AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Skrevet 2. august 2020 Jeg har en ekstra hudfold i underlivet mellom de ytre og de indre kjønnsleppene. Den kom bare av seg selv for noen år siden (ca ved 23 års alder), og har vokst siden. Nå ser det ut som om jeg har en tredje kjønnsleppe mellom de andre kjønnsleppene. Den er kun på den ene siden, og går fra der de ytre kjønnsleppene starter og ca halvveis ned langs de indre kjønnsleppene. Denne hudfolden separerer de ytre kjønnsleppene ganske langt fra hverandre, noe som resulterer i at de synes godt i bikini i forhold til før den var der. Jeg synes det er ganske sjenerende. I tillegg har jeg lang indre kjønnslepper, så nå føler jeg hud "tyter" ut alle veier nedi der Hva i alle dager er dette? Og er det andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 47e15...6cb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Skrevet 2. august 2020 Jeg har det samme, aner ikke hva det kommer av. Men den kom omtrent over natta, for plutselig kjente jeg den en dag jeg vaska meg (noe jeg altså gjør hver dag...). Anonymkode: 21315...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Skrevet 2. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det samme, aner ikke hva det kommer av. Men den kom omtrent over natta, for plutselig kjente jeg den en dag jeg vaska meg (noe jeg altså gjør hver dag...). Anonymkode: 21315...5dd Veldig rart Jeg er redd for at den bare skal fortsette å vokse. Den henger neste utenfor kjønnsleppene nå. Virker ikke som det er sååå vanlig da. Har googlet, men finner liksom ikke noe om det. TS Anonymkode: 47e15...6cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå