AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Det føles sånn! De siste dagene har det haglet med snaper og meldinger fra slekta, og gjett hvor "alle" er! I nord, med bobil og ellevill begeistring om hvor fint det er. Vær så snill, ikke flere "skrytemeldinger" takk! Det samme gjelder alskens bilder fra fjelltopper som er besteget. Og jeg er ikke misunnelig, ved å holde meg hjemme unngår jeg coronaen🤪 Anonymkode: 021a4...d17
Brunhilde Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Jeg skjønner ikke problemet? Kan du ikke glede andre har det fint selv om du er hjemme? Jeg er hjemme, men jeg gleder meg med de av vennene mine som beveger seg litt rundt i landet, de fleste har stor glede av det og, så vidt jeg har sett, de holder seg friske. 1
GammelKaktus Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Vi er hjemme og har vært det hele sommeren, var nå det som egentlig var planen dette året uansett. Men du unngår jo strengt tatt ikke så mye for de som har vært utenlands kommer jo hjem og drar kanskje med seg dritten, samme med turistene.. Vi har ingen garanti uansett tenker jeg, og om vi kanskje selv ikke for dritten så kan de vi er glad i få det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Jeg har vært hjemme med samboeren min siden korona helvete brøt ut. Vi har ikke vært noe annet sted enn på mitt hjemsted i bobil i 3 dager. Mulig vi tar oss en tur til med bobil, å vi velger bobil siden vi da kan holde oss unna folk, vi trenger ikke å belage oss på spisesteder for å få mat, ikke trenger vi annet sted å overnatte heller. Det er den eneste turen jeg og samboeren min får tatt så den har vi ikke dårlig samvittighet for. Anonymkode: aa5b7...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå