Gå til innhold

Store nippler...stygt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store pupper med små brystvorter, det ser kjemperart ut syns jeg, men mannen min virker til å være fornøyd uansett 😊 De er forøvrig full av strekkmerker også. Men de har ammet to barn, og det er supert 👍

Anonymkode: 5b999...514

Hei, Jeg synest sånn du beskriver dine bryst som er ekstremt fint! så ulike er vi altså 😄 med hva vi synes er fint og ikke. takk for at du delte dette, supert er jo egentlig det brystene er til å forsørge ett spedbarn :) så lenge de funker slik de skal. tenker jeg

Hilsen TS

Anonymkode: b0eba...bf7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brystvorter for faen! Dette er en nippel; 

Nipel for bremserør WP 5-100-104

Anonymkode: 1ae9d...3a2

Nipple er brystvorte på engelsk, og den norske vrien "nippel" er kommet for å bli. Sorry, det får du ikke gjort så mye med.

Anonymkode: 84d1d...a33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hei, ts her! ja selvsagt er det viktig å like seg selv. Noen klarer det bedre enn andre, jeg sliter med å akseptere brystene mine dessverre og det har vært sånn i 9 år nå, føler det ikke går over. 

Forstår det godt når du fikk spørsmål om dette i ung alder, blir en usikkerhet og en bekreftelse på at det er såpass 'annerledes'. Du er jo enda ung, så håper det kommer med årene. Det tok meg tid, er nå 28, født 1 barn og fått litt andre prioriteringer og behov i livet enn hva jeg hadde tidligere. 

Hva om du søker på bilder av lignende bryst? Tenker det handler litt å se det estetiske. Hadde du tenkt noe over det om andre hadde hatt dine bryst? Sett på de som mindre pene, etc..? 

Anonymkode: cdf19...ed5

AnonymBruker
Skrevet

Har du tubebryst, TS? Google bilder og sjekk 😊

Anonymkode: 50d87...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det godt når du fikk spørsmål om dette i ung alder, blir en usikkerhet og en bekreftelse på at det er såpass 'annerledes'. Du er jo enda ung, så håper det kommer med årene. Det tok meg tid, er nå 28, født 1 barn og fått litt andre prioriteringer og behov i livet enn hva jeg hadde tidligere. 

Hva om du søker på bilder av lignende bryst? Tenker det handler litt å se det estetiske. Hadde du tenkt noe over det om andre hadde hatt dine bryst? Sett på de som mindre pene, etc..? 

ja er vell at det kom i en så ung alder, hadde noen kommentert på noe nå for eksempel nasen min elns hadde jeg gitt (beklager utrykket) hardt faen i det 😄! Ja skjønner og regner med det kommer andre prioriteringer i mitt liv også på ett punkt men jeg sliter jo med å "binde meg" eller la noen sleppe til helt fordi jeg er så usikker, så det er jo noe som stopper meg. 

Selv om det hørest brutalt ut og jeg vil på ingen måte gjøre at noen føler seg stygge men helt ærlig, jeg hadde synes ikke var så pent om noen andre hadde hatt min type bryst eller AKKURAT samme bryst. Beklager til alle de som kanskje har lignende (vil ikke være slem eller høres ut som hun som kommenterte det på meg når vi var 13). Når jeg bader i fjorden i iskaldt vann så liker jeg utseende mer men det er fordi areolane krymper såpass og det trekker seg sammen at det ser ut som en skikkelig pupp. Jeg har ingenting i mot at areolane er litt store men det at de peker sånn utover er det jeg ikke liker. Nippelen går i ett med areolaen så det ser ut som den skal stikke deg nesten ...ha-ha. '

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tubebryst, TS? Google bilder og sjekk 😊

Anonymkode: 50d87...37f

JA det er vell sånn jeg har, er litt sånn "puffy nipples" aktig. om du skjønner

TS

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Du har humor. Det er godt. 

Jeg brukte en livstid med fokus på vekt, endte opp med anoreksi, overspisingslidelse og bulimi om en annen. Hodet kan gjøre en gal, og helt oppslukt av noe som virkelig er helt ubetydelig. 

Nei, jeg vet ikke hvordan du skal bli mer glad i dine bryster, håper tiden vil hjelpe deg og kanskje prøve å finne det positive i dem i stedet? 

Er liksom det du sier, at du nå i dag haddd gitt hard faen i kommentarer. 🙂

Skrevet

Jeg har hengepupper med nedover brystvorter. Skulle ønske jeg hadde struttebryster med fremovervorter, men den gang ei.. har små brystknopper, men ganske store areoler. Har aldri møtt noen, naken, som ikke har ville tatt eller suttet på de av den grunn (selv om noen sier jeg har hengepupper). Jeg har heller ikke gjemt de, de er som de er og det er greit. 

Fikk en kommentar på ungdomsskolen om hvorfor jeg hadde så store hengepupper. Lo av det da, ler av det ennå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "svære jur" som en så elegant uttrykte det over. Elsker når man passivt aggressivt skal tråkke på andre for å hevde seg selv, men det er en annen sak. 

