AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Jeg vil si jeg har gode verdier rolig og stabil/godt humør. Jeg holder formen og kler meg godt ofte hos frisøren. Ikke noe problem å bli sjekket opp på byen men hører aldri noe mer etterpå. Spurte de to siste jeg hadde en greie med hvorfor det ikke kunne bli no mer. De svaret så og si det samme, at jeg var fin deilig men ikke den typen de vil være sammen med! Føler meg bare dum og sa nei takk tre ganger og er nå hjemme fra byen alene.. orker faen ikke mer. Hva er galt med meg? Anonymkode: ff1a7...818
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Umulig å si siden jeg ikke kjenner deg. Men har opplevd det samme. Enten er ikke de du møter rette typene for deg (fordi de ikke er ut etter noe seriøst med noen ala deg), ellers kanskje du er for pen, ikke spennende nok personlighetsmessig o.l. Ser at menn gjerne går etter selvsikre kvinner, tross at de ikke er noe penere enn meg, f.eks. Er vel noe med utstrålingen. Anonymkode: f76bf...d74 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Du ser på feil steder. Jeg møtte min bedre halvdel på en dateside på Internett for et tosifret antall år siden. I år vil jeg tro det finnes andre enn Tinder. Men på de sidene kan du beskrive din personlighet før de kommer inn på din side, og du kan beskrive hva du er ute etter. Det er sannsynligvis ikke noe galt med deg, men et tips er som de andre sier å være selvsikker. Vit at du er god nok slik du er! (Også skader det nok ikke å få seg en ekstra hobby dersom du har tid, men det må gjøres for egen del og lyst og ikke fordi du skal få deg kjæreste pga det). En av tingene jeg elsker min bedre halvdel for er forresten at han er lidenskapelig interessert i jobben sin. Noe man er lidenskapelig interessert i, og driver med, skader ikke. Anonymkode: 95428...909 4
Rant Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Kan være snakk om interesser, mål for livet, verdier, tro... Etc. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Prøv nett, jeg traff min samboer på sukker, vært sammen i 4 år nå ☺️ Anonymkode: d38ac...9c4
Antiviruset Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si jeg har gode verdier rolig og stabil/godt humør. Jeg holder formen og kler meg godt ofte hos frisøren. Ikke noe problem å bli sjekket opp på byen men hører aldri noe mer etterpå. Spurte de to siste jeg hadde en greie med hvorfor det ikke kunne bli no mer. De svaret så og si det samme, at jeg var fin deilig men ikke den typen de vil være sammen med! Føler meg bare dum og sa nei takk tre ganger og er nå hjemme fra byen alene.. orker faen ikke mer. Hva er galt med meg? Anonymkode: ff1a7...818 Hva er galt med deg, alt er jo beskrevet i dette innlegget! Du sjekker opp damer på byen! Der er det ekstremt mange useriøse kvinner som bare er ute etter moro. Sjansen for at du finner noen der som er forholdsmateriale er veldig liten. Så er du akkurat det samme, du sjekker på byen Disse damene tro at du er en player, og det du sier er at du har vært det hel til nylig. Når du stadig vekk snapper opp damer på byen som du sier? Hva er du da? Om du ikke endrer dette vil det fortsette, og det hjelper lite å endre sjekkested til dating apper når du drar med damer hjem hver gang du er på byen, og ikke heller bare avtaler videre date med de du finner interessant og så venter litt med sex til du ser om de er interessant. Da forstår damene at du er litt mer seriøs. Det jeg sier til deg nå er sikkert gresk for deg Så bare fortsett med det som ikke fungerer du. Damene får seg sex og du forsetter som det du er for de Playboy. En solid seriøs mann går ikke ut på byen og drar med seg damer hjem på ONS, en god solid kvinne gjør heller ikke det. Så treffer jeg en dame på byen som vil bli med meg hjem første kvelden? Jeg vet at hun ikke er noe å innlede noe forhold med.
Antiviruset Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil damer Anonymkode: 1a38b...300 Feil damer og feil taktikk med å høvle over den ene etter den andre fordi det ikke fungerer Da blir man en playboy som funger som sex for damene, men skyr vedkommende som forholdsmateriale. Han er attraktiv og har draget tydeligvis. Så alle muligheter til å endre måten han går frem på og hvordan han fremstiller seg selv. Da snakker jeg ikke om å fake, men å faktisk endre seg. Gjør han det kan han finne den flotteste damen i verden på alle måter, og ikke bare for sex. Det er en mulighet som disse som har denne evnen til å sjekke akkurat de damene de vil har. Det er jo slik på dette området som mange andre. En gave/talent er ikke noe garanti for å lykkes i livet, mange bare kaster det bort.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 5 minutter siden, Antiviruset skrev: Feil damer og feil taktikk med å høvle over den ene etter den andre fordi det ikke fungerer Da blir man en playboy som funger som sex for damene, men skyr vedkommende som forholdsmateriale. Han er attraktiv og har draget tydeligvis. Så alle muligheter til å endre måten han går frem på og hvordan han fremstiller seg selv. Da snakker jeg ikke om å fake, men å faktisk endre seg. Gjør han det kan han finne den flotteste damen i verden på alle måter, og ikke bare for sex. Det er en mulighet som disse som har denne evnen til å sjekke akkurat de damene de vil har. Det er jo slik på dette området som mange andre. En gave/talent er ikke noe garanti for å lykkes i livet, mange bare kaster det bort. Jeg tolker det som ts er en kvinne Anonymkode: 9fe4f...3e2 7
Antiviruset Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolker det som ts er en kvinne Anonymkode: 9fe4f...3e2 Betyr ikke noe Det er akkurat de samme mekanismene som teller! Kanskje hakket verre for en kvinne, fordi det er enda mindre sosialt akseptert i veldig mange miljøer. Generelt sett er de samme mekanismene der uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 Ikke noe galt med deg, men hvordan er du? Personligheten din, utlyser du usikkerhet? Misnøye med deg selv? Sånt har betydning. Mulig du tiltrekker deg feil mennesker, de som kun vil fly rundt og ha det uforpliktende og gøy. Det trenger ikke ha noe å si, men sjelden ett forhold starter etter ett ligg etter byturen. Det kan skje og det skjedde med meg, men ofte møter man da mennesker som kun vil ha litt gøy og i utgangspunktet ikke er sånn veldig seriøs mtp fast forhold. Kan du ikke få deg en hobby? Bli kjent med noen gjennom det? Anonymkode: 988c2...524 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #13 Skrevet 3. august 2020 Det trenger ikke være noe "galt" med deg? Men det betyr jo ikke at du kan få den du peker på, sånn er vel realiteten for de fleste Anonymkode: 2b0e8...bad
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #14 Skrevet 3. august 2020 I dagens samfunn har det blitt fullstendig normalt å møtes på nett/app. Gi det et ordentlig forsøk først! Ikke dra med stadige ONS hjem fra byen. Ryktene sprer seg og så er det tydelig at du ikke er en å satse på. Nå kjenner ikke jeg deg, men jeg kan si hva som hadde vært litt røde flagg for meg: Ustelt/lat, usosial/har ikke venner, null utdannelse+dårlig økonomi, ingen humor/kan ikke utfordre meg. Lykke til! Det finnes sikkert noen for deg også der ute Anonymkode: 0b28d...1be
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #15 Skrevet 3. august 2020 Det er så lett å få seg en date i dagens jungel av sjekkeapper at det skal mye til før man ønsker å gå inn i et forhold. Hva om neste date er bedre? Hva om neste person er litt høyere/lavere, har litt bedre klesstil og faktisk ikke er så barnslig at h*n lar pizzaskalkene ligge igjen. Tilgangen på potensielle partnere er så stor at selv det minste røde flagget kan bli utslagsgivende. Om 10 år sitter antagelig de samme personene og trykker like og dislike på tinder, overbevist om at det finnes en "perfekt" der ute. For den "perfekte" er jo den som ligner aller mest på en selv selvfølgelig, alt annet er ikke godt nok, og det har jo tross alt blitt ca. 100 000 tinderbrukere til om noen år så da er jo sjansen for å finne den "perfekte" mye større! Anonymkode: 11366...595
