Gå til innhold

Puler dere menn virkelig hvem som helst ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et inntrykk på at mange menn gjør det om de får sjans.. Men jeg håper egt at menn har en viss standard.. såklart alle er forskjellige.. Men om dama er stygg og hun spurte om sex, hadde dere sagt ja til sex med hun?😅  

Anonymkode: e3bf0...e47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har et inntrykk på at mange menn gjør det om de får sjans.. Men jeg håper egt at menn har en viss standard.. såklart alle er forskjellige.. Men om dama er stygg og hun spurte om sex, hadde dere sagt ja til sex med hun?😅  

Sex med deg?

Nei.

Anonymkode: a7eb7...083

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spelar ingen roll om det er dur eller moll, for det är lett at jaga brudar, Nar man spelar rock'n'rol

Anonymkode: ac5f7...306

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvem som helst! Sålenge de er over 18!

Anonymkode: cb9ca...9b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit og de fleste ville IKKE pult meg. Så nei, menn tar ikke hva som helst. Om du er slank, derimot.... :P 

Anonymkode: 3a305...ab1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er feit og de fleste ville IKKE pult meg. Så nei, menn tar ikke hva som helst. Om du er slank, derimot.... :P 

Anonymkode: 3a305...ab1

Har du prøvd deg på innvandrere?

Anonymkode: cb9ca...9b3

• Liker 2
Skrevet

Nei puler svært få. Et par har jeg faktisk elsket med.

• Liker 2
Skrevet

Nei, har mine preferanser

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke menn flest tar hva som helst. De er ikke hunder. De er mennesker med egne preferanser, standar og følelser. Jeg som kvinne har ingen problemer med å forstå at menn er individuelle skapninger som har forskjellige preferanser, og at deres ønsker om partner rangerer fra 'alt mulig' til 'brunette'. Hvorfor er det så vanskelig for deg å forstå? Tror du ikke menn er individuelle mennesker, med individuelle drømmer og alt annet? 

Anonymkode: 4c6e1...41e

• Liker 3
Skrevet

Har ikke noe inntrykk av det selv.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Puler dere menn virkelig hvem som helst ?

Ja.

Hilsen pappa'n din.

Anonymkode: b5e33...9c8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke menn flest tar hva som helst. De er ikke hunder. De er mennesker med egne preferanser, standar og følelser. Jeg som kvinne har ingen problemer med å forstå at menn er individuelle skapninger som har forskjellige preferanser, og at deres ønsker om partner rangerer fra 'alt mulig' til 'brunette'. Hvorfor er det så vanskelig for deg å forstå? Tror du ikke menn er individuelle mennesker, med individuelle drømmer og alt annet? 

Anonymkode: 4c6e1...41e

Ts her- Jeg forstår dette såklart😂😂 aldri hatt noe problem å få meg menn.... men rundt meg klarer virkelig ingen å la være å ikke ta på meg... kysse meg osv.. jeg blir lei. Føler at alle menn bare vil ha sex med meg.. såklart har hatt 3 ekser i en alder av 22.. men ingen klarer å være venner av mine kompiser , uten å flørte eller ta på meg.. -.-

Skrevet

Tviler. Tror de må tiltrekkes av noe ved den kvinnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er attraktive tar ikke hvem som helst. De er kresent og det må går begge veier. De har stort utvalg, de kan velger og vraker.

kvinne 40

Anonymkode: 622ab...f7f

• Liker 3
Skrevet

Herregud. Hva tror du? De tenker som oss. Hadde du hatt sex med noen du ikke fant attraktiv på noen som helst måte? Nei? Nettopp. Slutt å dyrk usikkerheten din. Om en mann har sex med deg, så er han tiltrukket. Han er kanskje ikke interessert i noe seriøst forhold, men han synes du er fin. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sex er like personlig og intimt for menn. Ikke la selvbildet ditt gå utover andre også. Jobb med det.

Anonymkode: 5f055...7ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men nei, ikke i det hele tatt. Jeg kunne nok senket standarden om det ble helt krise, men så langt har jeg bare hatt sex med jenter jeg har vært tiltrukket av og som har vært attraktive. Jeg kunne aldri hatt sex med noen jeg overhodet ikke var tiltrukket av, men jeg tror jeg kunne gått ned til "midt på treet" dersom det ble langvarig tørke.

Ærlig svar 😂 M34

Selvfølgelig finner man både kvinner og menn som av ulike grunner er villig til å inngå større kompromiss, og det er nok vanligere blant menn, men det er et fåtall som ville hatt sex med hvem som helst, og neppe noen du ville snudd deg etter....

Anonymkode: b5c12...ad3

• Liker 2
Skrevet

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du bare visst hvor mye deilig fitte det finnes hos kvinner som ikke er like heldig som deg. mtp å ha useende med seg. så hadde du holdt kjeft

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn gjør det ja. Men ikke alle. De er forskjellige individer som oss kvinner er.

Noen er lettere på tråden enn andre🤪

Anonymkode: 64157...123

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her- Jeg forstår dette såklart😂😂 aldri hatt noe problem å få meg menn.... men rundt meg klarer virkelig ingen å la være å ikke ta på meg... kysse meg osv.. jeg blir lei. Føler at alle menn bare vil ha sex med meg.. såklart har hatt 3 ekser i en alder av 22.. men ingen klarer å være venner av mine kompiser , uten å flørte eller ta på meg.. -.-

Dette kalles bare at menn i din omgangskrets ikke har noen respekt for deg🙄

Anonymkode: 64157...123

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...