De har ammet et barn, har alltid hengt tungt med brystvorten på undersiden. I tillegg er det betydelig størrelsesforskjell enn hva som anses som "normalt". De er mildt sagt rammeskjeve. Har aldri fått en klage fra noen.

Jeg strutter likevel rundt i bar overkropp på stranden, med mine skjeve og "svære jur". Håper at noen med brystkomplekser ser meg og tenker "damn, så befriende!" og får et snev av selvaksept av det. 

Anonymkode: 57110...c56

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har pupper. Du er kvinne. Vær. Mega stolt. Din kjæreste tenker bare "pupper!" og elsker de. Det er bare instinkt han har. Han kan ta på dem og føle det er hans. 

Det er kun vi kvinner som studerer alle små detaljer og psyker oss inn i tankene på feil.

Hun jenten som kommenterte denne komentaren til deg, hun slet vel veldig mye med seg selv? Ellers så var hun bare nysgjerrig på at pupper er ulike. Hun tenkte kansje at det var du som hadde de riktige puppene og hun hadde feile. 

Lover deg. Nyyt puppene dine og gå toppløs med rett rygg foran din kjære og strål ut selvtilitt. Han vil elske det!!

Anonymkode: b6242...087

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nipple er brystvorte på engelsk, og den norske vrien "nippel" er kommet for å bli. Sorry, det får du ikke gjort så mye med.

Anonymkode: 84d1d...a33

Haha...sorry, men her på KG regjerer VI og her heter det brystvorter uansett hvor mye folk påstår det andre ordet. :opplyser: 

Anonymkode: ecc6d...c53

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har "sånne svære jur etter noen år/amming" som du kaller det. Jeg har heller ikke komplekser for mine, men så er det vel heldigvis sjeldent jeg leser slike kjipe kommentarer da. Husk at det er samme hvordan (i dette tilfellet pupper) ser ut, negative kommentarer er unødvendig. :)

Anonymkode: 5b999...514

Enig i dette. Jeg har også «sånne svære jur», og det selv om jeg ikke har ammet. Reagerte på denne beskrivelsen jeg også.

Anonymkode: eb316...e75

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en ung jente som egentlig aldri har hatt problem med brystene mine, helt til noen i jentegarderoben i 8.klasse kommenterte "hvorfor har du så store nipler?" det var vell da jeg begynte å tenke mye over det. Ettersom jeg nå er en voksen kvinne på 22 år har jeg kanskje en liten B i bh-størrelse men det meste av brystvevet og fettet ligger på en måte i areolane (det mørke rundt niplene). De peker nedover og jeg har null volum oppå brystet. Underbooben min består da av kun nippel. Jeg vet ikke helt hva jeg syns. Jeg syns ikke det er noe pent og jeg har slitt veldig med dette siden hun i 8.klasse da har kommentert det. De er veldig spisse bryst som er små. Når jeg har hatt samleie har jeg alltid skrudd av lyset og skjult for puppene mine. jeg vet ikke hva gutter synes om det kanskje noen sliter med det samme? eller kan si om det er stygt? Her kan en jo vere helt ærlig. Jeg har lenge vurdert å få fikset dette med plastisk kirurgi fordi det plager meg sånn. men da blir jo det arr igjen og jeg vet ikke om det er mye bedre det... pluss det er meget dyrt og jeg er student i tillegg. Jeg holder nå på med bestevennen min og er kjempeforelsket i han... men han har alltid sagt at han er puppegutt, han liker store pupper og jeg tror han ikke liker puppene mine sånn veldig. jeg skjuler de og han sier jo "slutt å skjul de, jeg synes de er fine" men jeg føler det ikke selv og det at han har sagt at han liker pupper og setter pris på en fin stor fyldig pupp gjør meg så usikker. Han vet jeg er usikker men jeg oppterer veldig som jeg ikke bryr meg helt til vi da skulle ligge sammen for første gang... 

Ut fra hvordan du beskriver puppene dine, så kan du ikke ha stått først i køa når de ble delt ut. Jeg skjønner det gir deg litt komplekser, men nå er det sånn du er. 
Skjønner også godt at du vurderer å operere, men hvis du Hr funnet deg en som synes de er ok, så synes jeg du og skal tenke at de er ok. Alle kan ikke ha de flotteste puppene. Kanskje du he ei flott rompe du kan vise fram i stedet. 
Men hvis du liker han fyren. Og han liker puppene. Ikke skjul de. Bær de med stolthet og la han kose masse med dem. 

AnonymBruker
Skrevet
På 1.8.2020 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Haha. Du har humor. Det er godt. 

Jeg brukte en livstid med fokus på vekt, endte opp med anoreksi, overspisingslidelse og bulimi om en annen. Hodet kan gjøre en gal, og helt oppslukt av noe som virkelig er helt ubetydelig. 

Nei, jeg vet ikke hvordan du skal bli mer glad i dine bryster, håper tiden vil hjelpe deg og kanskje prøve å finne det positive i dem i stedet? 

Er liksom det du sier, at du nå i dag haddd gitt hard faen i kommentarer. 🙂

Hei Ts her, ja søstern min sleit veldig med spiseforstyrrelser så forstår hvordan det kan påvirke den psykiske helsen og den er ikke å kødde med 😕

ja tror det er at når en er yngre tar en til seg sånt mye fortere og tenker på stygge kommentarer, mens når en blir eldre så bryr en seg ikke noe mer.

AnonymBruker
Skrevet
På 1.8.2020 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Jeg har "svære jur" som en så elegant uttrykte det over. Elsker når man passivt aggressivt skal tråkke på andre for å hevde seg selv, men det er en annen sak. 

De har ammet et barn, har alltid hengt tungt med brystvorten på undersiden. I tillegg er det betydelig størrelsesforskjell enn hva som anses som "normalt". De er mildt sagt rammeskjeve. Har aldri fått en klage fra noen.

Jeg strutter likevel rundt i bar overkropp på stranden, med mine skjeve og "svære jur". Håper at noen med brystkomplekser ser meg og tenker "damn, så befriende!" og får et snev av selvaksept av det. 

Anonymkode: 57110...c56

Trenger flere sånne som deg her ! Det er så kult når noen er komfortabel med seg selv

ts her

Skrevet

I praksis finnes det ikke en eneste pupp i verden som er lik en annen pupp. Dette gjelder også dine egne pupper, ser du litt nøyere etter, ligner de bare litt, de er ikke like i det hele tatt.
Pupper finnes i like mange forskjellige versjoner som det finnes fingeravtrykk. Det samme gjelder også vulva.

Selv har jeg i overkant mye pupp, med 75K, men mine areolaer er små i forhold til størrelsen på puppene, utifra hva jeg har sett av andre pupper. Men det er bare to slitsomme vedheng som må hektes opp med BH'er som koster skjorta.

Den slengkommentaren fra neket kan du bare arkivere i ting man ikke gidder å bry seg om-mappa.

Skrevet
På 1.8.2020 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Når jeg bader i fjorden i iskaldt vann så liker jeg utseende mer men det er fordi areolane krymper såpass og det trekker seg sammen at det ser ut som en skikkelig pupp. Jeg har ingenting i mot at areolane er litt store men det at de peker sånn utover er det jeg ikke liker. Nippelen går i ett med areolaen så det ser ut som den skal stikke deg nesten ...ha-ha. '

TS

Ikke for å høres pervers ut her, eller at jeg legger opp til runketråd eller noe. Men koser du med brystene dine, og gjør kjæresten det samme? Jeg hadde samme problem med mine brystvorter (Hvorfor i huleste mener noen det er bedre å kalle det for VORTER enn nipler, men det er vel en annen tråd..) 
Var aldri fornøyd, selv om jeg har store og fyldige (hengende jur, som noen kalte det så flott her i tråden 🙄) bryster som peker i retning av jorden. Fordi niplene alltid var mjuke, og puppen var liksom ikke definert med struttende nipler (JEG NEKTER Å KALLE DEM VORTER!) men hele stasen var mjuk, med store areola som gjorde hele puppen tubeformet nedover. Jeg aner ikke hvorfor, men de har komt seg veldig med tiden. Niplene strutter jo i vildens sky for tiden, og selv om puppene føyer seg etter tyngdekraftens lover, så ser de mye bedre ut når nippelen (vorta🙄) er stiv og peker fremover/nedover. Med tiden har jeg lært hvordan de skal behandles, på en måte, for at de skal vise seg fram i all sin stas. Og det gjør de faktisk bare oftere og oftere, selv om det er varmt.. Har faktisk fått problemer med at ingen bh-er skjuler strutteniplene mine. :P 
Vet ikke om det har med alder, eller om det er fordi de har "våknet" på en måte. Jeg har i alle fall blitt komfortabel med dem, og jeg har nylig passert 30, så det henger vel kanskje litt sammen. At der er noe psykisk kan jeg i alle fall ikke utelukke. Jeg hadde sex med bh gjennom store deler av tenårene og 20-årene, når jeg ikke var i forhold. Pga komplekser. Hørte av en 16-17-åring en gang, under sex, når jeg (16) fortalte at jeg ikke var glad i å sitte øverst; "Er det fordi puppene dine disser sånn?" 
I etterkant har jeg lært at mannfolk elsker dissende pupper, og små pupper, og skeive pupper, og slappe pupper (gikk ned i vekt en periode), og store og små areolaer, lange pupper og kortere pupper - i all hovedsak elsker mannfolk pupper. Samme med underliv - det fins ikke en mann i verden som hadde villet at du opererte eller gjorde noe sånt mot deg selv pga komplekser for store/lange kjønnslepper feks, så lenge det ikke var et stort fysisk problem med gnaging etc. Mannfolk som er ferdig med å være guttunger er faktisk fornøyd med den dama de elsker. Ikke bare fornøyd, men skikkelig storfornøyd! 
Gi han litt cred da! Han er voksen og veit hva han vil ha, og han vil ha deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...