Gå til innhold

Matblogg med oppgitte kalorier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet om en matblogg med oppgitte kalorier? Gjør livet litt lettere. Jeg skal i samråd med lege gå ned 30 kg.

Anonymkode: e9a6c...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om en matblogger, men Yummly.com samler oppskrifter fra nettet til én søkebase og der er det oppgitt kalorier per porsjon og hvor mange porsjoner det er. Du kan også søke etter middager under 500 kcal osv (merk; engelsk side). Veldig enkelt å bruke. 

Anonymkode: 61be5...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskriften og vekten står vel, så det er jo bare for deg å regne ut kaloriene ut i fra det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Noen som vet om en matblogg med oppgitte kalorier? Gjør livet litt lettere. Jeg skal i samråd med lege gå ned 30 kg.

Anonymkode: e9a6c...b0e

Matprat.no har samlet masse oppskrifter under emneknaggen SUNNLinken min fører deg rett inn i oppskriftene :)  Under den enkelte oppskriften trykker du på "vis næringsinnhold" og du får opp all info om hva retten inneholder.  https://www.matprat.no/oppskrifter/#1/Sunn/

 

Anonymkode: d7ccd...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Matprat.no har samlet masse oppskrifter under emneknaggen SUNNLinken min fører deg rett inn i oppskriftene :)  Under den enkelte oppskriften trykker du på "vis næringsinnhold" og du får opp all info om hva retten inneholder.  https://www.matprat.no/oppskrifter/#1/Sunn/

 

Anonymkode: d7ccd...547

Ååh tusen takk!

Anonymkode: e9a6c...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke om en matblogger, men Yummly.com samler oppskrifter fra nettet til én søkebase og der er det oppgitt kalorier per porsjon og hvor mange porsjoner det er. Du kan også søke etter middager under 500 kcal osv (merk; engelsk side). Veldig enkelt å bruke. 

Anonymkode: 61be5...aeb

Stor hjelp! Snill du er.

Anonymkode: e9a6c...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...