AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Del Skrevet 31. juli 2020 Lurer på om noen av dere har erfaring med ulthera? Eventuell annen behandling dere har vært fornøyd med som strammer opp hud, uten bruk av kirurgi? Jeg er 45, og ser at jeg må ta noen grep. Og bare sånn for å være helt tydelig; det er erfaringer jeg etterspør. Eventuelle innspill om at man skal like seg selv slik man er kan benyttes i egne tråder. Takk 😊 Anonymkode: f4d42...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Del Skrevet 27. august 2020 Følger denne. Jeg har også lyst til å ta et lite røsk. Anonymkode: 92b3a...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Del Skrevet 27. august 2020 Hva ER ulthera? Hva slags "benefits" har det på huden? Anonymkode: 7c431...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Del Skrevet 27. august 2020 Det er hudoppstramning uten kirurgi. Benefits og virkning er jeg usikker på og vel i grunn det jeg etterspør ts Anonymkode: f4d42...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. desember 2020 #5 Del Skrevet 3. desember 2020 Ingen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Del Skrevet 6. desember 2020 Ulthera eller Ultherapy (er det samme) er hudoppstramming ved hjelp av sterke ultralydbølger. Anbefaler dere til å holde dere laaangt unna denne behandlingen, da det er mange som har blitt permanent skadet og det har vært flere søksmål. Kan føre til at man mister fett i ansiktet slik at man ender opp med å se 10 år eldre ut og mange har også fått nerveskader, utrolig at denne behandlingen er lovlig. Anonymkode: f6fcf...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. desember 2020 #7 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ulthera eller Ultherapy (er det samme) er hudoppstramming ved hjelp av sterke ultralydbølger. Anbefaler dere til å holde dere laaangt unna denne behandlingen, da det er mange som har blitt permanent skadet og det har vært flere søksmål. Kan føre til at man mister fett i ansiktet slik at man ender opp med å se 10 år eldre ut og mange har også fått nerveskader, utrolig at denne behandlingen er lovlig. Anonymkode: f6fcf...22e Ok, så da er eneste alternativ løft da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Del Skrevet 6. desember 2020 jeg tok peeling, og nå 15 år etterpå har alt fettet i ansiktet mitt forsvunnet.....Jeg har også fått vondt i kjevebeinet og lurer på hva som skjer...tror også jeg har fått kreft i hele ansiktet........herregud..... Anonymkode: db55c...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. desember 2020 #9 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): jeg tok peeling, og nå 15 år etterpå har alt fettet i ansiktet mitt forsvunnet.....Jeg har også fått vondt i kjevebeinet og lurer på hva som skjer...tror også jeg har fått kreft i hele ansiktet........herregud..... Anonymkode: db55c...b6e Poenget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #10 Del Skrevet 25. august 2022 Noen med erfaring rundt dette, vet det er en gammel tråd, men fortsatt aktuelt. Og gjenbruk er in 😃 Anonymkode: 14038...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Del Skrevet 27. august 2024 Dette lurer jeg også på! Anonymkode: f49fb...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå