Gjest cliche Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Flere enn meg som leser sladderblader i ny og ne her? Er bare så lei av sytinga rundt Jennifer Aniston. Jeg leste at hun kollapset og måtte på sykehus enten av hetetokter eller av at hun er så sjalu på Brad og Angelina. Ja ja... Aniston som alle skal synes sååå synd på sitter sikkert hjemme og griner over eksen sin ??? Blir bare litt irritert av at alt skal være så svart/hvitt i media: Aniston er kroneksempelet på et vellykket ekteskap, mens Angelina Jolie er bare en hore som adopterer barn i ett sett fordi hun er så kroppsfiksert (øøøh.. det er jo ikke derfor da!..) Det er bare ett eller annet som ikke stemmer i hele den der intrigen der. Så leste jeg litt senere at talsmannen for Jennifer Aniston avviste at hun hadde kollapset... ja, ikke sant! Typisk at man skal prøve å få den ene til å virke som vampyr, mens den andre er bare uskylden selv som føler seg krenket. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg Jennifer Aniston og Brad Pitt er HISTORIE. Sorry alle Aniston-fans, hvis det finnes noen.... Men de separerte i januar iår, så det å si at det er sååå synd på Jennifer Aniston og Angelina var sååå slem som tok Brad fra henne, den holder jo ikke mål den da. Brad er singel og Jennifer er singel... og jeg har aldri i livet sett for meg at de skulle vare evig heller. Men noen som har sett Mr. og Mrs. Smith her? Jeg ble hvertfall ganske overbevist!!
Gjest Hel Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Ville likt å se hvordan du hadde taklet å få privat livet ditt brettet ut i blader og aviser over hele verden mens ekteskapet ditt ramlet sammen og overalt hvor du kikket fikk du det trykt i trynet at eks-mannen din allerede har kommet seg videre og har det strålende mens du prøver å ikke vise alle hvor hardt det er for da kommer sånne som deg ut med kritikk for at de bare er mennesker.. PS.: Er ikke noe Jennifer Aniston fan i det hele tatt. Foretrekker Angelina men for noe teit å si.
Gjest cliche Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Ser du forsvarer Jennifer Aniston alene..... er det bare henne det er synd på i alt dette her??? Det virker hvertfall som at hun er uskylden selv i media. Men jeg spør bare... hva galt har DE gjort henne? Brad er jo singel jo! Har vært det siden januar! Men neida... Jennifer Aniston er det sååå synd på. Jeg prøver å se mellom de svart/hvite linjene i media: Jennifer er uskylden selv mens Angelina er vampyr. Har du ikke sett det? Jo, skjønner såklart det med privatliv. Men det var faktisk ikke hva innlegget mitt handlet om. Les det en gang til, du.
Gjest Hel Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Nei, jeg har ikke sett det og derfor føler jeg ingen grunn til å synes synd på Angelina. Har ikke sett noen artikler eller blader som kaller henne verken hore, vampyr eller lignende. Vis noe som backer det opp du kanskje.
Gjest cliche Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 Jeg leste også et sted at Jennifer Aniston hadde blitt så sint på Jolie fordi hun ringte henne med et telefonnummer hun påstod hun hadde fått av Brad eller noe... men det var bare et rykte! Jennifer Aniston gikk ut til pressen etterpå og fortalte at den krangelen hadde aldri funnet sted. Så for å underbygge det jeg skrev i hovedinnlegget, kanskje det ikke er noen catfight? Kanskje Jennifer aldri kollapset? Kanskje hun har funnet en ny mann? Derfor mener jeg... nok syting om Jennifer! Hun er en singel kvinne og har vært det en god stund. Det er ikke noe å gjøre med at hun ville skille seg fra Brad heller. Det var hennes valg. Synd for henne. Eller skal man begynne å skylde på Brad for at hun ville skille seg?
Gjest cliche Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Ok... en god oppsummering: Angelina blir fremstilt som den store synderen Jennifer Aniston blir fremstilt som den store uskylden Skjønner bildet? Ikke svart/hvitt nok for deg? Det er det for meg. Altfor svart/hvitt! Og det var derfor jeg tok opp dette emnet. Ikke for å diskutere hvor patetisk jeg var som snakker om andres privatliv, men fordi privatlivet til alle disse TRE (det er fler enn Jennifer i bildet her) blir brettet ut dag og natt, så er det kanskje mulig å diskutere om alt som blir sagt er fremstilt riktig eller feil? For min del, så er jeg opptatt av rettferdighet. Og når en kjendisberte fremstår som uskylden selv i et trekant-drama, da blir analytikeren i meg temmelig skeptisk....
