Gjest Moden kvinne Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Vurderer etter et skillsmisse å innlede et forhold til en mann på 33 år, vi skiller noen år. Det jeg lurer på i forbindelse med dette er hvorvidt ung mus føles anderledes enn voksen mus? Synes dere at voksne kvinne kropper er på forfall stadie med appelsinhud, slappe bryster og noen åreknuter. Noen her som har hatt et forhold med en moden kvinne på 40 og oppover? Var forskjellene store? Føles vi anderleses der nede?
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Om du er 40 år eller eldre, så må jeg si jeg er sjokkert over hva du lurer på. Når skal kvinnen begynne å akseptere seg som de er? Unnskyld meg, men du høres mer ut som en 16 åring, som ikke har peiling på noe.
Gjest Moden kvinne Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Hvem spurte deg om noe? Kanskje er jeg litt usikker på min egen kropp, er ikke alle som ser ut som supermodeller. Bare vent til du selv paserer 40 år, og mannen din dumper deg til fordel av ei blondine på 28 år. Kanskje du også begynner å tvile litt,da!
Gjest Bhsiltsk Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Jeg tror du kan gjøre deg mer vondt enn godt ved å stille et slikt spørsmål, for det finnes så mange variabler å ta hensyn til... Du vet vel best om du har forandret deg nedentil fra du var 20 og til nå? Tror han på 33 vil syns du er helt herlig uansett, jeg. Hvorfor bekymre seg for det på forhånd? Det vil uansett føles veldig rart å innlede et nytt seksuelt forhold med noen når man kommer fra et langvarig forhold. Man får vaner man ikke tenker over, og man vet at den andre kjenner hver cm av kroppen vår. Og omvendt, selvsagt. Hopp ut i det, og ta det som det kommer. Lar du deg hindre av slike spørsmål som dette, kan du risikere å aldri nyte igjen... Og det vil du vel ikke?
Gjest Mito24 Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg lå med en 33-åring en gang, og det kjentes ærlig talt ikke så veldig annerledes ut. Riktignok var jeg ganske full, men... Endret 14. juli 2005 av Mito24
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Hvem spurte deg om noe? Kanskje er jeg litt usikker på min egen kropp, er ikke alle som ser ut som supermodeller. Bare vent til du selv paserer 40 år, og mannen din dumper deg til fordel av ei blondine på 28 år. Kanskje du også begynner å tvile litt,da! ← Da er det mannen sitt problem, for jeg nekter å ta på meg ansvaret om han skulle falle pladask for en yngre jente/dame. Du bør heller ikke tro det har med kroppen din å gjøre, for det tviler jeg sterkt på. Men skulle det være slik, så vær glad for at du er kvitt han i stedet, for da er han ikke noe å samle på. Som flere menn har svart andre steder, er det ikke kroppen som betyr så mye, men følelsene man har for den personen som er avgjørende. Og selvfølgelig er sex med en person man er glad i, bedre enn med en man ikke bryr seg om. Uansett så tror jeg det beste svaret du vil få, er fra den nye mannen.
Gjest Jon Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 Madam Felle: Hva gjør du på denne tråden egentlig? Du svarer jo ikke på noe av det trådstarter spør om, men kommer med uferdige utsagn om vedkommende? Selv ikke når trådstarter skriver 'hvem spurte deg om noe' tar du hintet! Til trådstarter: Det merkes at kvinner blir eldre, men ikke nedentil. Når det gjelder resten av kroppen er det utrolig individuellt hva mennesker liker og tenner på. Selv har jeg ingenting i mot modne kvinner, men jeg kjenner andre som synes det er heslig.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2005 #8 Skrevet 14. juli 2005 Madam Felle: Hva gjør du på denne tråden egentlig? Du svarer jo ikke på noe av det trådstarter spør om, men kommer med uferdige utsagn om vedkommende? Selv ikke når trådstarter skriver 'hvem spurte deg om noe' tar du hintet! Da bør du lese siste innlegget mitt en gang til.
Gjest moden kvinne Skrevet 14. juli 2005 #9 Skrevet 14. juli 2005 Ja, dette blir kanskje etterhvert litt vel personlig. Men fikk slengt i tryne av mannen min, da jeg spurte hva den nye kvinnen hadde som ikke jeg hadde? "jo, hun hadde ei trang mus, han var så lei av den slapppe fitta mi" Derfor er jeg livredd for å innlede et nytt seksuelt forhold, samtidlig som jeg ikke er klar for å bli sittende alene igjen. vi har ingen barn, så det er veldig ensomt.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2005 #10 Skrevet 14. juli 2005 Ja, dette blir kanskje etterhvert litt vel personlig. Men fikk slengt i tryne av mannen min, da jeg spurte hva den nye kvinnen hadde som ikke jeg hadde? "jo, hun hadde ei trang mus, han var så lei av den slapppe fitta mi" Derfor er jeg livredd for å innlede et nytt seksuelt forhold, samtidlig som jeg ikke er klar for å bli sittende alene igjen. vi har ingen barn, så det er veldig ensomt. ← Huff ameg for en drittsekk. Blir oppgitt på enkelte mannfolks vegne. Håper virkelig du klarer å snu tankegangen din, for det er han som er drittsekk. Ingen normale oppegående mannfolk ville sagt noe slikt. Og jeg sier igjen. Jeg tror ikke mannfolk tenker for mye over om de er slapp eller ikke, og da spesielt om det er følelser med i bilde.
smidja Skrevet 14. juli 2005 #11 Skrevet 14. juli 2005 Ja, dette blir kanskje etterhvert litt vel personlig. Men fikk slengt i tryne av mannen min, da jeg spurte hva den nye kvinnen hadde som ikke jeg hadde? "jo, hun hadde ei trang mus, han var så lei av den slapppe fitta mi" Derfor er jeg livredd for å innlede et nytt seksuelt forhold, samtidlig som jeg ikke er klar for å bli sittende alene igjen. vi har ingen barn, så det er veldig ensomt. ← Ikke hør på han når han sier slikt!!!! Aksepter deg selv og den du er, så vil andre gjøre det samme. Lykke til!
Gjest BrukKroppen Skrevet 14. juli 2005 #12 Skrevet 14. juli 2005 Og jeg er så møkka lei den lille pikken din, skulle du ha svart. Ikke rart du ikke har selvtilit når du får slike komentar fra gubben. Se deg rundt, det er ikke mange over 40 som har pefekte kropper (hva nå det er). Bruk kroppen din, ha sex, hold kroppen frisk og sunn.
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #14 Skrevet 14. juli 2005 Jeg blir matt av å lese svarene til Madam Felle i denne tråden. Det er som Jon sier, hun svarer ikke til hjelp på spørsmålet i det hele tatt. Hun bare synser og tror. Hun er ikke mann (antar jeg), så hun kan ikke drive og gjette hva menn tenker og tror om "moden dame". Jon derimot, svarte på en bra måte: nemlig på spørsmålet. Det blir for Kardemome-by å si at "han er dum" som sa noe sånt. Klart menn er i stand til å synes at den ene fitta er trangere enn den andre, og følgelig foretrekker den trangeste - ja, slik er det. Moden kvinne kan høre p svaret til Jon: han svarer at det ikke kjennes annerledes "der nede", men at man selvfølgelig kan se/merke det ellers at kroppen ikke er 30 år lengre. Men det kan "moden kvinne" gjøre noe med selv: fysisk trening, styrketrening og knipeøvelser (i den grad det er noe tryllemiddel..) Det er vel grenser for hvor oppskrytt dette med knipeøvelser skal være også da... Moden kvinne, hvis en yngre mann sier at han vil ha sex med deg, så vil han vel det da. Menn pleier vel ikke å drive veldedighetssex med eldrekvinner heller, gjør de vel? Kjør på og slukk lyset!
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #15 Skrevet 16. juli 2005 Det er veldig individuelt hvordan en 20-åring føles i forhold til en 40-åring. Som alt annet er det viktig å holde seg i form, og jeg regner med at du tar knipeøvelser. Hva mannen din sier bør du uansett ikke legge stor vekt på da han mest sannsynlig kun var ute etter å såre deg. Legg deg litt i trening om du er usikker, det vil du vinne på i lengden selv også! ;-)
Gjest Kaffegjesten Skrevet 16. juli 2005 #16 Skrevet 16. juli 2005 Dette blir for meg en litt rar tråd. En 40-åring som lurer på om hun er "bra" nok? Hva med oss som har vært gift i 25 år - og kona er over 40. Er hun bra nok? Eller hva med oss "gutta" som er over 40 - er vi bra nok? Hva er det man ønsker seg? For egen del har ikke jeg den "orken" jeg hadde da jeg var 20, og det har ikke kona heller. Men noen er som kaniner - og mannen som stakk av med en 28-åring - det kan jo ha vært et par andre elementer enn sex som gjorde at han valgte som han gjorde. Uansett tror ikke jeg vår "modne dame" skal ta dette om mannen er noe yngre enn henne så tungt. Dog bør hun vel ha noen antenner ute for å sjekke om han vil noe mer enn å ha et seksuelt forhold til henne - og det bør man gjøre uansett alder(-sforskjell). Da finner man litt ut hva man vil med forholdet. Når det gjelder om man er mer eller mindre slapp "der nede" er det jo som mange sier litt forskjellig man kan gjøre, men er man ung i sinn, gjør litt for å holde kroppen i trim burde det meste gå bra. Jeg bytter ikke ut kona enda hun er over 40, litt appelsinhud, og ikke så sprek som da vi traff hverandre for over 25 år siden. Tenk hvis hun skulle begynne å plukke på alle mine uheldige detaljer. Nei, kos deg over livet, gled deg når du kan - men forsøk å ta noen forholdsregler.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. juli 2005 #17 Skrevet 16. juli 2005 Jeg blir matt av å lese svarene til Madam Felle i denne tråden. Det er som Jon sier, hun svarer ikke til hjelp på spørsmålet i det hele tatt. Hun bare synser og tror. Hun er ikke mann (antar jeg), så hun kan ikke drive og gjette hva menn tenker og tror om "moden dame". Jon derimot, svarte på en bra måte: nemlig på spørsmålet. Det blir for Kardemome-by å si at "han er dum" som sa noe sånt. Klart menn er i stand til å synes at den ene fitta er trangere enn den andre, og følgelig foretrekker den trangeste - ja, slik er det. Normale oppegående menn hadde IKKE sagt dette til en de har vært sammen med i mange år, men menn som IKKE er oppegående hadde sagt det. Dette er IKKE synsing fra min side, men noe jeg mener. Jeg anser IKKE slike menn som oppegående: De kan være så smart de vil på andre områder, men for meg blir de bare duster. Og det må jeg få mene. Moden kvinne kan høre p svaret til Jon: han svarer at det ikke kjennes annerledes "der nede", men at man selvfølgelig kan se/merke det ellers at kroppen ikke er 30 år lengre. Men det kan "moden kvinne" gjøre noe med selv: fysisk trening, styrketrening og knipeøvelser (i den grad det er noe tryllemiddel..) Det er vel grenser for hvor oppskrytt dette med knipeøvelser skal være også da... Ja, for her har du tydeligvis full peiling. Moden kvinne, hvis en yngre mann sier at han vil ha sex med deg, så vil han vel det da. Menn pleier vel ikke å drive veldedighetssex med eldrekvinner heller, gjør de vel? Kan noen egentlig svare ja eller nei på dette? Kjør på og slukk lyset! Utrolig arrogant holdning det siste her, for hvorfor må hun slukke lyset? Er det forbeholdt yngre å ha lyset på?
Gjest Ponta Skrevet 16. juli 2005 #18 Skrevet 16. juli 2005 Vurderer etter et skillsmisse å innlede et forhold til en mann på 33 år, vi skiller noen år. Det jeg lurer på i forbindelse med dette er hvorvidt ung mus føles anderledes enn voksen mus? Synes dere at voksne kvinne kropper er på forfall stadie med appelsinhud, slappe bryster og noen åreknuter. Noen her som har hatt et forhold med en moden kvinne på 40 og oppover? Var forskjellene store? Føles vi anderleses der nede? PS - ser ikke ut som Mafam Felle lat seg stoppe - BRA DET ! hun må ha rett til delta som alle andre her .. Men til saken . Selvsagt mange menineger her og mange faktorer som spiller inn - men hvis vi koker dette ned til å svare på det konkrete du spør om - så ser jeg det slik - har prøvd både modene og unge jenter i store antall mest det siste . Spør. 1 JA JA - selvsagt så forfaller jenter og du er sammen med moden dame er det nokandre elementer som teller . Spør 2. forkjellen er STOOOOR - klart yngre kvinner med starm kropp gir mere visuell tenning for de fleste av gutta - og si noe annet er TØV .. de er ofte også mere yppige Spør 3 Det er ikke sikkert - har du trykt barn en eller flere er det jo naturlig litt slappere. (med eller uten knipe) en ung litt starm mus som i tillegg er pen - gir ett kjempe kick og leke med. Mange menn modene bytter ut jenta etter hun har forfalt til fordel for en ung jente som er litt deiligere å sexy å se på . Men det komer også mye av at mange jenter ikke bare forfaller men blir veldig "muggen" og snerpete -kjedelige og glemmer helt å være kvinne og spille på die fordelene ne moden kvinne kan ha . Jeg traff eb jente for litt som hadde passert 40 og hun nektet å gi opp og jobbet med holde seg fysisk /pysisik shape - noe hun også var - Sexy , tiltrekkende og smart ..gutta var virkelig etter henne .. Jeg har byttet ut dama mi til fordel for en ung smart vakker kvinne og er kjempe lykkelig - Vil heller ha en ung kvinne fremfor en moden jente som ikke lenger holder seg - personligt får det meg til å holde meg ung og vital også .. PS jeg tar vare på min fysiske og psysike helse noe som gjør det veldig enkelt for meg å kunne velge kvinner også.. De menn som sitter der med henge mage og slapp kropp er nok glad for at dame tar vare på dem og duller med akkurat som mora gjorde før kvinnen tok over - de mener selvsagt noe annet .. ):
Tekumseeh Skrevet 16. juli 2005 #19 Skrevet 16. juli 2005 Dette er vel vanskelig å svare på for de som ikke har hatt samme dama fra hun var 20 til hun ble 40.. Men min erfaring er at man ikke kan "kjenne alderen." Barnefødsler o.l. kan vel forandre litt (men det gjør trening også - andre veien), men ellers tror jeg ikke man forandres nedentil med alderen. Hadde du vært 80 år så kanskje, når alt begynner å slippe...
Gjest Johan Skrevet 16. juli 2005 #20 Skrevet 16. juli 2005 Madame Felle: kan ikke du la være å skrive på denne tråden? du kommer jo bare med svada og tull, og er mer opptatt av å forsvare at du kommer med svada og tull enn å bidra. Det at du kommer med sarkasmer og personangrep hjelper heller ikke saken din. Og om du svarer på dette inlegget beviser du at du er dum. Til trådstarter: Jeg synes eldre kvinner er mye mer spennende en yngre. De har mer erfaring, og er mer modne. Som regel er de mye bedre i senga også. Jeg er selv 29 år og er sammen med en hærlig dame på 43. Stå på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå