Gå til innhold

Utlanske jenter mer sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem har sagt at "vi ble enige"? Ikke innbill deg. Jeg sier det jeg erfarer og folk som henger rundt på utesteder med fyll og sex er stort sett det samme uansett farge og fasong.

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Skrevet

Ja en klok mann sa en gang at alle burde gifte seg med en person utenfor sin egen rase, så fikk vi slutt på rasehatet i verden. Ikke dumt. Jeg har snakket med min mann, min bror og min far om dette temaet her, og det er skremmende hvilke holdninger de har. Det er for dem helt greit at norske menn kikker på og endog gifter seg med små, mørke og underdanige damer. Til og med deres egne sønner. MEN de vil ha seg frabedt at jeg som norsk jente har affærer, kikker på og kanskje gifter meg med en mørkhudet mann fra en annen verdensdel. Dette fordi menn fra andre kulturer er så kvinneundertrykkende, at jeg ville få det grusomt i et slikt forhold. Mener resten av den norske mannlige befolkning at det ikke er kvinneundertrykkende å importere damer fra Brasil/Østen for å få en hustru som setter sin manns ønsker foran sine egne. Snakke du om kobbeltmoral.

Det er greit at dere gjør det, men ser dere en norsk jente med en pakistaner f.eks. da griner dere på nesa.

Gjest gjest i denne tråden
Skrevet

Har deltatt med 2 innlegg her .

Må bare understerke at det å kunne være dannet spise pent, gå pent, kle seg sexy, stelle håret og ha det rette blikket -er noe av det disse syd jentene er flinke på - brasil er toppen her..

Gidder ikke å høre på at noen norske jenter snakker om at alle er horer .. så latterlig..

Mange jenter fra disse kulturer gir og byr veldig mye på seg selv -- noen blir lett forelsket og gir utrykk for det på en direkte og sensuell måte.. og mange av disse jentene er velutdannet mm. Mange menn lover dem veldig mye uten å holde det og jentene sitter igjen å venter og er trofaste mot det de har lovet .. noen av disse jentene er dritt lei dette og ber om at mannen vise at han bry seg og vil ta holde det han lover.. Den måten du kan vise det på er ett lite økonomisk bidrag . Det betyr ikke at jentene er horer - de velger de menn de vil gå med og mange er svært nøye med det å se om det er "GOD MANN"

Når det er sagt har jeg datet ett stort antall norske jenter , vet ikke hvor maneg ganger jeg har betalt underholdning mm før de deretter byr seg frem for sex.

Ser ikke forkjellen -- men jeg går ikke rundt å omtaler norske jenter som horer - noe mange av dem faktisk er..

Jeg har sett en del norske jenter på reise - ærlig talt det skal lete lenge terr billigere jenter uten stil enn amnge av de.. og det gjelder mange såkalte Gold diggers jenter som er så hellige her hjemme..

Jeg har som tidligere her i tråden sluttet med å date norske jenter og det valget er noe av det beste jeg har gjort.

Gjest Guest
Skrevet

En jente fra eksotiske strøk er superlekker i tjueåra. Når hun blir eldre ser hun ut som en rosin. Med verdens sureste ansiktsutrykk. Nengang sett en søramerikansk dame på over førti le? Nei da ber dem til Gud, og uffer seg over sitt elendige liv. Kler seg kun i svart og ser begredelig ut.

Gjest Guest
Skrevet

Og vi norske jenter synes sydeuropeiske menn er mer sexy enn norske fordi de er gentlemen som holder blidøra, holder ut stolen og er mere galant enn dere. Vi blir behandlet som damer og ikke som dørmatter. Jeg vil mye heller ha en fyrrig spanjol som vet hvor mine erogene soner er enn en norsk mann som puler i vei, og snur seg og snorker etterpå. Jeg vil bli behandlet som den prinsessen jeg er, selv om det er snakk om et ONS. Dette er ikke noe norske menn har peiling på, dere vil ha mest mulig nytelse for minst mulig strev. Jeg faller lett for en galant italiener som elsker mitt lyse lange hår og knallblå øyne, selv om jeg vet at det ikke er kjærlighet, men lyst som driver han. Da slipper jeg å hente tøflene og avisa etter sexen også.

Gjest gjest
Skrevet
Jeg faller lett for en galant italiener som elsker mitt lyse lange hår og knallblå øyne, selv om jeg vet at det ikke er kjærlighet, men lyst som driver han. Da slipper jeg å hente tøflene og avisa etter sexen også.

Som jeg skulle ha sagt det selv! Knallbra! :klappe:

Gjest gjest2
Skrevet

Etter å ha lest alle disse innleggene må jo konklusjonen bli:

Norske menn foretrekker sydlandske kvinner.

Norske kvinner foretrekker sydlandske menn.

:ler: Godt at vi har så mange utlendinger her i landet + at vi er rike nok til å reise til syden på ferie.

Hadde vi ikke hatt det, ville vel det betydd slutten for reproduksjonen i gamlelandet! :overrasket:

Gjest Daniella_
Skrevet
Noen gutter som synes mørke jenter er mer sexy enn norske, lyse jenter?

Godt mulig dette.

Nå gidder ikke jeg å svare at dette er individuelt, siden det er så åpentlyst.

Så for å sette det litt på spissen så forstår jeg det godt om det så er.

Mange utenlandske jenter er mer feminine enn oss. Så jeg tror at det kan være grunnen.

De pynter seg mer, jåler seg mer, de er ofte mer opptatt av at de er kvinner, og selvfølgelig liker gutter dette.

De har heller ikke påtatt seg mannsrollen som så mange norske kvinner har, og det er vel ingen nyhet at menn generelt liker de gode og "gammeldagse" kvinnene?

Så, jeg tror det du sier stemmer, jeg.

Gjest Guest
Skrevet

Har en kompis som er gift med ei dame fra Thailand. Han traff henne gjennom venner, og det første hun sa var: må finne mann i norge, hvis ikke reise hjem.

Hun så på ham med dådyrøyne og smilte søtt. Han falt pladask og en måned senere giftet de seg. Hun snakker ikke engelsk, bare elendig norsk, så kommunikasjon er nesten umulig. Hun går bare hjemme og steller huset, mens han er på jobb. Når han kommer hjem ser de TV hele kvelden, mens hun styrer rundt han med kaffe og røyk og mat og alt hva han begjærer. De har ingenting å snakke om for hun klarer ikke følge med på nyhetene engang. Nå skulle han ønske hun ville ta litt tak i sitt eget liv, med venner og og muligens jobb, men hun vil ikke, hun er jo kone. Men sexen er visstnok veldig bra, så lenge det er det viktigste i et forhold, noe jeg ikke tror det er i det lange løp.

Gjest gjest med mange innlegg i tråden
Skrevet

Og vi norske jenter synes sydeuropeiske menn er mer sexy enn norske fordi de er gentlemen som holder blidøra, holder ut stolen og er mere galant enn dere. Vi blir behandlet som damer og ikke som dørmatter. Jeg vil mye heller ha en fyrrig spanjol som vet hvor mine erogene soner er enn en norsk mann som puler i vei, og snur seg og snorker etterpå. Jeg vil bli behandlet som den prinsessen jeg er, selv om det er snakk om et ONS. Dette er ikke noe norske menn har peiling på, dere vil ha mest mulig nytelse for minst mulig strev. Jeg faller lett for en galant italiener som elsker mitt lyse lange hår og knallblå øyne, selv om jeg vet at det ikke er kjærlighet, men lyst som driver han. Da slipper jeg å hente tøflene og avisa etter sexen også.

:overrasket: Nå forteller vel dette innlegget mere om hvilken menn du omgår. Hvis de er slik du beskriver her - rart at du har sex med dem siden du tydeligvis gjentatte ganger dumper bort samme stilen.. "utrolig" : :overrasket:

Din omtale om italienske menn er joo gså verd å merke seg siden mange jenter både i asia og brasil - skyr dem som pesten grunnet at de behandler jentene svært dårlig og i tillegg er dårligere elskere..

tro kanskje noen av dem er litt mere troverdig enn din beskrivelse siden mange av dem har ett godt sammenlignings grunnlag.

Pussig er det også når jeg har hatt sex med over 100 norske jenter og datet ett stort antall uten å gi dem noe .. Det er vel langt under 10 % som ikke har kommet å bedt om mere og jeg aldri blitt dumpa av noen norske jenter .

Vet ikke om noen jenter som er så lett å tilfredstille og som er å enkle i sine behov.

Derfor er det mere spennende å date en eksositisk jente fordi hun har så mye mere større krav til sex om nærhet både i og utenfor senga ..

:overrasket: så det er mulig det er noe eget ved deg da ????

Gjest Guest
Skrevet
Pussig er det også når jeg har hatt sex med over 100 norske jenter og datet ett stort antall uten å gi dem noe .. Det er vel langt under 10 % som ikke har kommet å bedt om mere og jeg aldri blitt dumpa av noen norske jenter .

Hi there MR superlover! Come on over and let me see what you got baby! :overrasket: Heldige jenter! :forvirret:

Gjest Guest
Skrevet

Norske menn er rett og slett elendige i senga! Og da er det vel kanskje ikke så rart av vi jenter ikke er super elskere heller.....Bare en gjeng med iskalde mennesker her oppe!

Skrevet
Norske menn er rett og slett elendige i senga! Og da er det vel kanskje ikke så rart av vi jenter ikke er super elskere heller.....Bare en gjeng med iskalde mennesker her oppe!

JA - jeg vet det !!! hvor mange jenter har ikke fortalt meg det ...

Men det er dessverre dårlig stelt med mange av dere også.. Det mest kreative og mest feminie norske jenter vet er å bytte ut "sloggi" trusa med billig HM undertøy for da å tro at de sexy og feminie .. og når en opplever å stikke handa under der så føles det som hele nordmarka er med på kjøpe ..

DA blir vi veldig kåteeee vet du..

Gjest Daniella_
Skrevet
JA - jeg vet det !!! hvor mange jenter har ikke fortalt meg det ...

Men det er dessverre dårlig stelt med mange av dere også.. Det mest kreative og mest feminie norske jenter vet er å bytte ut "sloggi" trusa med billig HM undertøy for da å tro at de sexy og feminie .. og når en opplever å stikke handa under der så føles det som hele nordmarka er med på kjøpe ..

DA blir vi veldig kåteeee vet du..

haha.. ååå sååå sinna, ååå såå sinna!! :ler:

Gjest Guest
Skrevet
Det mest kreative og mest feminie norske jenter vet er å bytte ut "sloggi" trusa med billig HM undertøy for da å tro at de sexy og feminie .. og når en opplever å stikke handa under der så føles det som hele nordmarka er med på kjøpe ..

(Det var jeg som skrev innlegget om at norske menn er elendige elskere litt lenger oppe).

Jeg forstår hva du mener. Men må bare si en ting: Det er ikke alltid så fristende og kle seg opp i sexy undertøy og være sexy og feminin, når den jevne og trauste Ola Nordmann ikke bryr seg om hvordan han ser ut under buksene. Slappe hvite underbukser eller boxere med uttøyde strikk, men hull og misfarginger.

For ikke å snakke om at norske menn "glemmer" å trimme hårveksten der nede. Greitt at dere ikke vil barbere, men for Guds skyld iallfall klipp det av og til. Ikke artig å måtte brøyte seg veg med tennene som rake for å komme frem!

Da blir vi også veldig kåte vet du........

Skrevet

(Det var jeg som skrev innlegget om at norske menn er elendige elskere litt lenger oppe).

For ikke å snakke om at norske menn "glemmer" å trimme hårveksten der nede. Greitt at dere ikke vil barbere, men for Guds skyld iallfall klipp det av og til. Ikke artig å måtte brøyte seg veg med tennene som rake for å komme frem!

Da blir vi også veldig kåte vet du........

Det er jeg helt ening med deg i - bruker svært mye tid på min egen intimpleie og skal en ha det vellykket sex om det er norske jenter/eller mine favoritt jenter bør det være ett must å sørge for at en ser litt fristende ut som mann - rent og pent undertøy og frisert ... Yes baby ...