Gjest cliche Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 CocoPuff, nei jeg synes det er ingen grunn til at du skal synes synd på Angelina. Men da er det heller ingen grunn til å synes synd på Jennifer! Fordi Jennifer valgte å skilles. Hun valgte å la Brad gå fri, men hun valgte ikke alt mediaoppstyret.. det er riktig, men det valgte ikke Angelina heller! Så....skal man synes synd på Jennifer, ja da er det hvertfall like mye synd på de andre to! Fordi de andre får like mye pes som Jennifer. Det er ikke bare henne som får mye pes. Privatlivet til alle disse blir brettet ut i media, kanskje på en veldig feil måte også. Tenk hvordan det føles for Angelina å bli sett på som den som stjal Brad fra Jennifer da??? Det er jo slik hun blir fremstilt!!! Men jeg mener det er FEIL... og det er MIN mening, fordi Jennifer Aniston valgte selv å forlate Brad Pitt. Det er ingen verdens synd på Jennifer Aniston, etter min mening. Det er synd på dem bare i den forstand at de får privatlivet konfrontert i media. Men det gjelder ALLE TRE
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2005 #11 Skrevet 14. juli 2005 Hvorfor bryr vi oss egentlig? :klø: ← Si det du
Dagoberta Skrevet 14. juli 2005 #12 Skrevet 14. juli 2005 Hvorfor bryr vi oss egentlig? :klø: ← Det virker som cliche er den eneste som har sterke følelser om dette, ihvertfall
Gjest cliche Skrevet 14. juli 2005 #13 Skrevet 14. juli 2005 Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg blir engasjert av kjendishistorier! Spesielt hvis historiene er så usanne som denne, da blir jeg ekstra engasjert ja! Noen som synes jeg er teit som blir det??? Eller er det bare det at folk ikke innrømmer at de leser Se og Hør på dass?
Gjest Embla s Skrevet 14. juli 2005 #14 Skrevet 14. juli 2005 dette var en rar tråd! Er det sånn å forstå at du er sint på Angelina Jolies vegne fordi du mener at media framstiller Jennifer Aniston som snill og uskyldig og sårbar (med kjærlighetssorg)? Dette er uansett ting som har gått meg hus forbi (men hva om det er sant da? hvordan vet du hva som er sant i denne saken egentlig?) :løøper og kjøper Se&Hør for å finne ut av saken:
Gjest cliche Skrevet 14. juli 2005 #15 Skrevet 14. juli 2005 Helt ærlig... jeg var ikke tilhenger av Angelina Jolie før jeg så Mr. & Mrs. Smith. Etter filmen leste jeg alle mulige intervjuer av henne og fikk et totalt annerledes inntrykk av henne enn slik som Se & Hør og liknende blader fremstiller henne. De fremstiller henne som hora i trekløveret. Du skriver tilogmed her at Aniston er uskyldig, snill og med kjærlighetssorg.... det er jo akkurat dette bildet som media prøver å vise! Men er dette sannheten? Jeg bare setter spørsmålstegn ved det. Og at noe var seriøst galt med ekteskapet til Brad og Jennifer de siste årene er det ingen tvil om ifølge intervjuer med stjernene som jeg har kommet over. Angelina Jolie blir ofte sett på som en vampyr JA... hun brukte å ha blodet til ektemennene sine rundt halsen, hun brukte å ha flere elskere på en gang, hun er kjent for å snakke openlyst om sexlivet med alle de tidligere partnerene sine..., men ingen nevner at hun ikke er helt den samme Angelina lengre. Jeg har merket det, folk forandrer seg. Jeg synes ikke noe om henne før, men jeg har forandret mening om henne. Derimot synes jeg Jennifer Anistons GLANSBILDE i media kanskje har en mye mørkere bakside enn folk tror. For mange folk er hun Rachel i Friends, hun med kjærlighetssorg og som alltid støtter opp om vennene sine... Brad og Jennifer var "The Golden Couple" i amerikanske medier gjennom flere år. Men dypere intervjuer med stjernene viser at det var langt fra glansbilde tilværelse. Ja, jeg mener Angelina blir utsatt for en urettferdig framstilling. Men du har helt rett... alle tre er med på dette i mindre eller større grad. Jeg synes bare at dette trengtes å luftes. Nå har jeg sagt hva jeg mener.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2005 #16 Skrevet 14. juli 2005 For en meningsløs tråd! Jeg digger Se&Hør, men tror ikke på noe av det. La dem holde på som de vil. Tabloidene vil bare tjene penger. Og det skjønner de det gjelder også.
