Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del var det da jeg studerte og satt på en forelesning med mange hundre stykker og noen gutter som alltid satt ett par rader foran meg brukte forelesningen på å lese her, trolle og le høyt av innlegg her inne.  Så ble jeg nyskjærrig på om det var så håpløst som de skulle ha det til 😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde nettopp fått meg pc og surfet på måfå.
DER sto KG plutselig som et vidunderlig fjell foran meg og jeg har klatret usikret siden. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet

Var nysgjerrig på hva andre tenker rundt forskjellig tema. 

• Liker 2
Skrevet

Hver gang jeg googlet, så havnet jeg her. Så da laget jeg en bruker da. Og nå får jeg fader meg ikke logget meg ut igjen. 😬🤣🙄

• Liker 4
Skrevet

Jeg googlet opp noe, og så kom jeg hit. Jeg husker ikke hva jeg googlet, det er to år og noen måneder siden.

Så leste jeg mer her, og fant ut at jeg ikke kunne holde kjeft. Så da ble jeg medlem så jeg kunne skrive hva jeg mente om ting. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kjeda  meg.. var mye på babyverden generell  før ( etter to barn) men  ikke så mye juicy  greier der lenger.

Her er det alltid et helvedes  spetakkel et eller annet sted,  så d er gøy å scrolle. 

Pluss av og til har jeg et legitim spørsmål . Av og til får jeg svar.. Av og til blir det 2 sider med digresjoner,  personangrep  og oppheng i skrivemåten min og hvor idiot jeg er som stiller et sådan  spm.🤷‍♀️

Endret av Rogadame
Skrivefeil
  • Liker 7
Skrevet

Google sendte meg alltid hit. Hadde som noen nevnte over her noe å si om ulike saker, nå er jeg stuck 😂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rogadame skrev:

Kjeda  meg.. var mye på babyverden generell  før ( etter to barn) men  ikke så mye juicy  greier der lenger.

Her er det alltid et helvedes  spetakkel et eller annet sted,  så d er gøy å scrolle. 

Pluss av og til har jeg et legitim spørsmål . Av og til får jeg svar.. Av og til blir det 2 sider med digresjoner,  personangrep  og oppheng i skrivemåten min og hvor idiot jeg er som stiller et sådan  spm.🤷‍♀️

Et helvetes spetakkel ett eller annet sted ? 😆

• Liker 1
Skrevet

En småteit artikkel i VG eller en annen nettavis, linket til denne tråden, og jeg holdt på å le meg ihjel. Så utforsket jeg resten av forumet, og siden har jeg sjekket forumet et par ganger i uka.

Dette var mellom 2005 og 2009 en gang.

• Liker 1
Skrevet

Søkte etter noe på nettet og klikket meg inn på ei lenke som viste seg å være en tråd på KG. Hadde ikke engang hørt om KG før det. Ble sittende å lese og lese og lese... Det burde nesten eksistert et tilbud om hjelp til avvenning 🙄

• Liker 3
Skrevet

sosiale medier

Skrevet

Google ledet meg så altfor ofte hit, og jeg ble stort sett provosert av de hjernedøde svarene. Så jeg opprettet bruker for å være en fornuftens røst i infernoet av desinformasjon her inne.

(Siden det er KG må jeg jo avslutte med 😉

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Et helvetes spetakkel ett eller annet sted ? 😆

På et eller annet underforum,  regnet med du forsto  hva jeg mente .;)

• Liker 3
Skrevet

Hver gang jeg googlet noe så kom det opp svar fra kvinneguiden, så gikk jeg inn på kg og leste litt.. fant da ut at jeg også ville gi andre råd og komme med kommentarer.

Skrevet

Leste boken til Anne-Brith der KG var temmelig heftig omtalt. Samt begynte å høre på Linnea Myhres podcast der KG er omtalt som "Det mørkeste stedet på internett". Har vært forumgjenger i mange år, men alle jeg var på har blitt nedlagt, så da ble nysgjerrigheten for stor så jeg måtte logge inn hit. Så ble jeg prøver og nå gravid - så kjekt å henge med likesinnede.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fant KG ved en tilfeldighet leste litt i forskjellige tråder og fikk bare lyst å melde meg inn.

Skrevet
3 minutter siden, Rogadame skrev:

På et eller annet underforum,  regnet med du forsto  hva jeg mente .;)

Jupp! 

Skrevet
6 minutter siden, Rogadame skrev:

On point🤣🤣

Skrevet

En venninne var aktiv her, og syntes jeg også burde være det. Hun har ikke vært her på årevis, men jeg har grodd fast og blitt avhengig... :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg fant tråden om poking og kjæreste. Jeg meldte meg inn for å få varsler 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...