Gå til innhold

Oppringt ang prøvesvar

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i skikkelig dårlig form en periode, legen vurderte innleggelse men ville se prøvesvar. Ble oppringt tidligere i dag etter noen dagers venting (etter jeg tok litt diverse prøver) men rakk ikke ta telefonen. De ringte utenfor åpningstid så når jeg ringte opp igjen nesten umiddelbart så kom det automatisk svar at det var stengt. Mottok ingen sms eller lignende, da kan det vel umulig være så kritisk at jeg ikke kan vente til mandag? Ser for meg det er idiotisk å ringe legevakten om prøvesvar, så må kanskje bare smøre meg med tålmodighet og vente til mandag med å se hva som feiler meg??? Er nemlig fortsatt i dårlig form og har noe vondt, men var ikke svar eller noe på nettportal eller lignende heller...

Anonymkode: 9ea2b...97f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legevakten har ikke svar på prøvene dine. Enten ringer de tilbake eller så må du vente til mandag

Anonymkode: 197ff...04b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan rutinene er på ditt legekontor, men da mannen min ikke tok telefonen, ringte de meg så jeg kunne be ham ta kontakt angående prøvesvarene. Jeg vil tro at dersom det er alvorlig, ville de ha tatt kontakt med dine nærmeste pårørende. Noen legekontor ringer jo også tilbake kun for å informere om at prøvene var normale, så folk skal slippe å bekymre seg. 

Anonymkode: 8c50c...4a9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan det tenkes at svarene ligger tilgjengelig på nett? Pasientskty, Helsenorge.no osv? 

Endret av petterm
Stavefeil
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fastleger i Oslo og trolig Bergen også?sender ofte til Fürst. Jeg viste ikke om dette før legen sa jeg kunne sjekke svarene der. Der la det masse tidligere svar. Logget bare inn med bankid

Anonymkode: cf627...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...