Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #21 Skrevet 18. juli 2005 Akkurat det der interesserer meg veeeeeldig lite.
Litt Lost Skrevet 18. juli 2005 #22 Skrevet 18. juli 2005 Litt av et engasjement. Angelina selv velger å dra steder med Brad, til tross for all verdens "journalistikk". Så da velger hun vel disse oppslagene selv da? Slik som Jennifer velger dette fordi hun valgte å skilles? Når ble det slik at kjendiser er trofaste?
Gjest mulla Skrevet 19. juli 2005 #23 Skrevet 19. juli 2005 Litt av et engasjement. Angelina selv velger å dra steder med Brad, til tross for all verdens "journalistikk". Så da velger hun vel disse oppslagene selv da? Slik som Jennifer velger dette fordi hun valgte å skilles? Når ble det slik at kjendiser er trofaste? ← Så du mener Brad og Angelina burde gitt ETTER for mediepresset? Skal man droppe kjæresten sin fordi en journalist mener man burde holdt seg til eks-mannen sin? Du.. vi lever da i 2005. Hvor mange ekteskap varer livet ut idag? Du ser jo skillsmisse-statistikken. Nei, her drømmer vi.... Dette med trofasthet... ingen spør seg om Jennifer Aniston virkelig var trofast hele veien fordi hun ser uskyldig ut. Men det skal alltid to mennesker om en skilsmisse. Ingen behøver nødvendigvis å være verre enn den andre. Det er vel heller snakk om at ekteskapet gikk SKEIS? Det er så misforstått...hvordan kan folk få det for seg at Brad og Jennifer skulle vare evig og ville være sammen for resten av livet? Ga de så mye uttrykk for det? Grunnen til at de skilte seg skal mere til enn Angelina Jolie. Er du i et lykkelig ekteskap så kommer ikke noe annet i veien. Jeg velger å tro at ekteskapet mellom dem var langt i fra lykkelig. Du "Litt lost": Hvorfor skal ikke Angelina dra rundt i verden med Brad, hvis det er det de ønsker? Skal all verdens journalistikk stoppe dem i det? Jeg synes derimot de beviser at de holder sterkt, hvis de klarer å holde sammen i alt dette mediekjøret. Skjønner at mange holder med Jennifer Aniston, fordi hun er mindre pen og har et mer uskyldig image. Men aldri si aldri.... "it takes two to tango"
Litt Lost Skrevet 19. juli 2005 #24 Skrevet 19. juli 2005 Sa jeg noe om at det bare var Brad som var utro? Nei, gjorde ikke det. Utrolig engasjert du er! Sa jeg noe om at Angelina skal droppe Brad pga overskriftene? Nei, gjorde ikke det heller. Har du ikke annet å bli engasjert i? For eksempel eldreomsorgen her i landet, barn som lever under fattigdomsgrensen i landet, hiv epidimien i verden som gjør at ufattelig mange barn vokser opp uten sine foreldre - eller at de er dømt til et liv med en dødelig sykdom, eller rett og slett ta opp kampen mot brunsneglene som invaderer hver eneste hage. Ditt engasjement kan jo utrette mirakler bare det blir brukt i riktig sak. La kjendisene leve sitt eget liv, la dem takle mediaoppslagene. Hvis Angelina er sånn et forbilde for deg burde du kanskje rette oppmerksomheten mot de litt mer viktige sakene i verden, slik hun gjør
Gjest mulla Skrevet 21. juli 2005 #25 Skrevet 21. juli 2005 Til Litt Lost: Nå er ikke jeg den eneste i verden som lar meg engasjere av dette kjendisparet da he he Et paparazzi bilde av de skal visst være sånn opp mot 1 million dollar verdt eller noe sånt, fordi bladene selger så vannvittig mye mer hvis de 2 er på coveret. Ja, jeg vet det er sinnsykt!!! Man burde jo heller konsentrere seg om Irak-krigen, Bush-imperialisme og terrorhandlinger... Tror kanskje folk er litt mett av grusomheter i verden og ønsker å leve det "gode liv?" Det er derfor underholdning selger.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 25. juli 2005 #27 Skrevet 25. juli 2005 HALLO!? Angelina Jolie er verdens mest sexy kvinne hun er sammen med verdens mest sexy mann ... ikke rart mange er sjalu på henne! Men etter å ha sett Mr og Mrs Smith synes de fleste at de passer best sammen, det er jo bevist med den massive publikumsinteressen som filmen har fått! og det er ikke noe galt i å bli sammen med en separert mann. Angelina er en flott personlighet og fortjener alt det hun har. Ifølge diverse kilder skal de visstnok være kjærester nå. Så bra for dem!