Trodde mange menn hadde fått med seg det -- jeg er skremt hvis det stemmer det du sier og skjønner da at disse blondine trekker nedover til italia istedefor å snakke med sine mannlige elskere her på berget .. Allså vi snakker om kommunikasjon ...

):

Gjest Guest
Skrevet

Jeg tror ikke at den jevne norske mann er noen dårlig elsker. Han er tross alt førstevalget til 99% av oss norske jenter.

Jeg tror heller ikke den normale norske jente er dårlig i senga, da de fleste mannfolk her på berget foretrekker oss.

Jeg tror at de mannfolkene som etter flere mislykka forsøk på å skaffe seg ei norsk jente ender opp med å kjøpe seg ei i utlandet i stedet. Det krever ikke så mye av dem. De får det de betaler for, og det er bra for dem.

Jeg tror at norske jenter endelig har lært seg å sette pris på ONS, og at det er enklere i syden, uten at hele nabolaget bidrar til å kommentere den enkeltes sexliv. Litt sol og varme, og billige drinker gjør ihvertfall at jeg slipper hemningene litt løs.

Kanskje det er sånn at vi blondiner er populære i Spania fordi vi er lett tilgjengelige i enkelte miljøer der nede, på lik linje som utenlandske damer er lett tilgjengelige for norske menn på utkikk etter en liten sjokoladebit.

Men jeg tror også at vi matcher best med mennesker vi deler kultur, bakgrunn og fotball med.

Så kan dere andre tro hva dere vil for meg.....

Skrevet

For en bisarr tråd.

Her har man svar fra folk som har ligget med tresifret antall kvinner, som klager på at norske kvinner er billige.

Man generaliserer over ca 90 millioner brasilianske kvinner, og 2,75 millioner norske kvinner. "Alle er slik eller slik."

Man definerer sexy ut fra sittestilling, utdannelsesnivå, kaffekoking, mangel på likestilling, traktorutseende, " går som en mann", evne i senga og vrikking på rumpa. Ganske uensartet, med andre ord.

Vakre sexye kvinner og menn finnes i alle land. Finner man dem ikke har man ikke sett godt nok etter. Alle kvinner og menn har positive og negative sider ved seg.

Kulturforskjeller har stor betydning i samliv, ikke uten grunn skilsmisseprosenten er mye heøyere i flerkulturelle ekteskap enn i andre ekteskap. Heller ikke uten grunn mange importerte koner ender opp på krisesenter.

Skrevet
For en bisarr tråd.

Her har man svar fra folk som har ligget med tresifret antall kvinner, som klager på at norske kvinner er billige.

Man generaliserer over ca 90 millioner brasilianske kvinner, og 2,75 millioner norske kvinner. "Alle er slik eller slik."

Man definerer sexy ut fra sittestilling, utdannelsesnivå, kaffekoking, mangel på likestilling, traktorutseende, " går som en mann", evne i senga og vrikking på rumpa. Ganske uensartet, med andre ord.

Vakre sexye kvinner og menn finnes i alle land. Finner man dem ikke har man ikke sett godt nok etter. Alle kvinner og menn har positive og negative sider ved seg.

Kulturforskjeller har stor betydning i samliv, ikke uten grunn skilsmisseprosenten er mye heøyere i flerkulturelle ekteskap enn i andre ekteskap. Heller ikke uten grunn mange importerte koner ender opp på krisesenter.

Men det ER lite appellerende med en "dritfin" dame som raper og sitter med beina for mye utover o_O

Gjest Guest
Skrevet

Helt enig, men det er nok ikke den store majoriteten av norske kvinner som raper, eller sitter og skrever som en mann.

Jeg er selv kvinne, men skal jeg trekke frem noen typer kvinner som er sexy, så må det bli franske. De er stilige, kler seg veldig bra og er superfeminine uten å være jålete.

Norske trauste jenter i joggebukser virker litt lite opptatt av sitt eget utseende, og eksotiske jenter virker billige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...