Gå til innhold

Utlanske jenter mer sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noen som kan utdype hva de mener med at jenter fra andre land og verdensdeler er så mye mer sensuelle og feminine enn hva norske jenter er?

Forskjellene ligger i : Manerer, kroppsholdning og utstråling.

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Skrevet

Helt enig. Nordiske jenter er finest. De holder figuren og utseende til nærmere femti, mens sydlandske og jenter fra østen er "over the top" når de har passert tretti.

Skrevet

Jeg så en gang en dame som virka som ho var 40 men bare var 24. Ho var norsk. Så ikke kom og si at andre "raser" ikke holder seg lenge.

Gjest gjest .
Skrevet

Dette er en klassisk diskusjon som vi neppe kommer noen vei med. Men jeg tror mange norske menn er redd for selvstendige kvinner, og for at deres posisjon blir svekket av at damene kan ta vare på seg selv. Men samtidig vet jeg om mange norske menn som synes det er råsexy med smarte norske jenter som er selvstendige. Da får de i utgangspunktet en likestilt partner, mens andre igjen foretrekker jenter fra andre deler av verden som er lettere å styre, og som de kan bestemme over.

Jeg er kvinne og har selv vært i Brasil. De jentene jeg snakket med der sa at det var lommeboka som var sexy på norske menn, men at det var deres landsmenn som var de beste elskerne. Jeg testa ikke ut det, da jeg er norsk jente som foretrekker menn fra min elgen kultur. Men dette er noe dere menn burde tenke over før dere rakker ned på norske jenter og deres forhold til sensualitet. Dere er ikke bestandig verdens beste elskere dere heller.

En annen ting når det gjelder både østen og Brasil, så er det meget sjelden du treffer på andre jenter enn working girls. De sier at de ikke er det, men det stemmer sjelden. Jeg snakka med ei jente der som var frisør på dagtid og prostituert på kveldstid. Helt vanlig.

Jeg hadde ett innlegg til denne tråden lenger opp .

Jeg blir litt oppgitt av noen av innleggende og svar som jentene her gir..

Dette innlegget somjeg her måtte sakse ut er bare ett av mange dårlige eksempler . Jeghar som sagt vært sammen med mange norske jenter og satt meg godt inn i asiatiske jenters kultur i tillegg vet jeg en del om brasil. Har vært sammen med jenter fra begge disse kulturer -

JA det finnes mange working girl rundt om iverden og kvinner som er tvungen til å by på seg selv for å overleve mot penger .. det finnes mange nivå på dette sett utfra deres syn . Dette er kulturelt betinget .. Men å påstå at i brasil som har ca 180 mill innbygere hvor kanskje det 60 - 70 millioner kvinner - at alle er working girls faller på sin egen urimelighet.. Sier litt om kunnskaps nivå eller evnen til å fortså fra denne kvinnen som har skrevet dette .

Det mange kvinner i disse landene vi her nevner som ikke vil ha menn fra sin egen kultur - de søker etter mere vestlige menn .. det kan være mange årsaker til dette ..Det er faktisk heller ikke norske menn som står øverst på listene til mange av disse jentene ..

Men mange av disse jentene står høyt oppe på norske menns liste - fordi noen av oss bare oppdager og ser at vi heller vil ha en jente som er mere spennende, mere feminine , mere sexy og har masse kvinne i seg .. Personlig er jeg som en annen sa her inne "drittlei" disse norske jentene som skriker etter å bli likestilt med menn - jeg vil ikke ha det .. jeg vil at en kvinne skal være kvinne på godt å vondt . Jeg ser ikke noe galt i at det er litt fordeling mellom en mann og kvinne.. Det er nettopp dette som gjør at disse kvinnene blir for noen av oss mere spennende , og har det vi ikke finner oss norske jenter . Å snakke om at norske jenter er så velutdannet mm i forhold til disse kvinnene er tullball .

