5ee0...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gå på UiS.

Samme!

 

Anonymkode: f2a9e...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme!

 

Anonymkode: f2a9e...22d

Kjekt! Hva skal du studere?

Anonymkode: b5ee0...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjekt! Hva skal du studere?

 

Kan si at det er studie i teknisk-naturvitenskapelige fakultet.:P

Anonymkode: f2a9e...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal også studere ved UiT, men har ikke fått tildelt noen faddergruppe? Hvor fikk du vite hvilken faddergruppe du har? 

Anonymkode: 7282b...269

Debutuka.no! Hadde laget meg bruker der fra tidligere, da man må melde seg selv opp som student for å få faddergrupper. Fikk email idag om at jeg hadde fått tildelt faddergruppe.

Anonymkode: 6401a...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gå på UiS. Her deler de oss i faddergrupper hvor vi er maks 20 inkl. 4-5 faddere. De arrangerer vors hjemme hos fadderne og diverse arrangementer for linjeforeningen, med svært begrensede plasser. Håper det blir gøy på tross av situasjonen vi er i og at fadderuken kan bli tilnærmet normal uten noen ny smitteoppblomstring. Ønsker jo mer enn alt å finne noen greie studiekamerater!

Anonymkode: b5ee0...4f7

Høres ut som et mye bedre opplegg enn det vi har fått! På min gruppe er vi 9 stykk, men ser at noen av gruppene er så få som 4. 

Anonymkode: 6401a...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som et mye bedre opplegg enn det vi har fått! På min gruppe er vi 9 stykk, men ser at noen av gruppene er så få som 4. 

Anonymkode: 6401a...a45

Uff ja det hørtes litt skralt ut, rart at gruppene deres er så små?

Anonymkode: b5ee0...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal starte på ingeniør-linje. Blir dritt om vi blir rundt 20 stk fra linjeforeningen vår som sikkert består av 90% gutter. Hater pølsefester. Håper ikke på det og får hvert mulighet til å "feste" med jenter fra sykepleie linjen hvertfall :P

Anonymkode: f2a9e...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff ja det hørtes litt skralt ut, rart at gruppene deres er så små?

Anonymkode: b5ee0...4f7

Ikke så rart tbh med tanke på det med hurtigruta/korona der endestasjon er i tromsø.

Anonymkode: 03531...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det når smitten er på vei opp og vi er i en pandemi. Dette kan holde på i årevis så det er bare å bli vant til det. 

 

Anonymkode: 939dc...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Debutuka.no! Hadde laget meg bruker der fra tidligere, da man må melde seg selv opp som student for å få faddergrupper. Fikk email idag om at jeg hadde fått tildelt faddergruppe.

Anonymkode: 6401a...a45

Det gjorde jeg med en gang jeg kom inn på studiet, men har fortsatt ikke fått noe mail. I går la en superfadder meg til som venn på FB da, så kanskje jeg hører noe snart...

Anonymkode: 7282b...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde jeg med en gang jeg kom inn på studiet, men har fortsatt ikke fått noe mail. I går la en superfadder meg til som venn på FB da, så kanskje jeg hører noe snart...

Anonymkode: 7282b...269

Da kommer det nok sikkert snart! Jeg har forøvrig ikke blitt lagt til av noe superfadder.

Anonymkode: 6401a...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal gå på UIA. Får vi noen informasjon snart?

Anonymkode: 20e58...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2020 den 22.07, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gå på UiS. Her deler de oss i faddergrupper hvor vi er maks 20 inkl. 4-5 faddere.

Det står at åpningssermoni ska være mandag kl:12 digital. Men skjer det ikke noe mer oppmøte på skolen/linjen den dagen? 

Anonymkode: f2a9e...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står at åpningssermoni ska være mandag kl:12 digital. Men skjer det ikke noe mer oppmøte på skolen/linjen den dagen? 

Anonymkode: f2a9e...22d

Jo, men dette varierer alt etter hvilket studie du skal gå på

Anonymkode: b5ee0...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...