Gå til innhold

Bookis.com


Squirtle

Anbefalte innlegg

Jeg må kvitte meg med endel gamle bøker og har kommet fram til at bookis er et alternativ. Jeg har vært inne å lest er forvirret. Der står det at boka du har solgt kan pakkes inn i avispapir el L og at det blir plukket opp i postkassen din eller på trappa di. Pakker de boka/bøkene på nytt før de sendes?

Og hvordan er erfaringene med å selge bøker på bookis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig gode erfaringer med Bookis. Jeg har riktig nok bare solgt to bøker, men det var veldig enkelt og greit. Det er bare å pakke boken inn i gråpapir, skrive koden du får beskjed om på pakken og legge den i postkassen din. Enklere blir det ikke. Pengen kommer rett inn på konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Reveenka skrev:

Jeg har veldig gode erfaringer med Bookis. Jeg har riktig nok bare solgt to bøker, men det var veldig enkelt og greit. Det er bare å pakke boken inn i gråpapir, skrive koden du får beskjed om på pakken og legge den i postkassen din. Enklere blir det ikke. Pengen kommer rett inn på konto. 

Det hørtes jo greit ut 👍 da får man bare håpe at det finnes andre med min sære boksmak i landet her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Squirtle skrev:

Det hørtes jo greit ut 👍 da får man bare håpe at det finnes andre med min sære boksmak i landet her 😂

Av nysgjerrighet, hvilken "sær" boksmak har du? 😅 For jeg anser min som ganske sær fordi jeg liker typ Edgar Allan Poe, Mary Shelley og H. P. Lovecraft 😂 når jeg sier dette til folk, ruller de mes øynene og ler av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sheik skrev:

Av nysgjerrighet, hvilken "sær" boksmak har du? 😅 For jeg anser min som ganske sær fordi jeg liker typ Edgar Allan Poe, Mary Shelley og H. P. Lovecraft 😂 når jeg sier dette til folk, ruller de mes øynene og ler av meg. 

Tror ikke smaken din kan klassifiseres som sær når du liker tre av verdens mest kjente forfattere. Smaken din er helt ordinær. 

Anonymkode: 95e02...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke smaken din kan klassifiseres som sær når du liker tre av verdens mest kjente forfattere. Smaken din er helt ordinær. 

Anonymkode: 95e02...04d

Kjente forfattere ja, men så å si ingen leser bøkene i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.8.2020 den 0.32, Sheik skrev:

Av nysgjerrighet, hvilken "sær" boksmak har du? 😅 For jeg anser min som ganske sær fordi jeg liker typ Edgar Allan Poe, Mary Shelley og H. P. Lovecraft 😂 når jeg sier dette til folk, ruller de mes øynene og ler av meg. 

Så sær skulle jeg gjerne vært😉 har både Mary shelly og lovecraft i hylla men sliter med å lese dem. Er litt ymse og egentlig y veldig spennende, gammel Stephen King og div krim, så sørgelig mainstream 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har svært elendig erfaring med bookis! Hatt mange bøker til salgs, og det til omtrent gibortpris, men ikke solgt noen!   Virker nesten som om fordi en bor langt på landet og derfor ikke har helthjem- ordningen, så er det håpløst!   Samme med Finn.no!  Altfor dårlig!!!!! 

Anonymkode: 618ea...1d9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri klart å selge en eneste bok på den nettsiden der. 

forsøk heller Finn.no eller andre kjøp og salg-nettsteder...       

Anonymkode: d035b...db0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...