AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Hei! jeg fylte 30 år i mai og inviterte til 30 årslag i september (dette gjorde jeg når det var lavt smittetall) Jeg trodde helt ærlig at det skulle ta litt lengre tid før smittetallene skulle ta seg opp, men så er vi her da... I 30 årslaget mitt er det 20 stk som skal komme, det er totalt 23 som er invitert (de vet ikke om de kan komme). Vi har stor hage og tenkte på å kjøre på med partytelt (et stort et). spørsmålet mitt er, bør jeg avlyse det? Eller vente litt nærmere å se om det blir bedre? På festen kommer vi til å ha god plass da partyteltet er av den større sorten, vi kommer til å ha antibac stående og vi alle har hatt med hverandre å gjøre under hele koronapandemien (bare ikke samtidig- vi er en stor gjeng). Hva tenker dere? Hilsen en som ønsker å feire den store dagen, men samtidig ikke får en hver pris Anonymkode: 9befa...298
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Jeg tenker at 20 høres ut som for mange gjester. Kanskje du kan trimme gjestelista litt? Jeg skal liksom i bryllup sent i september - blir spennende å se om det blir noe av. 62 gjester 🥴 Vil helst ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, Pusejenta13 skrev: Jeg tenker at 20 høres ut som for mange gjester. Kanskje du kan trimme gjestelista litt? Jeg skal liksom i bryllup sent i september - blir spennende å se om det blir noe av. 62 gjester 🥴 Vil helst ikke. Hei! 20 gjester er det som står på FHI sine retningslinjer, uansett så kan jeg ikke trimme gjestelista, vi er en sammensveiset gjeng så det må bli alle eller ingen. hjemme i privat tror jeg det er rundt 20 stk, og i lokalet er det vel 100 stk? Anonymkode: 9befa...298
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 3 minutter siden, Pusejenta13 skrev: Jeg tenker at 20 høres ut som for mange gjester. Kanskje du kan trimme gjestelista litt? Jeg skal liksom i bryllup sent i september - blir spennende å se om det blir noe av. 62 gjester 🥴 Vil helst ikke. I barnehagen til dattera mi har de jo åpnet for at en avd er en kohort, og der er det 42 barn og 5 voksne. Anonymkode: 9befa...298
Gjest 24/7SylviaPlath Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! 20 gjester er det som står på FHI sine retningslinjer, uansett så kan jeg ikke trimme gjestelista, vi er en sammensveiset gjeng så det må bli alle eller ingen. hjemme i privat tror jeg det er rundt 20 stk, og i lokalet er det vel 100 stk? Anonymkode: 9befa...298 Kjipt som det enn er tror jeg personlig jeg hadde droppet feiring med 20 stk. Om det med lokalet var ift bryllupet jeg skulle i, er 62 maksgrensen av hotellet Var originalt over 80, men de fikk kun lov til å ha 62 PGA corona - rart tall.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, Pusejenta13 skrev: Kjipt som det enn er tror jeg personlig jeg hadde droppet feiring med 20 stk. Om det med lokalet var ift bryllupet jeg skulle i, er 62 maksgrensen av hotellet Var originalt over 80, men de fikk kun lov til å ha 62 PGA corona - rart tall. Ja, 62 var et veldig rart tall. Skal i konfirmasjon den 4 okt, og der kommer det over 50 gjester. Den skal visst holdes i en slags restaurant ved sjøen. Det har visst ikke kommet noen restriksjoner der Anonymkode: 9befa...298
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! 20 gjester er det som står på FHI sine retningslinjer, uansett så kan jeg ikke trimme gjestelista, vi er en sammensveiset gjeng så det må bli alle eller ingen. hjemme i privat tror jeg det er rundt 20 stk, og i lokalet er det vel 100 stk? Anonymkode: 9befa...298 Det er ikke rundt det er max 20 og max 200. Anonymkode: 16eb6...b7d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, Pusejenta13 said: Kjipt som det enn er tror jeg personlig jeg hadde droppet feiring med 20 stk. Om det med lokalet var ift bryllupet jeg skulle i, er 62 maksgrensen av hotellet Var originalt over 80, men de fikk kun lov til å ha 62 PGA corona - rart tall. Det er nok det tallet som er for at man skal kunne opprettholde 1 m grensen. Sikkert basert på hvordan de får satt opp bord. Anonymkode: 16eb6...b7d
Anbefalte innlegg