Gå til innhold

Utelivet i Porsgrunn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 😊 Jeg er fra Bergen, og besøkte Porsgrunn i helgen. En veldig fin by, men er miljøet generelt ganske «hardt» i Porsgrunn? Fikk liksom ikke lyst å gå utpå byen der en gang til . 

Anonymkode: a05c5...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Porsgrunn by er dødt, ikke hardt. Både Skien og Porsgrunn er døde byer, og vi er noen skikkelig særinger som er vanskelig å komme innpå. 

Men byene våre en vanvittig flotte, og vi har mye annet å by på enn det elendige utelivet. 

Anonymkode: 194c5...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Porsgrunn by er dødt, ikke hardt. Både Skien og Porsgrunn er døde byer, og vi er noen skikkelig særinger som er vanskelig å komme innpå. 

Men byene våre en vanvittig flotte, og vi har mye annet å by på enn det elendige utelivet. 

Anonymkode: 194c5...026

Ja, det er sant! Fantastisk fin by altså. Bare følte at det var mange sinte, fulle folk, rusmisbrukere og alkoholikere på byn. Litt ubehagelig nesten. 

Anonymkode: a05c5...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant! Fantastisk fin by altså. Bare følte at det var mange sinte, fulle folk, rusmisbrukere og alkoholikere på byn. Litt ubehagelig nesten. 

Anonymkode: a05c5...07c

Ja, det kan jeg godt forstå. Enkelte utesteder er det noe tyngere miljø, mens andre steder er det dans og moro. 

Men det er vanskelig for deg som ikke er fra Skien/Porsgrunn å vite hvor man burde dra og ikke. 

Veldig synd du opplevde det ubehagelig, slik skal det ikke være! Jeg vil våge å påstå det vanligvis ikke er så fryktelig gale, men det kan like gjerne være jeg som ikke ser det lenger. 

Anonymkode: 194c5...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal flytte fra Porsgrunn så fort jeg får mulighet. Møkkaby. Ikke noe liv, dødt sentrum. Rare mennesker. Er jo et jævla industriområde som kan gå i lufta når som helst.

Anonymkode: 177a4...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal flytte fra Porsgrunn så fort jeg får mulighet. Møkkaby. Ikke noe liv, dødt sentrum. Rare mennesker. Er jo et jævla industriområde som kan gå i lufta når som helst.

Anonymkode: 177a4...a19

Gå i lufta når som helst er å overdrive noe voldsomt. 

Og ja, det er industri område, du burde være stolt av det! Uten industrien hadde ikke Skien eller Porsgrunn vært noen ting. 

Industrien er kjempe bra for nærmiljøet. 

Anonymkode: 194c5...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal flytte fra Porsgrunn så fort jeg får mulighet. Møkkaby. Ikke noe liv, dødt sentrum. Rare mennesker. Er jo et jævla industriområde som kan gå i lufta når som helst.

Anonymkode: 177a4...a19

Ja, skal innrømme at jeg traff mange rare folk 😅 Brevik synes jeg var skikkelig idyllisk da, litt Sørland idyll 😍

Anonymkode: a05c5...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...