Høyeheler Skrevet 1. august 2020 #21 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, Frekkulf skrev: Lett å tenker at du er enten kvinne eller transe når du er så glad i høye hæler vet du. Den ser jeg helt klart.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #22 Skrevet 2. august 2020 Kona mi synes penis smaker vondt, suger ikke så ofte med kondom, men har noen tynne fotballshortser hun suger meg gjennom. Går kjempefint. Etter at vi fant ut av det ble hun veldig mye mer villig til å suge meg og sexlivet ble vesentlig forbedret. Anonymkode: 09198...803
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #23 Skrevet 2. august 2020 På 31.7.2020 den 23.59, AnonymBruker skrev: Jeg har bestemt meg for å slutte å suge menn uten kondom. Når høres det sikkert ut som jeg har gjort det masse, men det har bare vert noen tilfeller, og jeg blir jo bekymra for at jeg kan få sykdommer av det. Hvordan føles det å bli sugd med kondom? Jeg skjønner at det sikkert er bedre uten, men er det ikke litt bra likevel, om valget er å bli sugd med eller å ikke bli sugd? Anonymkode: 0c083...4b8 Det føles som å bli sugd av en støvsuger på lav styrke. Så jeg står over. Da er det mye bedre du heller runker snoppen med hånden uten kondom, trer på dongen når den er stiv og klar til å innta dåsa di. Anonymkode: 77022...fb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå