Gå til innhold

Er jeg utro?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AndersenG skrev:

Nysg.: Hva gjør du og denne venninnen? Da du løy: Hvor sa du at du hadde vært?

Jasså Andersen, mistanke om dama/kona har en litt for close venninne 🤔

Anonymkode: abf6e...c61

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blåst🌬💨

Anonymkode: 6b9c4...dbd

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bytt ut "venninne" med "kompis". Hva synes du selv da? Hva hadde du syntes hvis din mann hadde hatt et skjult forhold til en mann? 

Anonymkode: 5bd4d...c55

Det er ikke samme sak i det hele tatt i og med at mange menn synes dette er ok, men så og si ingen kvinner synes det er ok at mannen er med en annen mann. 

Anonymkode: 3ad7e...2f5

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn har ikke så mye imot at du leker litt med andre jenter har jeg inntrykk av, men det hadde vert bedre om dere hadde snakka om det på forhånd. Men er ikke sikkert det er verdens undergang for han siden det er ei jente. 

Eru helt på jordet? 

AnonymBruker
Skrevet

Betyr dette at folk i forhold ikke er utro hvis de treffer kvinner for sex?

Anonymkode: 2be90...29f

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en leke venninne, dette er ganske uskyldig og bare for morro. Vi holder det hemmelig for kjærestene våres. Men her om dagen tok jeg meg selv i å lyve når han spurte meg hvor jeg hadde vært, og jeg har slitt med dårlig samvittighet siden. Jeg vil ikke avslutte med henne enda, men er jeg utro?! Jeg som alltid har vært så i mot utroskap. Kvinne 29

Hva hadde du selv ment hvis mannen din traff en annen mann på samme måte?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, RoH skrev:

Eru helt på jordet? 

Nope. Jeg har selv levd den livsstilen, og vet at det er mange som har det sånn. Mange menn føler seg ikke trua av andre kvinner, de synes det bare er sexy. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en leke venninne, dette er ganske uskyldig og bare for morro. Vi holder det hemmelig for kjærestene våres. Men her om dagen tok jeg meg selv i å lyve når han spurte meg hvor jeg hadde vært, og jeg har slitt med dårlig samvittighet siden. Jeg vil ikke avslutte med henne enda, men er jeg utro?! Jeg som alltid har vært så i mot utroskap. Kvinne 29

Anonymkode: 48c53...6ec

Hadde det vært utroskap hvis kjæresten din hadde hatt en lekevenninne, som han skjulte for deg? Det er nøyaktig det samme.

Skrevet

En profil har uteblitt, den anonyme profilen til Ts. Kan tråden være startet kun for å se hvilke tanker og meninger brukerene hadde om Ts. Hvem vet.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jasså Andersen, mistanke om dama/kona har en litt for close venninne 🤔

Anonymkode: abf6e...c61

Haha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...