Gå til innhold

Noen som har erfaring med ulthera?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere har erfaring med ulthera? Eventuell annen behandling dere har vært fornøyd med som strammer opp hud, uten bruk av kirurgi? Jeg er 45, og ser at jeg må ta noen grep. 
 

Og bare sånn for å være helt tydelig; det er erfaringer jeg etterspør. Eventuelle innspill om at man skal like seg selv slik man er kan benyttes i egne tråder. Takk 😊

Anonymkode: f4d42...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Følger denne. Jeg har også lyst til å ta et lite røsk. 

Anonymkode: 92b3a...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER ulthera? Hva slags "benefits" har det på huden?

Anonymkode: 7c431...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hudoppstramning uten kirurgi. Benefits og virkning er jeg usikker på og vel i grunn det jeg etterspør

 

ts

Anonymkode: f4d42...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ulthera eller Ultherapy (er det samme) er hudoppstramming ved hjelp av sterke ultralydbølger. Anbefaler dere til å holde dere laaangt unna denne behandlingen, da det er mange som har blitt permanent skadet og det har vært flere søksmål. Kan føre til at man mister fett i ansiktet slik at man ender opp med å se 10 år eldre ut og mange har også fått nerveskader, utrolig at denne behandlingen er lovlig. 

Anonymkode: f6fcf...22e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ulthera eller Ultherapy (er det samme) er hudoppstramming ved hjelp av sterke ultralydbølger. Anbefaler dere til å holde dere laaangt unna denne behandlingen, da det er mange som har blitt permanent skadet og det har vært flere søksmål. Kan føre til at man mister fett i ansiktet slik at man ender opp med å se 10 år eldre ut og mange har også fått nerveskader, utrolig at denne behandlingen er lovlig. 

Anonymkode: f6fcf...22e

Ok, så da er eneste alternativ løft da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok peeling, og nå 15 år etterpå har alt fettet i ansiktet mitt forsvunnet.....Jeg har også fått vondt i kjevebeinet og lurer på hva som skjer...tror også jeg har fått kreft i hele ansiktet........herregud.....

Anonymkode: db55c...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

jeg tok peeling, og nå 15 år etterpå har alt fettet i ansiktet mitt forsvunnet.....Jeg har også fått vondt i kjevebeinet og lurer på hva som skjer...tror også jeg har fått kreft i hele ansiktet........herregud.....

Anonymkode: db55c...b6e

Poenget ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Noen med erfaring rundt dette, vet det er en gammel tråd, men fortsatt aktuelt. Og gjenbruk er in 😃

Anonymkode: 14038...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...