Gå til innhold

Synlig beruset farmasøyt surret rundt gråtende i byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto på bussterminalen i sentrum av byen fredag kveld og ventet på bussen min. Ei synlig beruset dame i Apotek 1 uniform+navneskilt hvor det sto farmasøyt på, kom ut av en buss som stoppet. 

Dama gråt og hadde mascara smørt utover ansiktet. Når jeg så henne tenkte jeg først at noe hadde skjedd, og gikk bort for å spørre om hun trengte hjelp.

Da så jeg hun var dritings/ruset på dop(jobber med rus så ser om de har inntatt narkotika) og hun kranglet i tlf med noen. Dama var ikke interessert i å prate med meg, og føk bortover gaten. 

Jeg begynte å gå hjemover da bussen min var forsinket, og så da denne damen vingle rundt i forskjellige gater. 

Jeg må si jeg ble litt sjokkert over at en farmasøyt ansatt på apotek, ikke rekker å få av seg uniformen før hun begynner på helgefylla.

Anonymkode: d1d04...7e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva om hun var syk? Det høres rimelig spesielt ut å være rusa i den situasjonen du nevner. Hørte du hva hun sa på telefonen?

Anonymkode: ee03b...f93

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å bry deg.

Anonymkode: ce534...45e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om hun var syk? Det høres rimelig spesielt ut å være rusa i den situasjonen du nevner. Hørte du hva hun sa på telefonen?

Hun snakket øst europeisk, og hadde ei lita sprit flaske i hånda da jeg så henne ei lita stund etterpå. Sjanglet når hun gikk og så full ut. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å bry deg.

Hvorfor skal jeg slutte å bry meg når jeg så at hun ikke hadde det bra? 

Ts

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da var hun antageligvis full.
Kanskje hun ikke hadde tid til å dra hjem for å skifte før de skulle drikke?

Anonymkode: 31b33...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal jeg slutte å bry meg når jeg så at hun ikke hadde det bra? 

Ts

Hva har du tenkt å gjøre?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg  ville ringt politiet om jeg var deg. Litt sent nå, men om du ser noen i den situasjonen igjen. Tenk om hun surrer seg uti veien og blir overkjørt? Politiet bør henge henne til tørk på glattcelle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres litt utrolig ut at hun skulle være ruset og fortsatt ha på seg apotekuniformen . De fleste har litt mer yrkesstolthet enn som så. Så jeg hadde tenkt som deg ts, at noe var galt. Eller at hun var syk. Tror jeg hadde ringt politi . Kanskje hun trengte hjelp.

Anonymkode: f9fb0...8ef

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da var hun antageligvis full.
Kanskje hun ikke hadde tid til å dra hjem for å skifte før de skulle drikke?

Anonymkode: 31b33...6ab

Ja det tenkte jeg også, men jeg syntes det var rart at hun ikke hadde fått av seg uniform/navneskiltet. Hadde jeg vært sjefen hennes så hadde jeg ikke likt at hun var ute på byen i apotek uniform med fullt navneskilt.

Jeg tenker at damen må ha rusproblemer eller hadde kommet i en vanskelig situasjon rett etter jobb på fredag eller hjemme, sånn at hun måtte flykte av gårde.

Hun ropte og gråt i telefonen hele tiden mens jeg så henne, så noe måtte ha skjedd. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres litt utrolig ut at hun skulle være ruset og fortsatt ha på seg apotekuniformen . De fleste har litt mer yrkesstolthet enn som så. Så jeg hadde tenkt som deg ts, at noe var galt. Eller at hun var syk. Tror jeg hadde ringt politi . Kanskje hun trengte hjelp.

Anonymkode: f9fb0...8ef

Jeg tenkte ikke på å ringe politiet da jeg så henne, men dette var i sentrum av byen og på en fredagskveld er det mange politipatruljer som kjører, så det kan jo hende at de så henne. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun snakket øst europeisk, og hadde ei lita sprit flaske i hånda da jeg så henne ei lita stund etterpå. Sjanglet når hun gikk og så full ut. 

Ts

I første innlegg sa du at du jobber med narkotika og ser når folk har tatt det, nå sier du plutselig at hun hade alkohol i hånda og det var derfor du visste hun var full? Hmmm.......

Anonymkode: 1faf5...5f8

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I første innlegg sa du at du jobber med narkotika og ser når folk har tatt det, nå sier du plutselig at hun hade alkohol i hånda og det var derfor du visste hun var full? Hmmm.......

Jeg la også merke til den inkonsistensen - lite troverdig.

Anonymkode: 42753...ae3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gikk av bussen rett foran meg og stilte seg først opp en halv meter unna meg, mens hun snakket i tlf. Da så jeg på henne at hun var full. Så løp hun ca 10 m lenger bortover perrongen og ropte høyt i tlf. Gikk da bort og snakket til henne, men fikk ikke noe respons da hun snudde ryggen til meg. 

Ca 10-15 min senere så jeg henne med flaske i hånden, da jeg passerte henne på veien hjem. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

For alt du vet hadde hun mista en av sine nærmeste, eller hun hadde fått en kreftdiagnose. Hva er galt med å tenke at vedkommende har det kjipt istedetfor å tenke at vedkommende må tas for enhver pris?

Anonymkode: b5456...d61

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For alt du vet hadde hun mista en av sine nærmeste, eller hun hadde fått en kreftdiagnose. Hva er galt med å tenke at vedkommende har det kjipt istedetfor å tenke at vedkommende må tas for enhver pris?

Anonymkode: b5456...d61

Hun må ikke tas for enhver pris, men reagerte på at hun løp rundt ruset med apotekuniform og navneskilt på.

Det kan være mange grunner til det, men klokken var 23 mange timer etter at apoteket var stengt. Tenker bare at det hadde vært smart å tatt av seg uniform og navneskilt først. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke yrker tenker du det er akseptabelt å ha for å kunne ruse seg på fritiden?

Anonymkode: 99a5b...571

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du asperger mon tro?

Anonymkode: 5cee1...2a7

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje uniformen er stjålet fra et sted? at hun som bar den ikke jobber på apotek? Kanskje et slags kostyme? kl var 23, var det nattåpne apoteker der?

AnonymBruker
Skrevet

Stakkar, hun hørtes jo fortvilet ut. Jeg ville kanskje ringt politiet så de kunne hjulpet henne. Men det høres jo ut som hun var relativt oppegående siden hun klarte å gå og også i kontakt med noen på telefon. Personer i alle yrker kan ha et rusproblem. Her har det tydeligvis bikket over og går nå utover jobb (siden hun ikke engang har fått skiftet). 

Anonymkode: 94cf4...ff3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...