AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Så en annen tråd om skala her og tenker over: Hvordan vurdere seg selv? jeg får høre jeg er pen, fin osv av mange forskjellige folk så var jeg på en date med en meget kjekk mann og tenkte at her har jeg ingen sjanse noe som også viser seg å være rett. Anonymkode: 10288...27a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 De som vil ha et seriøst forhold med deg er på ditt nivå. Enkelt og greit Anonymkode: dd961...113
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De som vil ha et seriøst forhold med deg er på ditt nivå. Enkelt og greit Anonymkode: dd961...113 Men ikke vært så aktiv i dating før så derfor jeg spørr. Hvordan vurdere seg selv? Anonymkode: 10288...27a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Det henger liksom ikke helt på greip. Jeg vil jo ha seriøst forhold med visse menn jeg også, men da tells det liksom ikke? Anonymkode: 2c312...222 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Jeg hadde ikke ofret det en tanke. Gå for de mennene du liker og se om det er kjemi og gjensidig interesse. Er han ikke interessert i deg så er det en del av livet. Anonymkode: d55f5...798 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Mye et kjemi åså 😊 litt vanskelig å vurdere det. Anonymkode: fb9c3...953
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Det er jo ikke sånn at det nødvendigvis er utseendet ditt det er noe galt med? Anonymkode: 7feef...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg hadde ikke ofret det en tanke. Gå for de mennene du liker og se om det er kjemi og gjensidig interesse. Er han ikke interessert i deg så er det en del av livet. Anonymkode: d55f5...798 Jeg ville ofret det en tanke hvis det aldri ble match, alltid skjevhet, aldri noe skikkelig. Så lenge du har sånn passelig med suksess er nok egenvurderingen omtrentlig riktig. Anonymkode: 9d29a...914
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sånn at det nødvendigvis er utseendet ditt det er noe galt med? Anonymkode: 7feef...d8e Vi hadde det supert noe han også bekreftet så tenker det må være utseendet. Han sa han ikke stresset for å finne noen nå så vil tro han ikke likte utseendet mitt nok for et evt forhold selv om han sa han var tiltrukket av meg. Ts Anonymkode: 10288...27a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ofret det en tanke hvis det aldri ble match, alltid skjevhet, aldri noe skikkelig. Så lenge du har sånn passelig med suksess er nok egenvurderingen omtrentlig riktig. Anonymkode: 9d29a...914 Hva mener du med alltid skjevhet? Jeg skjønner ikke helt hva slags vurdering du er ute etter. Å gi deg selv et tall på en skala? Kjærlighet er vanskelige greier, alle må gjennom en haug med nederlag før vi finner den rette, dessverre. Anonymkode: d55f5...798 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå