Jump to content
AnonymBruker

Føler meg så stygg

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg er gravid og litt for mange kilo på kroppen. Er lav og føler meg bare feit og stygg. 6 måneder på vei og vil ikke vise meg ute. Er nesten ikke sosial og har ikke glede over noe . Er alene i graviditeten. Har sluttet å være med venner også og ikke fortalt folk jeg er gravid  

Kan jeg prøve slanke meg? 

Anonymkode: b9a20...841

Fortsetter under...

AnonymBruker

🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 0f7db...ab6

AnonymBruker

Uffda, høres ikke bra ut. Har du snakket med legen eller jordmor om hvordan du føler deg? 

Kan det hjelpe å freshe seg opp litt og kjøpe nye klær? 

Anonymkode: 8aec2...d2d

Destroyer

Kan fjerne barnet så ser du gjerne slank ut igjen

Deseo

Hei Ts. Når du er gravid så er ikke det tidspunktet for å starte med slankingen. Du kan endre på kostholdet ditt og spise sunnere og oftere så klarer du mest sannsynligvis å unngå å gå opp enda mer med mindre du får vann i kroppen +økningen til baby. 

Jeg vil anbefale deg uansett å ta kontakt med jordmor fastlegen for å snakke om dine følelser og råd vedrørende kostholdet. 

Fortell også dine venner om graviditeten og følelsene dine om du har noen du kan snakke med. Det kan hjelpe deg videre i de månedene du har igjen av svangerskapet. Ikke bra at du sitter alene med dette. 

Ønsker deg lykke til ❤️

AnonymBruker

Har det helt likt:( for meg hjalp det å faktisk innrømme til samboer og venninner at jeg ikke føler det så bra med gravid magen. Og så kjøpte jeg litt gravid tøy og gikk til frisøren. Det siste hjalp overraskende mye. 

Anonymkode: db445...847

Annonse

Traktorkusken
1 time siden, Destroyer skrev:

Kan fjerne barnet så ser du gjerne slank ut igjen

Idiot.

AnonymBruker

Husk at du er ikke feit, du er gravid. Fortell det til familie og venner så vil du nok føle deg bedre. Prøv å kjøp noen klær du føler deg fin i og kanskje prøve å omfavne graviditeten og magen din? 

Anonymkode: aa9c2...e9e