Gå til innhold

Vanlig å fade ut date

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på et par dater med en fyr mens jeg var på ferie. Han visste litt interesse for å nøtes igjen på datene og i etterkant tok han litt kontakt. Nå er det stille. 

er det vanlig at menn finner ut de ikke et interessert og istede for å go beskjed eller ikke ta kontakt etter datd heller gradvis fader ut?

vi bor i forskjellig by så ville krevd reising å fortsette med dating. 

Anonymkode: 237b3...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men det høflige er å si ifra på en ordentlig måte at man har mistet interessen og ikke ønsker å date. Det hadde en seriøs kvinne eller en seriøs mann gjort. 

Anonymkode: 1e73a...8a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ganske vanlig ja om man dater en del, er ikke så glad i konfrontasjoner selv.

Anonymkode: 96c3b...0fc

AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig. Standarden, vil jeg si. Selv om man har datet over tid, til og med. Feigt er det.

Anonymkode: 240fd...855

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske vanlig. Standarden, vil jeg si. Selv om man har datet over tid, til og med. Feigt er det.

Anonymkode: 240fd...855

Har man datet over tid så er det veldig feigt gjort ja! Men bare møttes en gang? Eller snakket sammen over nettet så er det helt greit å bare la det gli ut om ikke interessen er der. Det forstår alle og det er jo ikke en følelse eller håp innblandet i det heller.

Har man derimot som du sier datet mange ganger, og det vipper mellom et forhold eller ikke? Da sier man ifra når interessen ikke er der. For meg kan en kvinne gjøre dette på en melding i en slik "bli kjent fase". Gjør meg ikke noe, men å si fra er viktig slik at man bare kan gå videre. Det er mange som fader slik langt inn i et forhold også! Det er ekstremt ille og feigt. Da møtes man og sier ifra at man ikke ønsker et forhold lenger. Alt annet mener jeg er feige mennesker, som man uansett skal være glade man ikke gikk inn i noe forhold med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på et par dater med en fyr mens jeg var på ferie. Han visste litt interesse for å nøtes igjen på datene og i etterkant tok han litt kontakt. Nå er det stille. 

er det vanlig at menn finner ut de ikke et interessert og istede for å go beskjed eller ikke ta kontakt etter datd heller gradvis fader ut?

vi bor i forskjellig by så ville krevd reising å fortsette med dating. 

Anonymkode: 237b3...d08

Ganske vanlig.. Beklager at du måtte oppleve det! 

Du er ikke alene, hvis det hjelper. Det er kjipt, men en realitet som er fakta! 

Anonymkode: cd76a...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Veldig veldig vanlig. Fade ut og ghoste. Jeg traff mange som jeg fadet ut og som fadet meg ut. Synes det er ingen opplysningsplikt hvis man hadde bare 1-2 dates. 
Man skjønner det fordi når man er interessert da holder man gjensidig kontakt.

Men det er ryddig å si i fra hvis motpart sender meldinger i håp om kontakt og et nytt møte.

Anonymkode: dba35...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...