AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Jeg matchet med en fyr på tinder som jeg møtte for 2 år siden. Og han var den kjekkeste jeg noen gang har sett.. ALLE damer stirret på han da vi gikk sammen ute.. vi møttes 3 ganger . Han prøvde å ligge med meg allerede på 2 date men jeg avslo, avslo også tredje date og hørte ikke mer fra han etterpå.. Det gikk et år og vi begynte å småprate igjen , tekste litt men ikke noe mer.. jeg skjønte egt at han var kun ute etter sex. Nå nylig har vi faktisk snakket en del og prata på tlf og da snakket jeg om den gangen , at jeg sa direkte ut at jeg ikke ville ligge med han fordi jeg var redd han skulle bruke meg for sex.. Han sa bare da at han hadde lyst fordi han likte meg.. men hvorfor han forsvant ga han meg egt ikke godt nok svar.. mere det at han fant en rett etterpå og ble borte . Det jeg ikke forstår er at han svarer ofte på mine mystories på snap, han skriver fortsatt her og der.. jeg har spurt om å møtes som «venner» og dra ut og spise igjen, men sier han har mye å gjøre fremover og er opptatt, det tar jeg som en unnskylding .. Men forstår han ikke.. hvorfor holder han kontakten med meg etter 2 år, men møtes ikke igjen .. kan jo bare henge som venner? Er han ikke keen ? Han sa at han koste seg så mye da vi var sammen for 2 år siden.. men jeg ville jo ikke ligge med han da.. Forstår egt ikke hva han vil... Anonymkode: ddf62...cac
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Og btw glemte å si at jeg faktisk kunne ha ligget med han om vi møttes nå for gøy.. men har ikke sagt det til han da. Anonymkode: ddf62...cac
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Er han i et forhold nå da, eller er han singel? Kan hende han angrer på at han lot det dere begynte å ha sammen gå, høres ihvertfall ut som noe slikt Anonymkode: a307e...0db
MarieLo Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Det er vel problemet med mennesker som bare tenker på sex. Og hvis man hadde fjernet sex fra et forhold, hadde mange kanskje åpnet øynene for hva den andre faktisk bidrar med i forholdet. Men like barn leker best. 🙂
Anonym900 Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ddf62...cac
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Han har vel ingen andre å ha sex med så han tar kontakt med deg igjen nå... Anonymkode: 37fce...87c 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 Han er ikke interessert i å henge med deg som venn eller dra på seriøs date, men han har kontakt med deg i håp om tilfeldig sex. Inviter han over på sex så skal du se han ikke er så opptatt allikevel 😉 Anonymkode: 60d16...ba6 2
GrønnNellik68 Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke interessert i å henge med deg som venn eller dra på seriøs date, men han har kontakt med deg i håp om tilfeldig sex. Inviter han over på sex så skal du se han ikke er så opptatt allikevel 😉 Anonymkode: 60d16...ba6 Mannfolk .., typisk 😂
Antiviruset Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 7 timer siden, Bente1234 skrev: Mannfolk .., typisk 😂 Rolig nå Bente Dette er ikke bare typisk menn! Det er også typisk damer som sier "om alt klaffer" også, de er egentlig ikke interessert i noe forhold bare ute etter kroppen til mannen noen ganger TS er oppegående så til de grader, og har avslørt vedkommende som den "playeren" han er. Alt tyder på det ut i fra hennes beskrivelse. Så hun må bare avvise vedkommende videre, for det der går aldri bra om hun gir etter. Kudos til deg TS for din styrke! Forsett med det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Han vil ha sex. Enkelt og greit. Han vil ha sex, og han kjenner deg fra før, så da virker det lettere å få seg noe. Så hvis du vil ha sex med han uten noe mer, kjør på! Men dette er ikke en mann man innleder forhold med. Anonymkode: d90aa...ced 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, Antiviruset skrev: Rolig nå Bente Dette er ikke bare typisk menn! Det er også typisk damer som sier "om alt klaffer" også, de er egentlig ikke interessert i noe forhold bare ute etter kroppen til mannen noen ganger TS er oppegående så til de grader, og har avslørt vedkommende som den "playeren" han er. Alt tyder på det ut i fra hennes beskrivelse. Så hun må bare avvise vedkommende videre, for det der går aldri bra om hun gir etter. Kudos til deg TS for din styrke! Forsett med det. Ta deg sammen, og tenk objektivt. Anonymkode: d90aa...ced
Antiviruset Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 15 timer siden, MarieLo skrev: Det er vel problemet med mennesker som bare tenker på sex. Og hvis man hadde fjernet sex fra et forhold, hadde mange kanskje åpnet øynene for hva den andre faktisk bidrar med i forholdet. Men like barn leker best. 🙂 Det går jo ikke Marie De aller fleste har sex som en ekstrem viktig faktor i et kommende forhold. Dette er nok du også klar over hvor viktig det faktisk er. Om man da ikke har passer 80 år, og bare er ute etter litt hyggelig samvær Så må det andre selvfølgelig klaffe også, men som nyforelskede par er sex ofte ekstremt viktig at det hele klaffer fra starten av og utvikler seg som limet dette faktisk er i et forhold. Ellers er det en kompis man ender opp med.
Antiviruset Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta deg sammen, og tenk objektivt. Anonymkode: d90aa...ced Det er akkurat det jeg gjorde! 100% objektiv ovenfor den informasjonen jeg har Kom gjerne med motargumenter, men ikke det tullet der takk.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, Antiviruset skrev: Det er akkurat det jeg gjorde! 100% objektiv ovenfor den informasjonen jeg har Kom gjerne med motargumenter, men ikke det tullet der takk. Hvis du tror du tenker objektivt, da anbefaler jeg deg å gå grunnskolen om igjen. Anonymkode: d90aa...ced
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Det er dette jaktinstinktet, da😉 Hvis han er så pen som du sier, er han nok vant med å få dem han vil. Når du da ikke la deg rett ned, men faktisk satte noen grenser (og holdt dem), blir han automatisk mer oppsatt på å erobre deg! Bare vær forberedt på at interessen stuper hvis du faller for fristelsen. Sånn i tilfelle du ønsker deg noe mer altså🙂 Anonymkode: 751ff...334
GrønnNellik68 Skrevet 1. august 2020 #17 Skrevet 1. august 2020 1 time siden, Antiviruset skrev: Det går jo ikke Marie De aller fleste har sex som en ekstrem viktig faktor i et kommende forhold. Dette er nok du også klar over hvor viktig det faktisk er. Om man da ikke har passer 80 år, og bare er ute etter litt hyggelig samvær Så må det andre selvfølgelig klaffe også, men som nyforelskede par er sex ofte ekstremt viktig at det hele klaffer fra starten av og utvikler seg som limet dette faktisk er i et forhold. Ellers er det en kompis man ender opp med. Jeg hadde ikke hatt sex med en mann hvis d ikke føles riktig ut eller «klaffer» som det kalles ... ps... jeg er rolig 😂
MarieLo Skrevet 1. august 2020 #18 Skrevet 1. august 2020 2 timer siden, Antiviruset skrev: Det går jo ikke Marie De aller fleste har sex som en ekstrem viktig faktor i et kommende forhold. Dette er nok du også klar over hvor viktig det faktisk er. Om man da ikke har passer 80 år, og bare er ute etter litt hyggelig samvær Så må det andre selvfølgelig klaffe også, men som nyforelskede par er sex ofte ekstremt viktig at det hele klaffer fra starten av og utvikler seg som limet dette faktisk er i et forhold. Ellers er det en kompis man ender opp med. Det var ikke poenget mitt heller. 🙂 Spiller ingen rolle hvor viktig sex er for noen, hvis det er det eneste positive de bidrar med til forholdet, så er ikke det et bra forhold, men mange ikke klarer å innse det fordi de vektlegger nettopp sex så mye. Og det er mye viktigere at det er et dypt vennskap i bunnen, som man kan bygg kjærlighet på, enn at det bare er fysisk tiltrekning og ens egne hormoner som er hovedmotivatorer. For det er egoisme. Da tenker man bare på hva man skal får ut av det, og det en villig til å gi tilbake for å få det en vil ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå