Gå til innhold

Er jeg utro?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en leke venninne, dette er ganske uskyldig og bare for morro. Vi holder det hemmelig for kjærestene våres. Men her om dagen tok jeg meg selv i å lyve når han spurte meg hvor jeg hadde vært, og jeg har slitt med dårlig samvittighet siden. Jeg vil ikke avslutte med henne enda, men er jeg utro?! Jeg som alltid har vært så i mot utroskap. Kvinne 29

Anonymkode: 48c53...6ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du delv ?

Anonymkode: d991a...6f2

AnonymBruker
Skrevet

Hø, han, henne, hvem

er hvem og hvem

oppdaget hva her?

Anonymkode: c74c5...9a8

Skrevet

Hvorfor trenger du en lekevenninne når du har kjæreste?  I min verden er dette utroskap ja..   her er det vel bare å kutte ut lekevenninne og bare holde seg til kjæresten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på om dere leker med barbie eller hverandres kjønnsorganer. 

Anonymkode: 5c22e...21e

• Liker 14
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg for om du har vært utro. Det er en bagatell i forhold til det du har gjort mot kjæresten din.

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn har ikke så mye imot at du leker litt med andre jenter har jeg inntrykk av, men det hadde vert bedre om dere hadde snakka om det på forhånd. Men er ikke sikkert det er verdens undergang for han siden det er ei jente. 

Anonymkode: 3ad7e...2f5

• Liker 2
Skrevet

For meg ville det vært utroskap ja, fordi du holder det hemmelig 

• Liker 3
Skrevet

Utroskapen jeg ser i det er at du har hemmelige ting ovenfor han... hadde du vært ærlig å sagt det til meg hadde jeg godtatt det... Nå har jeg jo godtatt slikt før da, så jeg så ikke på det som utroskap... bare veldig pirrende å tenke og høre på...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Utroskapen jeg ser i det er at du har hemmelige ting ovenfor han... hadde du vært ærlig å sagt det til meg hadde jeg godtatt det... Nå har jeg jo godtatt slikt før da, så jeg så ikke på det som utroskap... bare veldig pirrende å tenke og høre på...

Jøss. Er det så stor forskjell emosjonelt for menn på om det er innovertiss inn stedet for utovertiss involvert i orgasmer? 🤔

Anonymkode: 569dd...984

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jøss. Er det så stor forskjell emosjonelt for menn på om det er innovertiss inn stedet for utovertiss involvert i orgasmer? 🤔

Oversett eller prøv på nytt...

• Liker 1
Skrevet

Ts sier det er uskyldig og bare for morro, men alvorlig nok til at de må skjule det for kjærestene, alvorlig nok til ikke ville gi slipp på lekevenninen, alvorlig nok til lyge for kjæresten, alvorlig nok til å bevisst føre kjæresten bak lyset. Ts sier ingenting om de allerede var lekevenninner når traff sine kjærester. Den dagen hun forteller sannheten må hun gi slipp på en av disse to.

Hadde det vært mitt forhold, ville det i samme øyeblikket sannheten kom for en dag vært slutt.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en leke venninne, dette er ganske uskyldig og bare for morro. Vi holder det hemmelig for kjærestene våres. Men her om dagen tok jeg meg selv i å lyve når han spurte meg hvor jeg hadde vært, og jeg har slitt med dårlig samvittighet siden. Jeg vil ikke avslutte med henne enda, men er jeg utro?! Jeg som alltid har vært så i mot utroskap. Kvinne 29

Det er nok litt utroskap dette her ja.

Det finnes flere alternativ fremover. 

1. Dere kan holde kjeft om det og fortsette som før. 
2. Dere kan slutte, of holde kjeft OL at det har skjedd. 
3. Dere kan begge fortelle at dere har ei god venninne, og at dere begynte å snakke om jentesex, og dere ble begge nysgjerrige på det. Så spør du om du får lov. Trenger ikke si at dere allerede har starta. 
Hvem vet. Kanskje dere kan kose dere på soverommet, mens gubbene ser på fotball og drikker øl samme.  
Eller så vil de kanskje være med på moroa. 

lykke til

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har sex med en annen person,  bak ryggen til kjæresten din, så er det utroskap! 

Du kunne jo ha spurt deg selv, om du hadde sett det som utroskap, om du hadde gjort det samme med en mann! 

Kjønn er uvesentlig i denne sammenheng. 

Anonymkode: 141d6...dfd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, 3lis3 skrev:

Det er nok litt utroskap dette her ja.

Det finnes flere alternativ fremover. 

1. Dere kan holde kjeft om det og fortsette som før. 
2. Dere kan slutte, of holde kjeft OL at det har skjedd. 
3. Dere kan begge fortelle at dere har ei god venninne, og at dere begynte å snakke om jentesex, og dere ble begge nysgjerrige på det. Så spør du om du får lov. Trenger ikke si at dere allerede har starta. 
Hvem vet. Kanskje dere kan kose dere på soverommet, mens gubbene ser på fotball og drikker øl samme.  
Eller så vil de kanskje være med på moroa. 

lykke til

Tenkte på nr. 3 selv. Tror det er det lureste, da vet du hvor han står.

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte på nr. 3 selv. Tror det er det lureste, da vet du hvor han står.

Tror det er det klokeste. Stor sjanse format han synes det er helt ok. 
Hun må bare huske å ikke trappe ned på sexen med han fordi om hun får av henne også. 
Tror jeg ville gått for en taktikk med å ha sex med han når jeg kom hjem fra henne. Hvis han kan få følelsen av at du er ekstra kåt og har lyst på pikk når du har lekt med henne, så kommer han nesten til å Pushe deg til å treffe henne oftere. Hehe. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv ville jeg aldri blitt sammen med en mann uten å gjøre det klinkende klart at jeg skulle fått lov til å ha lekevenninner. 
Tror nesten jeg ville krevd å få leke med andre menn av og til også, men i alle fall med jenter. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja du er utro på lik linje som jeg er utro i forhold til min mann. Har også vært i mot utroskap 😕 Dette er også helt uskyldig. 

Anonymkode: 98dc9...4a0

Skrevet

Nysg.: Hva gjør du og denne venninnen? Da du løy: Hvor sa du at du hadde vært?

AnonymBruker
Skrevet

Bytt ut "venninne" med "kompis". Hva synes du selv da? Hva hadde du syntes hvis din mann hadde hatt et skjult forhold til en mann? 

Anonymkode: 5bd4d...c55

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...