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #16 Skrevet 3. august 2020 Kanskje du sikter for høyt? Prøv deg på noen som er litt mindre attraktiv men likevel kul og grei 😊 Anonymkode: 373a2...cb5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #17 Skrevet 3. august 2020 For lite spenning kanskje? Det har vært for lett å sjekke deg opp, og du viser ikke frem verken gode verdier eller at du har mer ved deg, som det kan være spennende, interessant og givende å utforske. Våger du å ha dypere samtaler, spørre dem om ting de må tenke litt over, eller vise at du har egne interesser og standpunkter? Uten slikt blir alle relasjoner platte og lite spennende. Det blir ingenting å finne interessant, eller noe å finne hverandre i, bare lett moro, uten substans. Anonymkode: 662dc...89f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #18 Skrevet 3. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Umulig å si siden jeg ikke kjenner deg. Men har opplevd det samme. Enten er ikke de du møter rette typene for deg (fordi de ikke er ut etter noe seriøst med noen ala deg), ellers kanskje du er for pen, ikke spennende nok personlighetsmessig o.l. Ser at menn gjerne går etter selvsikre kvinner, tross at de ikke er noe penere enn meg, f.eks. Er vel noe med utstrålingen. Anonymkode: f76bf...d74 Nei det gjør de absolutt ikke! Jeg ser hele tiden menn gifte seg med og bli sammen med sure, bitchy, rare og sære damer hele tiden jeg. Det er sånn at jeg nesten tror de har truet til seg mannen eller at han er en av de som ikke tror han har sjans på noe bedre. Det er damer som har store sosiale vansker, oppfører seg dårlig og på tuppa, har store vansker med å tilpasse andre mennesker. Og du blir så syk etter du har vært med disse damene i bare noen timer og begynner å hate folk av den grunn. Og disse har masse venninner og er gift ja. Disse damene har også dårlig utstråling og det oser lite oppegående, vanskelig og suuuuur lang vei... så menn elsker bad bitches og sånne sminkedukker som er tomme i topplokket, de er gode nok for ekteskap og barn. Menn vil ikke ha oss som er smarte, snille og stabile! 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si jeg har gode verdier rolig og stabil/godt humør. Jeg holder formen og kler meg godt ofte hos frisøren. Ikke noe problem å bli sjekket opp på byen men hører aldri noe mer etterpå. Spurte de to siste jeg hadde en greie med hvorfor det ikke kunne bli no mer. De svaret så og si det samme, at jeg var fin deilig men ikke den typen de vil være sammen med! Føler meg bare dum og sa nei takk tre ganger og er nå hjemme fra byen alene.. orker faen ikke mer. Hva er galt med meg? Anonymkode: ff1a7...818 haha så teite de som sjekker deg opp er... hvis du ikke er deres type eller ikke passer sammen, så skjønner jeg ikke hvorfor de prøver seg og gir blaffen etterpå. Menn gjør sånt bare for i nøden få kjøtt på kølla eller for å såre deg med vilje. De har dårlig selvtillit og trenger å bygge opp egoet sitt ved å sjekke opp damer de hadde valgt sist. du er ikke alene, jeg har opplevd stort av det samme etter jeg ble singel igjen for tre år siden. Menn leker med følelsene mine, hører sjeldent noe etter første date, vanskelig å få date, de som vil møtes mer juger om forhold og følelser, men vil bare være drittsekk mot meg og bruke meg for sex. er lei av at menn ser på meg med forrakt og avsky og behandler meg veldig dårlig, eller det gjør damene også. Anonymkode: 8c8a4...092
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #19 Skrevet 3. august 2020 Slutt å ta det menn sier så alvorlig. De er full av skitprat og veldig mange menn sliter med et ego som ikke står i forhold til hverken utseendet eller hva de ellers har å by på. De sjekker selvsagt ikke opp noen de ikke syns er attraktive og de får nei fra damer som er mer attraktive enn dem selv. Du er altså i den ligaen kvinne de får enten de nå leter etter sex eller forhold. Det er bare at en del menn mener at kvinnene de faktisk får er billige ludder fordi de er tilgjengelig, mens de opphøyer kvinner som aldri ville ha ligget med dem. Men de kvinne får de jo ikke fordi disse syns de er støgg og uinteressant. Gi litt motstand og ikke gi mer enn du får. Anonymkode: 6d838...a71 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #20 Skrevet 3. august 2020 At du ser bra ut betyr jo ikke at du er interessant som partner. Man kan fint bli fysisk tiltrukket og gjerne ha sex, men skal det bli forhold er det må man jo helst ha noe mer til felles. Anonymkode: 818f0...a2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå