Gå til innhold

Hva fikk deg til å starte å være på kvinneguiden?


iansak

Anbefalte innlegg

Tror jeg googlet noe så ble jeg henvist hit. Den gang var jeg sykemeldt pga en komplikasjon og bestemte meg for å lage en bruker. Starter av og til dagen med å gå inn her 😹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Daria skrev:

 ...men jeg har grodd fast og blitt avhengig...  

Jeg har ikke blitt avhengig. Jeg kan slutte akkurat når jeg vil! :jolie:                     ( :alice: #dagensløgnoglangenese)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst

Var på mange forum før jeg fant Kvinneguiden interessant, det første tror jeg het tolkiens.net. Var også lenge på Norsk Goth Forum, og en periode på Gaiaonline.com og en del andre engelskspråklige forum. Tror jeg bare alltid har likt forum. Kvinneguiden hadde et merkelig rykte på NGF 😅 Jeg tror jeg registrerte meg her for å se om det var så sprøtt som jeg fikk fortalt den gangen tror det var i 2012 jeg først ble aktiv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har ikke blitt avhengig. Jeg kan slutte akkurat når jeg vil! :jolie:                     ( :alice: #dagensløgnoglangenese)

Man skal jo ikke ta livsløgnen fra sine medmennesker... :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Jeg trengte et råd om noe som jeg ikke kunne spørre noen om. Så var det vel et greit sted. Jeg har venner som sitter på div forum og nettsteder som krever tilstedeværelse hver dag eller til visse tider, eller på annen måte er forpliktende om man vil henge med. Det passer meg ikke. Jeg syntes det er ok å engasjere seg i noe i fem minutter her og ti minutter der. Venter jeg på noe så blir det en tur innom her, når jeg spiser lunsj feks. alle øyeblikk med dødtid fylles. Og noen ganger litt til.  Målet er vel egentlig å fylle dødtiden, ikke å ha enda en ting som tar tid fra alt man burde gjort. Om det er noe IRL jeg ikke vil tenke på eller forholde meg til så fyller jeg også alle ikke-aktive øyeblikk med kg for å unngå å det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, parmanoia skrev:

Hver gang jeg googlet, så havnet jeg her. Så da laget jeg en bruker da. Og nå får jeg fader meg ikke logget meg ut igjen. 😬🤣🙄

Haha- akkurat det samme som skjedde med meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var noe jeg lurte på, så googlet litt og kg kom opp på flere søk. Leste bare litt til å begynne med og hadde en annen profil da, som jeg skrev ting og tang med. Etter litt fikk jeg den slettet og en stund etterpå lagde jeg denne. Var så mange hyggelige folk her, så ble bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg måtte ha noe å få tiden til å gå, googlet etter forum og dette kom opp. Leste litt, så at det var både damer og menn her, så en kveld så ble det bare til at jeg lagde profil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gikk ut av match.com pga suksess der, men hadde blitt glad i å kommunisere på nett, samtidig som jeg hadde lyst til å lære litt mer om hvordan kvinner og mennesker generelt tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ofte innom å leste i en spesefikk tråd om en spesefikk person og måtte til slutt gi opp for trangen til å delta.
Har vært forumhenger i mange år, men har hatt flere år uten noe form for skravlested, men liker godt å ha et rom hvor jeg er veldig anonym og kan skrive det som faller seg inn. 
Digger også podcasten kvinneguidens venner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...