Gå til innhold

Sæd: proppen i mannens energibasseng?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest for nå
Skrevet

Altså; jeg leste et sted, sæd må være proppen i mannens energibasseng, trekk ut proppen og han tømmes for energi. At han ofte forandrer personlighet før og etter sex, mens det står på er han øm, kjærlig, energisk og aktiv.

Men straks de siste bølgene av orgasmen har gitt seg, ligger han der som en punktert ballong og man er heldig om man får et grynt ut av ham.

Jeg har nesten tildels tatt meg nær av dette med elskeren min, at så snart det er over, om det er før vi skal sove, er det å lukke øynene og sove..

Skal man bry seg med å analysere om det faktisk var godt for ham, om han trives der han er, eller bare godta at menn rett og slett føler seg annerledes enn oss etter sex og ikke tenker over dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

At menn som regel sovner/gjerne vil sove etter sex er fysiologisk betinget. Det er rett og slett fordi det er så slitsomt. Ikke vits i å overanalysere det, og ihvertfall ikke noe å ta seg nær av.

Skrevet

Det er bare sånn menn er, så vi må nok bare tolerere det på samme måte som at menn må tolerere at vi har humørsvinger ved menstuasjon.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Mannen min blir energisk av sex han.

Gjest Mito24
Skrevet

Rett etter orgasme er det eneste punktet i tilværelsen hvor kvinnen ikke har noen seksuell makt over oss. Cameron Diaz kunne kommet dansende kliss naken og jeg hadde svart med "få på deg noen klær, din tøs". Utrolig deilig, men det varer ikke lenge.

Gjest Guest
Skrevet

Jeg kjenner ikke igjen problemet. Like etter orgasme vil jeg bare fortsette og fortsette. Det er evnen som setter begrensninger i såfall... ;-)

Skrevet

Det er bare sånn. Man blir salig og døsig og sløv etter en utløsning, og hvis det er kvelden sovner man raskt. Men blir jeg lokket til enda et 'nummer', da våkner jeg til igjen...

Ellers til dere som føler det er problem, elsk midt på dagen, når det ikke skal soves etterpå. Det er også 10 ganger bedre enn på kvelden pga at man er så mye mer opplagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...