Ciara Skrevet 15. juli 2005 #17 Skrevet 15. juli 2005 Du er på fornavn med Jennifer og Angelina, ser jeg?
Gjest mulla Skrevet 17. juli 2005 #18 Skrevet 17. juli 2005 Nå ja... det er ikke til å legge skjul på at dette er verdens hotteste par for tiden. Da er det vel ikke så rart å åpne et tema om det? Desverre er det fortsatt mange som ikke vil innse at de er et par. Det er nok fordi de savner Jennifer Aniston, fordi de fleste har mest referanser til henne (hun var jo med i Friends og er mye mer "vanlig" enn Angelina Jolie, som blir veldig fort litt "futuristisk" og uvirkelig for veldig mange.) Dette er faktisk morsom psykologi... folk som har flest referanser til Jennifer Aniston, er vanligvis også av den sjalu typen har jeg merket...hmm.. hvorfor det, montro? Den sjalu typen jenter (spesielt,) som alltid må baksnakke de som kanskje.. hvis de hadde innrømmet det.. er litt bedre enn seg selv? Det er jo ikke til å legge skjul på at ei som Angelina Jolie er en høy målestokk da. Ja, dere kan slenge så mye dritt om henne som dere vil, men se det i øyet at hun har adoptert to barn, reist verden rundt i flytningleir, er FN ambassadør og samtidig uimotståelig vakker... hvem hadde ikke ønsker å være som henne? *bank bank på døren* Jennifer Aniston derimot. Hun er damen som ingen kan si noen ting imot. Hun er damen som aldri gjør noe kontroversielt, aldri gjør... faktisk ikke gjør stort, og derfor er det svært lite man kan ta henne for. Smart trekk, kanskje. Men ganske passivt. Ganske kjedelig, og ganske lite utfordrende. Kan noen se for seg henne som reisende FN ambassadør ... eller enda bedre... kan noen se for seg henne få en filmrolle i en stor Hollywood film og motta priser? Desverre, altså.... hun er ikke der. Enda så søt hun er og så vakkert hår hun har, hun har ikke de kvalitetene som nok helt sikkert er mye sterkere hos hennes eks-mann. De er så langt fra hverandre (med tanke på interesser og ambisjoner) som man kan tenke seg. Likevel holdt de noen gode år. Men jeg tror alle kommer til en dag hvor man må tenke ut om man virkelig skal være sammen for resten av livet og om den personen er den man vil fortsette å leve med. Jeg ser at Brad Pitt er hjernen bak "Make Poverty History" Campaign som rullet på MTV.. jeg ser at Brad Pitt holdt tale på Live 8 i Hyde Park.. og skjønner veldig godt at dette her er ikke noe som faller i interesse hos Jennifer Aniston eller kunne vært noe som hun hadde vært en del av. jepp... det er bare å se det i øynene!
Vibs Skrevet 17. juli 2005 #19 Skrevet 17. juli 2005 Dette var en grei tråd; nå har jeg fått min dose kjendissladder og føleri for resten av 2005, tror jeg. Har sett Mr&Mrs Smith, og synes det var en dårlig film som forherliget vold mot dem man er nærmest. Moralen var omtrent: vi slår hverandre litt, så elsker vi hverandre igjen.
evil eve Skrevet 17. juli 2005 #20 Skrevet 17. juli 2005 For en meningsløs tråd! Jeg digger Se&Hør, men tror ikke på noe av det. La dem holde på som de vil. Tabloidene vil bare tjene penger. Og det skjønner de det gjelder også. ← Hehe.. Prøv å være i USA sånn som jeg er... Her er det 14 forskjellige blader om hverandre som alle har alle tre på forsiden, og alle har forskjellige titler og "nyheter"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå