Gå til innhold

Get tv


Diana

Anbefalte innlegg

I sommer byttet jeg over til internett fra get. Jeg skulle egentlig bare ha nett, men selger ga meg en tv pakke tilbud som inkluderer viaplay og hbo i prisen. Dette gjør at jeg da sparer rundt 300kr i mnd.. Men, er det noen som vet hvordan dette funker i praksis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Diana skrev:

I sommer byttet jeg over til internett fra get. Jeg skulle egentlig bare ha nett, men selger ga meg en tv pakke tilbud som inkluderer viaplay og hbo i prisen. Dette gjør at jeg da sparer rundt 300kr i mnd.. Men, er det noen som vet hvordan dette funker i praksis? 

Har HBO nordic på Altibox selv og der går man bare inn på hovedmeny og velger streaming 

Anonymkode: 1ee10...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har HBO nordic på Altibox selv og der går man bare inn på hovedmeny og velger streaming 

Anonymkode: 1ee10...23d

Og det går uten en konto? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diana skrev:

Og det går uten en konto? 

Ja det ligge allerede registrert hos Get sine systemer det, mener jeg 😊

Anonymkode: 1ee10...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da får du tilgang til alt på boksen deres automatisk. På viaplay med gammel boks måtte jeg lage konto, men ikke betale noe, fordi appen ikke lå i  boksen, men det var get som betalte. Men i går fikk jeg ny boks, og da lå både HBO og Viaplay automatisk inne i boksen. Forøvrig en helt utrolig bra boks, den andre var så dårlig og lite brukervennlig at man skulle tro de prøvde hardt å gjøre det vanskelig!

Anonymkode: b878f...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...