Gjest Xerox Skrevet 25. juli 2005 #28 Skrevet 25. juli 2005 Synes det er så søtt at cliche vet sannheten som ingen andre vet. Og så vil hun til og med dele med oss
Gjest porselen Skrevet 25. juli 2005 #29 Skrevet 25. juli 2005 Hvem som er den uskyldige eller skyldige part i denne saken kommer vi her inne til aldri å få vite, heller ikke så mange andre enn de som virkelig er involvert i saken. Og det gjelder nok ikke pressen, selv om de skriver aldri så mye om Brad og gjengen, pressen synes det er interessant å skrive om dette for det er et tema som generer både nysgjerrighet og penger. Brad og gjengen kan gjøre akkurat hva de vil, men pressen kommer til å skrive hva de vil uansett hva de foretar seg og om dette stemmer med virkeligheten. Ta alt som skrives i kjendismagasinene med en klype salt, jeg for min del er glad for at ikke mitt liv blir invadert av kjendispressen, at jeg kan gå i fred og gjøre hva pokker jeg vil uten interesse for andre enn naboene mine.
Malou Skrevet 25. juli 2005 #30 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Men etter å ha sett Mr og Mrs Smith synes de fleste at de passer best sammen, det er jo bevist med den massive publikumsinteressen som filmen har fått! Ikke bare synes det fleste det, det er også bevist nå.. Endret 25. juli 2005 av Malou
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 25. juli 2005 #31 Skrevet 25. juli 2005 Skjønner ikke vitsen å svare på denne tråden hvis en ikke er interessert i filmen eller hovedpersonene. Hvertfall hvis man svarer "kunne ikke brydd meg mere".. for man har jo akkurat brydd seg! gjennomskua Nei, la nå folk få lov til å være fans av gudene HVEM DE VIL! og den som sa "jeg er ikke den eneste i verden" har så sannelig rett.... du Malou, det er bevist at filmen er en kassasuksess, noe som skyldes folks nysgjerrighet på om det er noe mer på gang mellom hovedrolle-innehaverne. På VG-lista ligger filmen på 4.plass i 6.uka på rad med jevne besøkstall enda. I USA har jeg hørt om folk som har sett filmen både fem og ti ganger for å skjekke ut alt fra ansiktsuttrykk til kroppsspråk.. og jeg veit ikke hva, det tar jo helt av der borte. Tabloidavisene er opptatt av "skyld" Jeg tror det heller handler om at Brad Pitt og Jennifer Aniston ikke ville komme til å stifte familie. Jeg har sett et intervju av Jennifer Aniston der hun snakker om at hun ikke helt visste hva hun skulle gjøre med ekteskapet til Brad Pitt fordi hun visste ikke om han var den rette. Dumme dame.... Brad Pitt er jo en kjernekar. Stakkars Brad, vil jeg heller si. Å drasse rundt på en dame som ikke er sikker på om han er den rette for henne, det må bli litt vel vanskelig i lengden
Gjest jau Skrevet 26. juli 2005 #32 Skrevet 26. juli 2005 over 600 mennesker har lest dette innlegget.... sikkert ingen interesse, neida! vg lista: filmen har vært på 1.,2. og 3.plass. ikke bare 4.plass, men ja den gjør det bra. på verdensbasis tror jeg filmen er en av de mest sette iår sammenlagt etter batman og war of the worlds
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #33 Skrevet 22. september 2005 Ser du forsvarer Jennifer Aniston alene..... er det bare henne det er synd på i alt dette her??? Det virker hvertfall som at hun er uskylden selv i media. Men jeg spør bare... hva galt har DE gjort henne? Brad er jo singel jo! Har vært det siden januar! Men neida... Jennifer Aniston er det sååå synd på. Jeg prøver å se mellom de svart/hvite linjene i media: Jennifer er uskylden selv mens Angelina er vampyr. Har du ikke sett det? Jo, skjønner såklart det med privatliv. Men det var faktisk ikke hva innlegget mitt handlet om. Les det en gang til, du. ← Gammel tråd.. men måtte bare kommentere dette. Brad FORLOT Jennifer. Hvorfor er det ikke synd på henne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå