Gå til innhold

Koker av sinne hele dagen :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går og gråter fordi jeg er så sint. Skjønner ikke hva jeg skal være så glad for! Har sett samme stedet siden februar!! Samme stedet!! Og delvis skyldes det korona. Men jeg forstår ikke hva det er jeg skal med livet. Føler alle folka jeg traff i livet bare ble borte mens de gamle kjedelige er de som blir værende :( 

Jeg vet ikke om det er tro p meg selv en gang! Jeg har bok ikke det men hvordan bli glad for seg selv osv når man ALDRI mestret noe? Er livet virkelig så kjedelig?! Det kjennes også veldig ut som man er født med frekvenser/energier. For jeg tiltrekker meg alltid kjedelig :( skjer liksom aldri noe drama i mitt liv, noe spennende osv.... er jo helt som mamma!! Alt rundt meg er så trygt! Det skjer liksom aldri noe! 
Hvordan blir man egentlig glad i seg selv når ting ikke er spennende nok? Man ikke tiltrekker seg de folka man vil? 

Anonymkode: dfdbd...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo prøve å ta kontakt med en tyrker på nettet? Eller så kan du ta en samtale med terapeuten din? Har du sluttet på medisinene?

Anonymkode: 135b5...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess livet er kjedelig. :) Sånn er det for de fleste av oss. Etterhvert som man blir voksen så dreier livet seg om å jobbe. Da er det ikke bare-bare å møte nye mennesker. Dessuten tror jeg de aller fleste mennesker er både morsomme, kule og spennende. De er bare fanget i livets fengsel, og har hverken energi eller lyst til å gjøre så mye ut av seg selv alltid.

Så spørs det også hva du mener er kjedelig og hva som er spennende?
Jeg synes det er spennende med gode samtaler og det å reise. Så meg treffer du nok helt tilfeldig mens jeg er på reisefot (reiser ofte alene).
Hvis du synes ekstremsport er spennende så meld deg inn i et miljø som holder på med slikt.
Hvis det derimot er drama du er ute etter så tror jeg heller du mangler noe inni deg selv. Føler du selv at du har blitt en kjedelig person kanskje?

Anonymkode: 747ee...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo prøve å ta kontakt med en tyrker på nettet? Eller så kan du ta en samtale med terapeuten din? Har du sluttet på medisinene?

Anonymkode: 135b5...b0e

De sluttet å virke og legen ville ikke øke dose så nå har jeg bestemt meg for å ta pause, er på 2.dagen nå. For å bygge opp toleranse igjen..... men hvordan er livet der ute nå? Korona kommer tilbake så det blir færre arbeidsplasser og så innmari mye nedstenging :( 

Anonymkode: dfdbd...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sjekk ut Alt om Selvfølelsen på Storytel, den er der som lydbok.

Anonymkode: 6555f...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jess livet er kjedelig. :) Sånn er det for de fleste av oss. Etterhvert som man blir voksen så dreier livet seg om å jobbe. Da er det ikke bare-bare å møte nye mennesker. Dessuten tror jeg de aller fleste mennesker er både morsomme, kule og spennende. De er bare fanget i livets fengsel, og har hverken energi eller lyst til å gjøre så mye ut av seg selv alltid.

Så spørs det også hva du mener er kjedelig og hva som er spennende?
Jeg synes det er spennende med gode samtaler og det å reise. Så meg treffer du nok helt tilfeldig mens jeg er på reisefot (reiser ofte alene).
Hvis du synes ekstremsport er spennende så meld deg inn i et miljø som holder på med slikt.
Hvis det derimot er drama du er ute etter så tror jeg heller du mangler noe inni deg selv. Føler du selv at du har blitt en kjedelig person kanskje?

Anonymkode: 747ee...8a4

Jeg driter i hvordan det er for de fleste. Jeg tror de fleste føler at de lever i det minste. De fleste har stiftet familie (tilhørighet), fått utdannelse, har venner...

Jeg derimot føler ikke jeg kan gjøre noen ting. Allle følelsene mine er forbudt. Irriterende lav energi har vi! Er skremt av hvor slitne folk er! Sliten etter noen timer jobb fy faen for en pinglete helse vi har!! 
 

og hcorfor setter vi liv til verden når alt er så kjedelig?

Ja jeg vil reise men det er så ensomt!! Alene. Påminnet at jeg ikke har venner. Og ikke har noen å reise til.

Skulle ønske jeg hadde kjæreste i utlandet. Men klarer aldri å gjøre noe med forelskelsene mine. Vil ikke ha norsk mann for føler meg som kjedelig norsk potet. Mamma møtte pappa på reisejobb men valgte en nordmann av alle :( alle i familien min snakker bare norsk og engelsk :( veldig lite internasjonale liksom....

Anonymkode: dfdbd...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må finne glede i de små tingene. Jeg gledet meg til å spise potetgull i helga. Gleder meg fordi jeg har kjøpt meg nytt spill som jeg venter på skal installere. 

Ja jobb er kjedelig, men for mange av oss bare noe vi gjør for å ha penger til morsomme ting.

Anonymkode: 00265...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen interesser du kan drive mer med? Som gjør deg glad?

Anonymkode: 166dc...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i hvordan det er for de fleste. Jeg tror de fleste føler at de lever i det minste. De fleste har stiftet familie (tilhørighet), fått utdannelse, har venner...

Jeg derimot føler ikke jeg kan gjøre noen ting. Allle følelsene mine er forbudt. Irriterende lav energi har vi! Er skremt av hvor slitne folk er! Sliten etter noen timer jobb fy faen for en pinglete helse vi har!! 
 

og hcorfor setter vi liv til verden når alt er så kjedelig?

Ja jeg vil reise men det er så ensomt!! Alene. Påminnet at jeg ikke har venner. Og ikke har noen å reise til.

Skulle ønske jeg hadde kjæreste i utlandet. Men klarer aldri å gjøre noe med forelskelsene mine. Vil ikke ha norsk mann for føler meg som kjedelig norsk potet. Mamma møtte pappa på reisejobb men valgte en nordmann av alle :( alle i familien min snakker bare norsk og engelsk :( veldig lite internasjonale liksom....

Anonymkode: dfdbd...d27

Du har en depresjon. Det første steget er å snakke med fastlegen din og få henvisning til psykolog/psykiater.

Anonymkode: 76b24...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke de fleste opplever at livene sine er så kjedelige som det du synes. Du har ikke noe ansvar for at folk skal ha det du mener er et spennende liv. kanskje du bare vil slippe å bli voksen, være et barn bestandig litt som Pippi langstrømpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...