Gå til innhold

Hva mener dere om vekten min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor tjukk er jeg som 170 cm og 83 kg? Er jeg for de som går etter tjukke damer eller er det vanskelig å finne noen? Hva vil idealet være for folk flest? 

Anonymkode: 171e9...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tjukk er jeg som 170 cm og 83 kg? Er jeg for de som går etter tjukke damer eller er det vanskelig å finne noen? Hva vil idealet være for folk flest? 

Kan ikke tenke meg at det er et ideal for folk flest. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Msnoway skrev:

Nei nettopp, men sp var hva er idealet? 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Msnoway skrev:

På gruppenivå vil du nok kunne si det. 

Ts: Jeg ville tippe at folk flest vil gå for noe innenfor normal bmi, og det tilsier jo en god variasjon.  Du vil alltid finne en eller annen tosk,  som kaller noen med bmi på 22 for feit.  

Vekta di er slett ikke ille, men kroppsbygning, og hvor fettet ligger hen, har mye å si for meg. Likeså om du er en sporty type, har kontroll, eller om du bare er på vei oppover.  

Anonymkode: b8021...b5b

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeh, mitt svar er at det IKKE er noe ideal. Mener du å spørre om; hvis det hadde vært et ideal hva ville det vært ? Det er umulig å svare på, og også uinteressant så lenge det ikke finnes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Msnoway skrev:

Eeh, mitt svar er at det IKKE er noe ideal. Mener du å spørre om; hvis det hadde vært et ideal hva ville det vært ? Det er umulig å svare på, og også uinteressant så lenge det ikke finnes. 

Jeg visste jo åpenbart at det ikke er idealet, ikke nyttig å bekrefte det. Er jo et ideal om du vet hva som ikke er idealet. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 180 cm og veier 83 kg. Personlig mener jeg at jeg er litt tyngre enn det folk flest mener er pent. Dette er tiltross for fettet i hovedsak legger seg på de rett plassene. 

Så vil tippe du er litt lubben med mindre du har mye muskler. 

Anonymkode: 8988d...f69

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste jo åpenbart at det ikke er idealet, ikke nyttig å bekrefte det. Er jo et ideal om du vet hva som ikke er idealet. 

Vi snakker nok forbi hverandre. Jeg skal ikke uttale meg om du går som tykk eller ikke, men jeg tror ikke du er kun interessant for de som spesifikk går etter tykke damer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 168 og syntes selv jeg var relativt hot på den vekta. Hadde ikke problemer med å få mannfolk, og traff samboeren min da jeg veide ca 86 kilo. Jeg var likevel ikke førstevalget til mange, datet de som likte større jenter, definitivt. 

Nå veier jeg 70 ca og synes jeg er stor, så jeg ønsker definitivt ikke å gå tilbake til den vekta. Har fortsatt mye å ta av så jeg kan ikke skjønne at jeg trivdes som 12-16 kilo større. 

Anonymkode: f0614...0a2

• Liker 1
Gjest Lisa Rowe
Skrevet

Du har en BMI som indikerer at du er overvektig, og nærmer deg helseskadelig overvekt, så det er jo absolutt ikke ideelt i forhold til din egen helse. I forhold til hva andre synes så er meninger om utseendet veldig relativt, noen liker større jenter mens andre liker mindre jenter. Idealet for folk flest er vel sunn og normalvektig, men man kan fint være overvektig men se normalvektig ut, det spørs helt på kroppsbygningen din og hvor du bærer fettet. Jeg personlig er rett over grensen på overvekt selv, men jeg ser normalvektig ut fordi jeg er heldig med kroppsbygningen min. For din del kan det lønne seg å gå ned i vekt, men det er viktig å huske at du og helsen din er fokuset, ikke hvorvidt andre vil like eller tiltrekkes av deg. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 168 og syntes selv jeg var relativt hot på den vekta. Hadde ikke problemer med å få mannfolk, og traff samboeren min da jeg veide ca 86 kilo. Jeg var likevel ikke førstevalget til mange, datet de som likte større jenter, definitivt. 

Nå veier jeg 70 ca og synes jeg er stor, så jeg ønsker definitivt ikke å gå tilbake til den vekta. Har fortsatt mye å ta av så jeg kan ikke skjønne at jeg trivdes som 12-16 kilo større. 

Anonymkode: f0614...0a2

Har gått ned 30 kg og jeg er litt lei, vil date men veit ikke om jeg er for spesielt interesserte eller om jeg er "ja tjukk men ikke så mye at jeg bry meg tjukk"... Tror jeg ville være fornøyd med 70 kg jeg, men jeg veit ikke om jeg har et realistisk syn på meg selv lenger. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er overvektig. 

Anonymkode: d0c48...683

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er overvektig. 

Anonymkode: d0c48...683

Ja jeg vet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.74 og veier 85 kg. Aldri hatt mer draget på menn som nå og jeg stortrives. Skal ned mer i vekt,men de mannfolka jeg har vært med har bare elsket kroppen min. Selvtillit og utstråling er sexy som faen 🔥

Anonymkode: 7c6ed...b03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har store pupper er det digg med tjukke damer. 

Anonymkode: f0788...3fd

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vi synsk? Hvor stor du er vet du vel selv. Idealet vil være 60 kilo og 425 gram👍

Anonymkode: f28fd...080

AnonymBruker
Skrevet

Er vi synsk? Hvor stor du er vet du vel selv. Idealet vil være 60 kilo og 425 gram👍

Anonymkode: f28fd...080

Ba ikke om noe sånt, ikke nødvendig å holde narr. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normal bmi er vel et greit mål på hva som er idealet for folk flest? 

Tror ikke du er så stor at du blir sett på som en fetish om det er det du lurer på. Jeg tenker også at andre ting enn vekt er viktigere når det gjelder hvem man forelsker seg i. Men dersom du vil øke sjansene dine på sjekkemarkedet, vil jeg tro det er en fordel å gå litt ned i vekt.

Anonymkode: 27a3f...529

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker store damer, og du er "for liten".

Anonymkode: 550a8...aa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.74 og veier 85 kg. Aldri hatt mer draget på menn som nå og jeg stortrives. Skal ned mer i vekt,men de mannfolka jeg har vært med har bare elsket kroppen min. Selvtillit og utstråling er sexy som faen 🔥

Anonymkode: 7c6ed...b03

Selvtillit er absolutt sexy 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...