AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg tenner veldig på tanken på partnerbytte innenfor trygge rammer der alle fire involverte kan snakke sammen både før og etter. I min fantasiverden får vi oss et vennepar som vi gjør andre ting med også og er som alle andre gode vennepar, men at vi har sex på tvers i tillegg. Tenket på oss fire på en ferieuke i et sommerhus i Danmark... Spørsmålet mitt er om dette er et relativt vanlig opplegg som jeg kan ha noe håp om å få oppleve? Hver gang det er snakk om partnerbytte høres det mer ut som det må skje på swingersklubb og/eller med totalt fremmede. Vil ingen av delene! Anonymkode: 824ea...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Det er nok flere som har fantasier om det, siden vi ikke har mindre enn to tidligere vennepar som etterhvert avslørte slike intensjoner. For oss var ikke det aktuelt, så det ble litt dumt det hele, og vi har trukket oss bort. Sikkert greit, men dere bør virkelig være obs på at dette ønsket faktisk er gjensidig. Vi er veldig åpne for en god del ting, og har hatt trekant med kvinner flere ganger, men jeg har absolutt ingen ønsker om å bytte partner med noen, da jeg ikke har det minste lyst på sex med andre menn enn min mann. Det kunne de ha avklart med et lite spørsmål. Anonymkode: 077b4...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner veldig på tanken på partnerbytte innenfor trygge rammer der alle fire involverte kan snakke sammen både før og etter. I min fantasiverden får vi oss et vennepar som vi gjør andre ting med også og er som alle andre gode vennepar, men at vi har sex på tvers i tillegg. Tenket på oss fire på en ferieuke i et sommerhus i Danmark... Spørsmålet mitt er om dette er et relativt vanlig opplegg som jeg kan ha noe håp om å få oppleve? Hver gang det er snakk om partnerbytte høres det mer ut som det må skje på swingersklubb og/eller med totalt fremmede. Vil ingen av delene! Anonymkode: 824ea...6e7 Du skriver ‘jeg’ og ‘i min fantasiverden’. Betyr det at du ikke har partner, eller har partner som du ikke har luftet tankene for? Anonymkode: 0274f...823 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du skriver ‘jeg’ og ‘i min fantasiverden’. Betyr det at du ikke har partner, eller har partner som du ikke har luftet tankene for? Anonymkode: 0274f...823 Jeg har partner som er interessert i det samme! Men han er mer åpen for ulike løsninger, kunne f.eks. ha dratt på swingersklubb. Men vennepar er ideelt for han også! Anonymkode: 824ea...6e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok flere som har fantasier om det, siden vi ikke har mindre enn to tidligere vennepar som etterhvert avslørte slike intensjoner. For oss var ikke det aktuelt, så det ble litt dumt det hele, og vi har trukket oss bort. Sikkert greit, men dere bør virkelig være obs på at dette ønsket faktisk er gjensidig. Vi er veldig åpne for en god del ting, og har hatt trekant med kvinner flere ganger, men jeg har absolutt ingen ønsker om å bytte partner med noen, da jeg ikke har det minste lyst på sex med andre menn enn min mann. Det kunne de ha avklart med et lite spørsmål. Anonymkode: 077b4...c6f Ja, dårlig idé å spørre noen rett ut uten å stille de enkle spørsmålene som indikerer interesse Anonymkode: 824ea...6e7 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 I min omgangskrets er det ikke vanlig, nei. Man kan sikkert være heldig å møte på noen som ønsker partnerbytte, men det er nok best sjanser hvis man oppsøker miljøer hvor det er vanlig. Anonymkode: 555c8...323 1
exictence Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Har mange venner. Kan aldri tenke meg det er noe som er tema hos noen av disse. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dårlig idé å spørre noen rett ut uten å stille de enkle spørsmålene som indikerer interesse Anonymkode: 824ea...6e7 Absolutt. Siden vi begge er så åpne og ærlige hadde det ikke vært vanskelig å få slikt avklart, uten å engang avsløre at de hadde ønsker og intensjoner om dette. Det ene paret spesielt gikk bare ut fra at vi var åpne for slikt, og det ble ubehagelig da hun plutselig gikk inn for å forføre min mann, mens hun hadde plassert meg med sin mann, som da tydelig skulle gjøre det samme med meg. Jeg tror han trodde at jeg og hun hadde snakket om det og at vi også var inneforstått med dette, for han virket like paff som meg da det ble veldig tydelig at jeg absolutt ikke hadde tenkt i de baner. Anonymkode: 077b4...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har partner som er interessert i det samme! Men han er mer åpen for ulike løsninger, kunne f.eks. ha dratt på swingersklubb. Men vennepar er ideelt for han også! Anonymkode: 824ea...6e7 OK, har det litt på samme måte, bare at det er snakk om en ekstra mann. Jeg har null interesse av å finne mennesker basert på deres seksuelle interesser, og så risikere at de er dølle. Vil heller finne en interessant person, og håpe at han er litt kinky. Anonymkode: 0274f...823
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 I min vennegjeng var det tre par som gjorde dette en kveld. Min mann og jeg hadde alt dratt før det ble foreslått. Jeg vet ikke om vi hadde deltatt om vi fortsatt var der. Det endte dårlig. Hele vennegjengen ble splittet, for dama i ett par og mannen i et annet likte så godt sexen med hverandre at de i etterkant var utro med hverandre, og senere igjen gikk fra sine respektive og ble ett par. De to bedratte ble veldig bitre. Etter en stund ble det slutt mellom de i det tredje paret også. Nå er det bare min mann og jeg som fortsatt holder sammen. Så i etterkant er jeg veldig glad for at ikke vi også var med på moroa. Anonymkode: 601fb...fb9 5
Determegja Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 Kan ikke tenke meg. Ikke hørt rykter om noe slikt. 3
Cervus Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 Ja, hadde mye deilig sex med et vennepar. Partnerbytte, trekant og gruppesex. Virkelig et høydepunkt. Praktisk også ifht barnepass. En eller to kunne passe barn mens to eller tre koste seg
Doolittle Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 Nei, det tror jeg ikke er særlig vanlig. Det skjer jo helt sikkert, og det er jo helt topp det, men å si at det er "vanlig" tror jeg blir å strekke det langt. For at noe skal være vanlig tenker jeg at det skal være noe minst 20-30% av folk driver med. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 Vi har nylig vært på et sosialt treff for akkurat dette. Meldt oss inn på et par nettsider også. Vi vel gjerne møte noen for sex/partnerbytte, men vik gjerne at det ikke er kun det og at en går rett på sak. Handler jo om å bli trygge sammen også. Ellers har vi også få vennepar og vi kunne tenkt oss å bli kjent med et par hvor vi kan gå ut å spise, lage mat sammen hjemme, reise sammen, gå turer med osv. Også kan sex være en bonus. På det treffet vi var på pratet vi med flere som var ute etter det samme. Anonymkode: 06b37...6ae
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt. Siden vi begge er så åpne og ærlige hadde det ikke vært vanskelig å få slikt avklart, uten å engang avsløre at de hadde ønsker og intensjoner om dette. Det ene paret spesielt gikk bare ut fra at vi var åpne for slikt, og det ble ubehagelig da hun plutselig gikk inn for å forføre min mann, mens hun hadde plassert meg med sin mann, som da tydelig skulle gjøre det samme med meg. Jeg tror han trodde at jeg og hun hadde snakket om det og at vi også var inneforstått med dette, for han virket like paff som meg da det ble veldig tydelig at jeg absolutt ikke hadde tenkt i de baner. Anonymkode: 077b4...c6f 😳 Anonymkode: d2416...d55 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 Meg over (6ae).Kan legge til at vi aldri kommer til å gjøre dette eller spørre venner vi allerede har. Det kan ødelegge på sikt. Da er det bedre nye par går inn med samme intensjoner. Da er det også lettere å gå ut av venbeforholdet om man er åpen. Feks trenger en pause. Vi har feks ikke barn enda så å møte andre par nå er jo veldig greit, men så kan det komme perioder hvor vi ikke vil treffe andre eller feks treffe noen litt sjeldnere. Anonymkode: 06b37...6ae
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner veldig på tanken på partnerbytte innenfor trygge rammer der alle fire involverte kan snakke sammen både før og etter. I min fantasiverden får vi oss et vennepar som vi gjør andre ting med også og er som alle andre gode vennepar, men at vi har sex på tvers i tillegg. Tenket på oss fire på en ferieuke i et sommerhus i Danmark... Spørsmålet mitt er om dette er et relativt vanlig opplegg som jeg kan ha noe håp om å få oppleve? Hver gang det er snakk om partnerbytte høres det mer ut som det må skje på swingersklubb og/eller med totalt fremmede. Vil ingen av delene! Anonymkode: 824ea...6e7 Cringe Anonymkode: 461d5...1ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå