AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Hvilke helegevinster merker dere mest? ift søvn/energi osv osv? Har selv sluttet å merker allerede jeg sover bedre:) Anonymkode: 72d94...fa0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 jeg Sover bedre og er mindre stressa. Jeg snuste litt over en halv boks om dagen og kunne våkne skjelvende med snussug midt på natten, og klarte heller ikke sitte hele 3 kvarter på skolen uten snus(det var ikke lov å snuse på skolen, men gjorde det i skjul da jeg ikke fungerte uten). Har også bedre ånde og tennene har fått mindre belegg. det er så utrolig godt å slippe å bekymre seg for om man har nok snus med seg på reiser til steder hvor det ikke er tilgjengelig. Ogikke minst så er det deilig at jeg nå sparer mellom 1500-2000 PR måned som tidligere ble snust opp. Anonymkode: 8788e...0c9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Ingen! Tannkjøttet mitt bærer ikke preg av snusing. Har vært av og på i 10 år. Har vært 1 uke uten nå, men kjøpte en for 2 dager siden. Bruker maks 3 priser pr dag. Fordi jeg blir dårlig av den 3. Det er bare ikke samme opplevelsen! Økonomisk merkes ikke noe særlig. Slutter jeg med snus drikker jeg dobbelt så mye kaffe og spiser mye mer. Anonymkode: 88d8e...9c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå