Gå til innhold

Helsefagarbeider - og hater jobben min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er utslitt! Jeg er lei av stadig nye organiseringsformer/nye «gode» innovative ideer, stort gjennomtrekk på personellsiden, underbemanning, tunge løft, tunge stell, dårlig arbeidsmiljø, og dårlig ledelse. Man blir ikke sett eller hørt i hierarkiet - kun sykepleiere har betydning. Vi er verdiløs. Fullstendig verdiløs. 
 

Vet ikke hvorfor jeg går på jobb. Hvorfor jeg går å trøster, hjelper - og prøver å gjøre andres hverdag bedre, når min egen er miserabel. Ja, dere tenker sikkert at jeg er utakknemlig, burde være glad jeg har en jobb - glad noen orker å ha meg ansatt. Men jeg har så lyst å slutte!
Holder på med en bachelorgrad innen IT (deltid) men finner ingen jobber som er relevant for meg per dd. De krever mer utdanning og erfaring.
 

Jeg er redd jeg møter veggen snart. Kan ikke gå ned i stillingsprosent.. Tips til.. noe?

Anonymkode: 03374...00e

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler den. jobber i barnehage og vil slutte. skrikende barn hele tiden, alltid styr og mye å gjøre, rett og slett lei. men trenger pengene for å overleve ;/ trenger tips selv så følger.

Anonymkode: 80ead...a62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme som deg og jeg er sykepleier. Her er det legene som troner og vi som slaver og må ta imot alle møkk og drit fra legene. Bytter jobb i høst så må bare holde ut et par måneder til. 

Bytte jobb? Hos oss står spl og hjelpepleiere sammen som stål. Kan ha noe med miljø å gjøre. 

Anonymkode: b8c12...4d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider