AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Starta på disse for to uker siden har nervesmerter i føttene som hindrer meg å trene som jeg vil ( og trenger) og gå lange turer. ( Har MS) Har fått uskrevet lavest dose ( 3 tabl til dagen ) Klarer så langt ikke øke videre fra 2 tabl. Grunn: blir susete av de ,kan ikke kjøre bil . Har fått økt fatuige og "depresjon" følelse. Dette er kjente bivirkning på pakningsvedlegget .De på nevrologisk sier jeg må bare være tålmodig til kroppen venner seg til de. ( 1 mnd elns) Men hva søren, bivirkningene er så langt verre enn virkningen. Og starter på jobb om 1 uke. Anonymkode: 555dc...4ee
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Absolutt verdt å vente til bivirkningene går over. Er et helvete når det står på, men mye bedre etterpå. Anonymkode: ee59e...1a2 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Starta på disse for to uker siden har nervesmerter i føttene som hindrer meg å trene som jeg vil ( og trenger) og gå lange turer. ( Har MS) Har fått uskrevet lavest dose ( 3 tabl til dagen ) Klarer så langt ikke øke videre fra 2 tabl. Grunn: blir susete av de ,kan ikke kjøre bil . Har fått økt fatuige og "depresjon" følelse. Dette er kjente bivirkning på pakningsvedlegget .De på nevrologisk sier jeg må bare være tålmodig til kroppen venner seg til de. ( 1 mnd elns) Men hva søren, bivirkningene er så langt verre enn virkningen. Og starter på jobb om 1 uke. Anonymkode: 555dc...4ee Jeg hadde god effekt av de, men ble redd for å bli avhengig da det hadde motsatt virkning på meg. Ble sååå happy 😅 men funker som gull på nervesmerter, eneste bivirkning jeg fikk var et helt sykt kviseutbrudd og småkvalme. Anonymkode: 01ddd...239 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 Hør med legen din om du kan få trappe langsomt opp! Det hjalp meg! Jeg startet som anbefalt men måtte trappe ned i opptrappingsfasen for å så gå meget sakte oppover i dosen, det gjorde at jeg ikke fikk så ekstreme bivirkninger! Håper de hjelper deg! Anonymkode: e88f4...b48 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Takk for svar Jeg fikk samme beskjed , med å være vente med de 3 tabl til bivirkningen gav seg. Tar før jeg legger meg og en kl 15 ( etter jeg har " gjort ferdig nødvendig aktiviteter" for dagen. smertene i føttene er bittelitt bedre , men fatuigen er pyton nå siste uka i ferien. Anonymkode: 555dc...4ee
Atania Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 De hjalp for nervesmertene (jeg har også MS), men er redd for vektøkningen som kan komme som bivirkning, så tør dessverre ikke ta dem.
Candiru Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 (endret) Jeg har brukt disse en periode mot nevropatisk smerte pga prolaps. Husker ikke dosen, men jeg vet ihverftall at jeg tok dem morgen og kveld bare. Ble veldig trøtt av dem, men det gikk seg til litt etterhvert. Hadde ganske god smertelindrende effekt på meg. Sluttet med dem fordi prolapsen ble mindre og gradvis sluttet å presse på nerven Endret 2. august 2020 av Candiru
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 Har brukt de mot nevropatiske smerter pga CMT (lignende MS), ble helt borte vekk. Supertrøtt, måtte sove etter hva dose. Endte med å bruke Tramadol for å komme meg opp igjen etter en dose. Måtte bare slutte til slutt, hadde ikke noe liv. Alt handlet om piller. Anonymkode: 1dd3c...2d8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 Jeg bruker det, men bare laveste dose. Hjelper veldig, men kan ta noen uker. Anonymkode: 8b546...893
Marye Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 Sluttet på neurotonin fordi jeg fikk en helt syk bivirkning greide ikke snakke eller skrive ble innlagt en natt på nevrologisk bruker idag lyrica istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå