AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Når menn tar kontakt og sier de kun er ute etter sex. Altså menn dere ikke har møtt. Anonymkode: 8dc4a...0b8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Tar sånt svært personlig og er såpass drittlei av menn som ønsker å ha kvinner som gratis-horer at jeg fint bruker litt tid på sånne, bare for bråke. Anonymkode: 63263...329 6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når menn tar kontakt og sier de kun er ute etter sex. Altså menn dere ikke har møtt. Anonymkode: 8dc4a...0b8 Nei, jeg tar det på ingen måte personlig. Jeg svarer da at vi dessverre ser etter ulike ting og at vi begge derfor burde bruke tiden vår på mennesker som er bedre matcher ifht hva vi ønsker. Enkelt og greit. Anonymkode: 1556f...ab8 8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når menn tar kontakt og sier de kun er ute etter sex. Altså menn dere ikke har møtt. Anonymkode: 8dc4a...0b8 Tar det ikke personlig og tar det heller ikke som smiger. Er fint de sier det tidlig slik at jeg ikke kaster vekk mer tid på dem. Anonymkode: 4fa9a...016 10
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Men trur dere at det er det de ser etter generelt da? ts Anonymkode: 8dc4a...0b8
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Ja, jeg blir irritert og fornærmet fordi jeg skriver at jeg er ute etter noe seriøst. Likevel klarer useriøse menn gang på gang å ta kontakt. Det same gjelder sexprofiler. Det er å misbruke tiden til andre. Anonymkode: 3ff4a...52d 2
Måneskinn Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Nei, tar det ikke personlig. Men blir lettere irritert over at det virker som at "alle" menn vil det... og spesielt irriterernde når profilen deres tilsier noe annet... De som har fin tekst om at de søker noe fint og langvarig, byr på seg selv og sånn - og så når man får kontakt så er det med en gang: ja, jeg vil bare si at jeg søker ikke noe fast akkurat nå. vil bare ha litt moro. Da kunne de vel bare skrevet det med en gang, så hadde man ikke matchet med dem. 2
norw Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Merkelig å reagere sånn på det, og jeg vil også si at det er merkelig å reagere så kraftig på dick pics. Det er en penis, og hvis det er en ganske ordinær penis, så er den i verste fall uinteressant. Jeg kunne fint mottatt dick pics på ukentlig basis uten at det ville vært et problem, og hvor mange mottar egentlig dick pics ukentlig? Man trykker seg bare vekk fra det. 1
Gjest MissFlower Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 Tilfeldig sex med menn på tinder som treffer ny dame annenhver dag er jeg så ferdig med og tar det overhodet ikke personlig. Syntes heller mer synd på de. Om pikk er det eneste de har å tilby, så dem om det. Jeg vet hva jeg vil ha, og takker da bare nei.
Gjest MissFlower Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 6 minutter siden, Måneskinn skrev: Nei, tar det ikke personlig. Men blir lettere irritert over at det virker som at "alle" menn vil det... og spesielt irriterernde når profilen deres tilsier noe annet... De som har fin tekst om at de søker noe fint og langvarig, byr på seg selv og sånn - og så når man får kontakt så er det med en gang: ja, jeg vil bare si at jeg søker ikke noe fast akkurat nå. vil bare ha litt moro. Da kunne de vel bare skrevet det med en gang, så hadde man ikke matchet med dem. Joda, det er kanskje bare bilde av en penis. Men jeg vil ikke se penisen til random menn jeg ikke finner hverken interessant eller særlig tiltrekkende. Det er ikke selve bilde som er problemet, men tanken bak. Liker jeg fyren og vi har den type relasjon, så setter jeg absolutt pris på slike bilder i ny og ne.
Måneskinn Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 3 minutter siden, MissFlower skrev: Joda, det er kanskje bare bilde av en penis. jeg har ikke nevnt dick pics... det kom etter mitt innlegg - så hvorfor sitere meg?
Gjest MissFlower Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, Måneskinn skrev: jeg har ikke nevnt dick pics... det kom etter mitt innlegg - så hvorfor sitere meg? Beklager. Trykket siter på feil. Det var ikke meningen.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 Tar det ikke personlig. Men skjønner ikke hvorfor menn som er ute etter et ligg lager seg profil på en dating side. Tror de aller fleste damer som har tider eller andre datingsider er ute etter seriøse menn som også er på utkikk etter å finne kjærligheten. er ganske irriterende å må kaste bort tiden på menn som er livredd for følelser og forhold. De kan enten finne seg en one night stand på byen eller legge ut en annonse på Finn.no. Anonymkode: eea4f...f92 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når menn tar kontakt og sier de kun er ute etter sex. Altså menn dere ikke har møtt. Anonymkode: 8dc4a...0b8 Ja. Jeg vil tenke hvorfor tar han kontakt med meg for kun sex. Er det fordi jeg ser ut som en hore? Anonymkode: 11352...f3e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 De ser vel gjerne etter kjæreste, men ligger med alle som er villige frem til de finner noen de er tiltrukket av. Ikke akkurat et kompliment å være en av 10000 som er bra nok for sex 🙄 Anonymkode: f5ddc...191 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 Tar det ikke personlig, men jeg sletter matchen Anonymkode: d829f...6ba 4
Frøyamor Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men trur dere at det er det de ser etter generelt da? ts Anonymkode: 8dc4a...0b8 Ja det er det mange ser etter.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 Er homofil... men ja jeg blir rimelig irritert når folk bruker tinder som en sex app. Føles ut som 50% er på tinder for bare sex. Dem kan heller bruke grindr til det.... (som faktisk er en sex app) Anonymkode: ac40f...c1b 3
Frøyamor Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg vil tenke hvorfor tar han kontakt med meg for kun sex. Er det fordi jeg ser ut som en hore? Anonymkode: 11352...f3e Nei, du ser ut som ei dame. Noen menn er så simple som «hull er hull». Du er fin nokk for sex. (Det fins slike damer og, pikk er pikk)
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 Nei, slik er nesten "forventet" på Tinder da det kryr av "menn" med cluster B forstyrrelser. Anonymkode: ceceb...284
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå