Gå til innhold

Å bli sugd med kondom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å slutte å suge menn uten kondom. Når høres det sikkert ut som jeg har gjort det masse, men det har bare vert noen tilfeller, og jeg blir jo bekymra for at jeg kan få sykdommer av det.

Hvordan føles det å bli sugd med kondom? Jeg skjønner at det sikkert er bedre uten, men er det ikke litt bra likevel, om valget er å bli sugd med eller å ikke bli sugd? 

Anonymkode: 0c083...4b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvordan det føles ettersom jeg ikke er mann, men jeg kan tipse om at mannen liker lateksfrie kondomer bedre enn vanlige. Smaker bedre gjør de også. De leder visst varme bedre, sies det.

Anonymkode: e0d74...693

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan suger man med kondom? 
Spør fordi jeg aldri har gjort det før, høres vanskelig ut hehe

Anonymkode: bb3e2...d49

• Liker 1
Skrevet

Det funker fint. De som er dreven med dette trer kondomen på med munnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at du suger hele kondomen ned i halsen...

Anonymkode: 521a8...ee2

Skrevet

Høres nasty ut å suge med kondom.

er som å spise is med plastikk pose rundt.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg at du suger hele kondomen ned i halsen...

Anonymkode: 521a8...ee2

Man suger ikke som en støvsuger:rulle:

Anonymkode: f9775...ed2

• Liker 9
Skrevet

Det høres så usexy ut at jeg hadde foretrukket å avstå :sprettoy:

Men bra at du ikke kimser av sykdommer altså :opplyser:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Ishm skrev:

Ts nevnte dette med sykdommer. Ts har gjerne mer enn kun en sex partner. Dette tar hun konsekvensen av. Ikke vil Ts bli smittet av noe og ikke vil Ts smitte andre.

Ser ikke noe nasty her jeg, kun sunn fornuft.

• Liker 13
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd, men jeg hadde helt sikkert ikke sagt nei.

Skrevet (endret)

Jeg bør finne ei dame som er villig til det. Hvilken smak anbefales?

Endret av Hr. Aktiv
på kondomen altså...
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man suger ikke som en støvsuger:rulle:

Anonymkode: f9775...ed2

Her har du rett. Suger de som en støvsuger ville vel det bli funnet fremed legmer der den, som ble sug er høyest når han plukker blåbær. Her er det jo snakk om en blowjob og ikke en støvsuger job

Skrevet

Å bli sugd med kondom er omtrent som å prøve å dykke med redningsvest på. Det funker dårlig. 
Det kan i tillegg også være litt farlig. Blir man litt ivrig på deepthroating og facefucking, kan fort kondomen falle av, of man dytter ned ned i halsen på neste jokk. 

Jenter som ikke vil suge uten kondom, er ikke verdige å få suge meg i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Ishm skrev:

Hvis noe av poenget er å ikke få noe av isen i munnen høres det ikke så dumt ut

Anonymkode: 6bce1...224

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Frekkulf skrev:

Å bli sugd med kondom er omtrent som å prøve å dykke med redningsvest på. Det funker dårlig. 
Det kan i tillegg også være litt farlig. Blir man litt ivrig på deepthroating og facefucking, kan fort kondomen falle av, of man dytter ned ned i halsen på neste jokk. 

Jenter som ikke vil suge uten kondom, er ikke verdige å få suge meg i det hele tatt. 

Har aldrig hør om noen som har død som følge av at det ble utført en blowjob med kondom, og kondomen er dødsårsaken. Hvis en jente ikke vil suge deg uten kondom pga hun ikke kjenner deg godt nok til vurdere deg som sykdomfri. Ser hun heller ingen grunn til å spille rusisk roulet. Med denne holdningen du har, kan jeg ikke se at du er verdig en blowjob.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann.

Å suge med kondom går fint, det får supertynne kondomer i dag uten smak. Min nåværende elskerinne bruker kondom på alt, null problem for min del.

Anonymkode: 8cc07...0fa

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Høyeheler skrev:

Har aldrig hør om noen som har død som følge av at det ble utført en blowjob med kondom, og kondomen er dødsårsaken. Hvis en jente ikke vil suge deg uten kondom pga hun ikke kjenner deg godt nok til vurdere deg som sykdomfri. Ser hun heller ingen grunn til å spille rusisk roulet. Med denne holdningen du har, kan jeg ikke se at du er verdig en blowjob.

Hadde glatt takket nei til dine blowjobber om det var med eller uten kondom. 
Er ikke så kresen, men det finnes da grenser. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestemt meg for å slutte å suge menn uten kondom. Når høres det sikkert ut som jeg har gjort det masse, men det har bare vert noen tilfeller, og jeg blir jo bekymra for at jeg kan få sykdommer av det.

Hvordan føles det å bli sugd med kondom? Jeg skjønner at det sikkert er bedre uten, men er det ikke litt bra likevel, om valget er å bli sugd med eller å ikke bli sugd? 

Anonymkode: 0c083...4b8

Fornuftig. Mann 44 her. Men det er ikke det samme Kun én kvinne har sugd meg bra med kondom, en jeg er også redd for sygdommer, så jeg har ikke oralsex uten at det er i et forhold. Det hender noen elskerinner maser og vil suge, og da lar jeg dem gjøre det mens jeg har på kondom. Det gir meg lite, bortsett fra at det er deilig å se leppene hennes rundt kjeppen min. Kjenner ikke så mye når de suger, bortsett fra den damen den gangen.

Skrevet
8 minutter siden, Frekkulf skrev:

Hadde glatt takket nei til dine blowjobber om det var med eller uten kondom. 
Er ikke så kresen, men det finnes da grenser. 

Her er det helt klart du ikke har fått med deg en meget vesentlig ting. Jeg gir ikke menn blowjober

Årsak 1 jeg er ikke homoseksuell og da er menn utelukket som sexpartner

Årsak 2 jeg er ikke transseksuell og da er menn ute lukket som sexpartner

Årsak 3 jeg er ikke bisesuell og da er menn utelukket som sexpartner

Jeg har en fetisj og selv med denne ftisjen trives meget godt i kroppen min som mann.

Med denne holdningen du har, kan jeg ikke se at du er verdig en kvinnes blowjob.

Nå har jeg lagt til en detalj som ble glemt, håper det hele ble litt enklere nå.

Hadde jeg vært homoseksuell ville jeg hatt 0 problem med å innrømme det.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Høyeheler skrev:

Her er det helt klart du ikke har fått med deg en meget vesentlig ting. Jeg gir ikke menn blowjober

Årsak 1 jeg er ikke homoseksuell og da er menn utelukket som sexpartner

Årsak 2 jeg er ikke transseksuell og da er menn ute lukket som sexpartner

Årsak 3 jeg er ikke bisesuell og da er menn utelukket som sexpartner

Jeg har en fetisj og selv med denne ftisjen trives meget godt i kroppen min som mann.

Med denne holdningen du har, kan jeg ikke se at du er verdig en kvinnes blowjob.

Nå har jeg lagt til en detalj som ble glemt, håper det hele ble litt enklere nå.

Hadde jeg vært homoseksuell ville jeg hatt 0 problem med å innrømme det.

Lett å tenker at du er enten kvinne eller transe når du er så glad i høye hæler vet du. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...