Gå til innhold

Menn: Hvor mye har stemmen å si?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere snakker med en ny dame, hvor mye har stemmen å si for interessen deres? Blir dere f.eks. avtent av en dame med dyp vs. en med lys stemme? Hva med måten de snakker på? Har dere noen preferanser eller krav personlig?

Anonymkode: 80239...11d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke sånn linni meister stemme

Anonymkode: ca1cc...20a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker ikke sånn linni meister stemme

Anonymkode: ca1cc...20a

🤡

Anonymkode: 3673b...505

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye stemmen som stilen kanskje. Utpreget østlandsdialekt sammen med "jeg bare..!", "og han bare..!" og "herreguuuud!" er litt turn off.

Anonymkode: 69712...e84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har aldri vært relevant. Jeg hadde nok slitt med stemmen til nevne Linni Meister og lignende, men alle jeg har data har vært helt ordinære.

Anonymkode: 43fb2...fa9

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har aldri vært relevant. Jeg hadde nok slitt med stemmen til nevne Linni Meister og lignende, men alle jeg har data har vært helt ordinære.

Data er noe helt annet enn datet. Data er  digital(e) opplysning(er) som blir brukt i databehandling. Jeg dater ikke menn som ikke kan norsk. 

Anonymkode: 7aca0...be5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker best kvinner med lys feminin pipestemme. Skjønner ikke at mange disser stemmen til Linni Meister her. Hun har jo en skjønn stemme. 
Mørk dyp stemme er turn off. 

Anonymkode: 16307...df6

Skrevet

Veldig sjelden at det er stemmen de ryker på, for å si det sånn. 

• Liker 6
Gjest MrTeddy29
Skrevet

Liker jo helst at stemmen skal være lysere en min, da jeg har ganske mørk.

men nei, det har ikke så mye og si for min del

AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig vil du ikke vite en kvinnes ekte stemmeleie før du har sex med henne. I det daglige klarer de å legge bånd på seg og legge til et feminint soft stemmeleie. Overraskelsen kan derimot blir meget stor når du har sex med henne og hun høres ut som et hest gryntende esel. Noe som er ganske turn off...

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig vil du ikke vite en kvinnes ekte stemmeleie før du har sex med henne. I det daglige klarer de å legge bånd på seg og legge til et feminint soft stemmeleie. Overraskelsen kan derimot blir meget stor når du har sex med henne og hun høres ut som et hest gryntende esel. Noe som er ganske turn off...

Er du sikker på at ikke er faktiske esel du har pult..?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sånn kjempefeminint blir for slitsomt. Samme med sånne maskuline som høres ut som om de har dratt opp stemninga på fotballkamp dagen før, er vel oftest røykere som får slik stemme.

Anonymkode: 7366c...791

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt som ikke skjærer i ørene. Har vært borti noen som leder tanken hen på sirkelsag.  Noen har også veldig rar rytme og melodi,  og går veldig opp, på slutten av setninger.  Snakking på innpust, er også turn off. Eksen kunne ikke modulere volumet, og det gikk på utestemme hele tiden. Hviske kunne hun heller ikke. Det ble veldig tilgjort, og alle hørte hva hun sa uansett 😂

Anonymkode: c22e5...dbb

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Macro skrev:

Er du sikker på at ikke er faktiske esel du har pult..?

ZING! 😂 der fikk du inn en rett høyre :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Data er noe helt annet enn datet. Data er  digital(e) opplysning(er) som blir brukt i databehandling. Jeg dater ikke menn som ikke kan norsk. 

Anonymkode: 7aca0...be5

Og jeg dater ikke pripne, mugne og halvdanske vestkantfruer som ikke vet hvordan norsk er skrudd sammen. Ettersom ordet date er engelsk er det ikke normert på norsk, og kan likegodt bøyes moderat som konservativt. For øvrig i likhet med de aller fleste verb, selv om det finnes unntak. Kjekt å kunne lære noe nytt, ikkesant? Heisann Montebello!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tenkt så mye over det. Alle damer kler på en måte stemmen sin. Men jeg er litt svak for damer som har en omsorg og varme i stemmen sin. 

Eneste jeg ikke liker er damestemmer som et veldig brautende. Sånne som på en måte overdøver alle i en gruppe. Og som høres ondskapsfulle ut når de ler. 

Anonymkode: 12313...9ee

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når dere snakker med en ny dame, hvor mye har stemmen å si for interessen deres? Blir dere f.eks. avtent av en dame med dyp vs. en med lys stemme? Hva med måten de snakker på? Har dere noen preferanser eller krav personlig?

Anonymkode: 80239...11d

Veldig lite, mm det blir helt ekstremt. Hadde nok blitt godt skremt om det var en dame som hørtes ut som Barry White, eller blitt utrolig sliten om det var i motsatt ende, og en som hørtes ut som tidligere nevnt Linnie... "Måten" man snakker på har jo selvfølgelig noe å si, for det forteller ganske mye om en person, uten at jeg orker å prøve å forklare hele den greia...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker best kvinner med lys feminin pipestemme. Skjønner ikke at mange disser stemmen til Linni Meister her. Hun har jo en skjønn stemme. 
Mørk dyp stemme er turn off. 

Jeg synes motsatt - babystemme er veldig turn off.

Anonymkode: 57e49...dbe

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så mye stemmen som stilen kanskje. Utpreget østlandsdialekt sammen med "jeg bare..!", "og han bare..!" og "herreguuuud!" er litt turn off.

Anonymkode: 69712...e84

Skyldig🙈 

Anonymkode: 2fdb9...bbe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt mørkere stemme er mest sexy. Klarer ikke skjærende pipestemmer og kan ikke fordra å bli kalt «vennen, kjære osv» sånn «dikkedakk» er noe svineri.

Anonymkode: e78f0...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...