Er sammen med en jente vokst opp norge med annen kultur , med super høy utdannelse .. hun vil være kvinne og HUN ønsker seg en MANN . Hun har tatt med seg dette fra sin kultur fordi hun liker denne rollen .. Hvis dette har noe med undertrykkelse eller lite likestilling å gjøre .... så bør kanskje noen jenter her be om å skolepengene sine tilbake .. Skaljeg se ned på henne fordi hun vil være en kvinne i sin definerte rolle.. ER det mulig og ha en sånn vinkling på dette ..

Jeg vet at jeg aldri aldri mere kommer til å bruke tid på norske jenter i fremtiden .. det finnes noen svært flotte norske jenter som har det feminine i seg , men de er i fåtall ..

):

Gjest sexysadie
Skrevet

Det er mange merkelige forklaring på hva feminitet er for noe ute og går....

Skrevet
Det er mange merkelige forklaring på hva feminitet er for noe ute og går....

Offtopic: det staves "senseless" og ikke "senceless" :P

Gjest Guest
Skrevet

Kanskje dersom norske kvinner ikke ville vært så fordømt selvhøytidlige, kalde og uten evner til å leke, så hadde man kanskje sett annerledes på det. Grekere spesielt har mye fint å si om norske kvinner etter det jeg har hørt. De er veldig populære, og det er noen få grunner til det: - De er billige og legger seg på rygg så fort sjansen bryr seg, og giftering er ingen hindring. - De har masse penger og er villige til å kvitte seg med dem etter litt heftig kurtisering. - Seksuelt er de stort sett madrasser, og forventer at menn gjør alt arbeidet, men det er allikevel heftig å konkurrere om hvor mange av dem man får på rygg under en sommerferie.

Dette er selvsagt satt på spissen, men kommentarene fra grekerne er faktisk sanne.

Poenget er at når man er i utlandet er det langt lettere å komme i kontakt og flørt med andre jenter, fordi man slipper alle disse spillene. En kvinne som er interessert viser det gjerne i stedet for å spille uoppnålig. Holdning og kroppsføring er det også stor forskjell på. Det er derfor man kanskje ser på utlandske jenter som mer feminine. For meg virker det som norske kvinner vet lite om lidenskap og er ganske så forknytte i forhold til kvinner fra andre land.

Jeg har ikke ligget med hele jordens befolkning, så jeg kan jo ha vært heldig i utlandet og uheldig her hjemme, men stort sett snakker man da om egne erfaringer, gjør man ikke...? ;-)

Gjest jan banan
Skrevet

nå er vel ikke de utenlandske jenene så mye penere. Man finner da fine jenter over alt? Men jeg tiltrekkes i hvertfall mer av jenter som er litt mørkere i huden og mørke øyne. Må inrømme at jeg er litt lei av de typiske blonde jentene her oppe på beget, selv om det er masse pene jenter her i landet..og takk lov for det. Her i skandinavia generelt er det masse flotte jenter, men med en gang vi kommer litt utenfor of nedover, så blir vi mer eksotiske for dem, og motsatt, og vi får gjerne litt mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg får ikke oppmerksomhet av jentene her hjemme, men kan treffe og snakke med flere pene jenter i utlandet.

Men jeg synes også at norske jenter\ damer holder seg bedre oppover i alderen. Skal ikke lengre enn ned til Tyskeland, før dem ser ut til å eldres raskere. Selvsagt finnes det også motparter, men det er i hvertfall mitt syn da.

Synes også at gjerne holdningen og og verdiene til de norske jenten er bedre enn de utenlandske..vi ikke ha en jente som føler seg underlegen i forhold til men, men likeverd. Bare synd de norske jenten ikke ser ut til å se at jeg eksisterer...må nok skalle meg en fin bil, vokse 20 cm og kjøpe meg noen skikkelig dyre klær....for jenter her oppe synes til å tiltrekkes av slik....det og badguys...ikke rart mange foretrekker jenter i fra utlandet.

Gjest Guest
Skrevet

Er det ikke merkelig, at jo mer seksuellt frigjorte vi norske jenter er jo mer kalde og kyniske synes mennene at vi blir. Jeg tror at det er ikke mere sensualitet og feminitet de norske mennene her vil ha, det er underdanighet de synes er sexy. Det finnes jo menn i Norge som har kjøpt seg kone fra Russland også, og de er slettes ikke mørke, men veldig underdanige.

Jenter fra disse landene er strengt oppdratt i sin religion, og det er slettes ikke slik at miniskjørt og utfordrende klær er vanlig i f.eks Brasil og Thailand. Det er bare de jentene der som er ute etter den fete lommeboka deres som kler seg slik, og dere går på limpinnen.

Det var forresten en her som kritiserte norske jenter med ring på fingeren for å kose seg med grekere. Hva så, det har jo dere gjort i generasjoner, og har aldri stoppet dere. Mitt inntrykk er at det er taperne her som må ut og kjøpe seg sex, og kjøpe seg kone. Det som virkelig er sexy både på menn og kvinner er selvtillit, kjærlighet og respekt for hverandre.

Men kanskje vi skal starte en tråd om hvor dårlige elskere norske menn er i sammeligning med f.eks. italienere?

Gjest jan banan
Skrevet
. Jeg tror at det er ikke mere sensualitet og feminitet de norske mennene her vil ha, det er underdanighet de synes er sexy.

og det er nok jenter som faller for gutter som er badboys, som igjen liker at jentene er "underdannige"...det skal ikke være lett..hehe

Gjest Guest
Skrevet

Jeg vil ha en mann som er meg likestilt i senga, som er interessert i å tilfredstille meg og ikke bare seg selv. Det er det som er mangelen med mange norske menn. Disse ender da gjerne opp med damer som er opplært til å være underdanige, fordi de ikke strekker til hos moderne kvinner.

Jeg elsker sex med min norske mann, han er fantastisk, og han syns jeg er det også. Da snakker vi om gjensidig respekt og tillit. Hvordan kan ei jente på f.eks 19 år fra Brasil som er tvunget til å selge kroppen sin for å overleve vite om hennes norske elsker på ca 40 er glad i henne for hennes egen del eller for det hun kan gjøre for han i senga? Og hvordan kan en halvgammel nordmann innbille seg at ei ungjente fra eksotiske strøk virkelig kan bli forelsket i han? Jeg kan godt reise til syden og skaffe meg en mann. Jeg er nordisk blond, og har opplevd mange ganger at jeg har draget på mennene der nede med mitt lange lyse hår. Men jeg kunne aldri trodd at de ville ha meg som er 38 år, når de selv er ca.20 år. Jeg skjønner at det er finansene mine som er interessante. Hvorfor er da dere menn så naive?

Gjest jan banan
Skrevet

kommer lengt vekki fra topicen her nå...er utelendske jenter mer sexy? har vel lite med om en ungjente som selger seg i brasil til en gallem kåt gubbe? De finner du overalt, men har fint lite med saken å gjøre?

Jeg finner utenlandske jenter (ikke alle), men særlig jenter som er fra latin amerike, som gjerne ser litt mer eksotiske ut enn jenter her i norge. Ja..dem er mer sexy og eksotiske, men jeg skulle gjerne hatt en jente med eksotisk look, men med norsk idealer og meninger.

Kunne aldr tenkt meg en jente fra Russland, selv om de er underdannige i forlhold til frigjordt norske jenter, som jeg synes er bra..det jeg ikke liker med jenter her i norge, er at jeg føler dere forlanger mye og krver mye av oss gutta...

Gjest jan banan
Skrevet

ohh..mye skriveleifer der...ny laptop, med dårlig plassering av tester...er for lat til å lese over.. ;)

Skrevet (endret)

Tenkte på dette i sommer utelands..

Det utlimate er en høy, blond dame som kler seg kvinnelig.

Det er min smak og den bøyer jeg meg for!

Utover det så er jeg så lei av å høre kvinner fortelle at menn tiltrekkes av underdanige kvinner og at de er redde for sterke kvinner!

Hva er en sterk kvinne da?

Hun kan gjerne tjene fem ganger så mye og være direktør i Hydro!

(Hvis hun passer beskrivelsen øverst)

Tenner en mann på jenta,stilen og personligheten, så tror jeg menn flest gir F i hvor sterk og hvor lite underdanig hun enn måtte være!

Det der er en kvinneklisje av mannen.

Den finnes ikke.

Endret av Pinocchio
Gjest Jente29
Skrevet

Jeg kan selvsagt bare svare for meg selv, og for meg er det nok litt sannhet i at man tiltrekkes av det "eksotiske." (Eksotisk betyr selvsagt ikke bare mennesker med mørk hud og mørke øyne, men en blond blåøye mann er også eksotisk for en jente fra Brasil!)

Jeg tiltrekkes av det som er "annerledes" enn jeg er vant til og ser til daglig. Jeg elsker mørke/svarte menn! Merker at når jeg er på byen osv, er det SVÆRT sjelden at en etnisk nordmann fanger min oppmerksomhet. Sånn er det bare.

I mitt 29 årige liv har jeg vært sammen med ca 15 menn. Kun to av disse nordmenn, resten såkalte "utlendinger". Tenner bare ikke på norske menn.

Er nå gift med en "utlending" og veldig fornøyd med det.

Jeg har full forståelse for dere menn som liker jenter med eksotisk utseende- same here!

Norsk jente-29.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg har studert i syd-europa i flere år, og kan bekrefte det som ble sagt over her at norske jenter oppfattes som billige og lett på tråden. Og det kan jeg forklare deg årsaken til også: Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har sett fulle norske jenter i alle aldre by seg frem å ligge med hvem som helst. Det var så jeg skammet meg over å være norsk! :kjempesinna: Når jeg dro på byen pleide jeg faktisk å si at jeg var irsk for å unngå at folk trodde jeg var billig og kom med slibrige bemerkninger. En fyr jeg snakket med skrøt og lo rått av at han og kompisene hadde ligget med alle fire norske jentene i en venninnegjeng etter tur i tillegg til de 2 mødrene de hadde med seg også! :overrasket: Jeg må si at jeg er alvorlig skuffet over mine medsøstre, og at vi har et ludderrykte på oss i europa vi slett ikke skal være stolt over.

Når det er sagt skjønner jeg godt at norske menn liker sydlandske kvinner. Jeg fant fort ut at det var 'lov' å vare feminin og jentete der nede, og at det var en egenskap som ble satt pris så. Hjemme i norge blir en jente øyeblikkelig slaktet som 'gammeldags' eller 'tror-hun-er-noe' av sine medsøstre. Det er en utrolig jantelov med det ene mål for øye å utdanne 'moderne kvinner'. Det eneste den gjør er å fjerne oss fra vår femininitet og vår frihet til selv å velge uttryksform. Den 'moderne norske kvinne' er bitter og ensom.

Jeg plukket opp mange triks og holdninger jeg har hatt stor nytte av i ettertid, og som mannen min nå setter meget pris på. Jeg lar meg selv få lov til å være kvinne, og gir blaffen i de trangsynte skjeve blikkene jeg får av medsøstrene mine, og overser de spydige kommentarene hvisket akkurat så høyt at jeg skal høre det. Jeg vet at ute i verden er det en helt annen kultur enn her hjemme i steinrøysa, og jeg reiser ofte tilbake til syd-europa med mannen min norkse for å kose meg i den.

Gjest Guest
Skrevet

Da har vi kanskje stadfesta at det er holdninger og meninger sim gjør en persom sexy, og ikke utseende. Det kommer kun an på hvilken smak man har. Hvilke holdninger er det norske jenter har som ikke appellerer hos norske menn da? Jo vi er for kalde sier dem. Det vil si at vi ikke vil ha sex når det måtte passe dem.

Jeg er jente, så jeg kan ikke uttale meg om hva norske menn syns er sexy, men for min egen del foretrekker jeg norske/nord-europeiske menn med samme holdninger til kultur og samfunnsstruktur som meg. Jeg kunne ikke tenkt meg en sjarmør som hadde den holdningen at han kunne rote rundt så mye han ville så kunne jeg holde meg hjemme for å oppdra barna. Det er nok dette som gjør oss norske kvinner så usexy. Vi stiller krav til trofasthet og at de tar sin tørn med hjem og barn.

MEN en ting er jeg faktisk enig i, vi kler oss helt for jævlig noen ganger. Jeg har en allværsjakke, og den brukes kun på hytta. Men enkelte damer bor i den hele sommeren. Og treningstøy er for å trene i, ikke til noe annet. Vi kan godt koste på oss litt høye hæler og fremheve våre fordeler en gang i blant på vinterstid også. Kom igjen norske jenter, skal vi en gang for alle bevise at vi er de peneste i hele verden!!!!!

Gjest sexysadie
Skrevet
Jeg har studert i syd-europa i flere år, og kan bekrefte det som ble sagt over her at norske jenter oppfattes som billige og lett på tråden. Og det kan jeg forklare deg årsaken til også: Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har sett fulle norske jenter i alle aldre by seg frem å ligge med hvem som helst. Det var så jeg skammet meg over å være norsk! :kjempesinna: Når jeg dro på byen pleide jeg faktisk å si at jeg var irsk for å unngå at folk trodde jeg var billig og kom med slibrige bemerkninger. En fyr jeg snakket med skrøt og lo rått av at han og kompisene hadde ligget med alle fire norske jentene i en venninnegjeng etter tur i tillegg til de 2 mødrene de hadde med seg også!  :overrasket:  Jeg må si at jeg er alvorlig skuffet over mine medsøstre, og at vi har et ludderrykte på oss i europa vi slett ikke skal være stolt over.

Vel, hvilket rykte har ikke de her fyrene blandt oss norske kvinner på tur da?

Finnes det noen enklere typer å få til sengs enn sydeuropeiske?

De gir også fanden om de er gifte eller ei.

Skrevet (endret)

Det er snakk om måten man snakker på, gangemåten, manerer, kroppsholdning. Snakker ikke om utseendet eller hva slags undertrykkelse kvinner skal finne seg i for å være "sexy". Men det er snakk om utstrålingen. Jeg har sett mange fine kledde jenter i landet, men med en gang de tar første skritt så er hele fasaden så godt som ødelagt fordi de kan ikke gå "korrekt". Samme gjelder det når noen av de spiser, det er jo masse mat som kommer utenfor tallerken og bare søl. Jeg jobber på spisested så jeg legger merke til slikt, og jobben er rett ved inngangen til kjøpesenteret så jeg ser folk som går inn og ut.

Jeg er utenlandsk og jeg har blitt oppdratt i bordmanerer og gangemåte og hvordan man skal sitte og hvordan skal man snakke (sikkert pga at bestemor kom fra en høy dannet borgerlig familie den tid). Det var ALDRI snakk om at jeg skal "underkaste" meg for mannen heller fordi de vet jo at det er likeverd mellom mann og kvinne sånn sett ellers i "min tid". Man skal vise at man er like verdt og samtidig feminin på den måten men det innebærer ikke at man skal underkaste seg mannen a la "sitte hjemme mens han er ute og har det gøy".

Forresten så er mange folk som er på sånne "populære" utesteder som turister er på også er ganske "løse". Og siden det er der dere møter de "innfødte" som turister så får dere et feil bilde av hvordan folket ellers er. "Nesten" alle asiater er callgirls og sånt. Det er jo ikke rart at nesten alle slike er samlet på utesteder - nettopp fordi det er der turistene er = penger. Og lokale menn som puler turister i tur og orden? De befinner jo seg på disse utestedene nettopp fordi de vet hva de kommer til å finne der. De oppsøker turistene.

Endret av MorningStar
Gjest Guest
Skrevet
Da har vi kanskje stadfesta at det er holdninger og meninger sim gjør en persom sexy, og ikke utseende. 

Det er snakk om måten man snakker på, gangemåten, manerer, kroppsholdning. Snakker ikke om utseendet eller hva slags undertrykkelse kvinner skal finne seg i for å være "sexy". Men det er snakk om utstrålingen.

?? Når ble vi enige om dette?

Utseendet har ganske mye med tiltrekning til det eksotiske å gjøre. Jeg tror at det lange håret, de nøttebrune øynene og den gylne veldreide kroppene til de brasilianske jentene i turiststedene er en SVÆRT viktig del av tiltrekningen.

Eller er det liksom manerene og holdningene til de skandinaviske jentene som får spanjolene til å henge som klegger rundt sydenturister?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...