Gå til innhold

Kryr av mennesker som feirer ID

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud hele Ballsletta på Ekeberg i Oslo kryr av muslimer som feirer ID😱😱😱

Smittevern er helt glemt! 

Anonymkode: 28682...cca

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det gjelder ikke bare muslimer, selv om du får det til å virke sånn. Var på Karl Johan i dag. Det kryr av norske familier på oslotur tett i tett. Men det er kanskje ikke så farlig, fordi de er norske? 

Anonymkode: d0570...e02

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, det gjelder ikke bare muslimer, selv om du får det til å virke sånn. Var på Karl Johan i dag. Det kryr av norske familier på oslotur tett i tett. Men det er kanskje ikke så farlig, fordi de er norske? 

Det er et arrangement! Helt annerledes! De er ekstremt mange!

• Liker 4
Skrevet

Skjønner godt at dem ønsker å feire ID, men er enig at det ikke er forsvarlig med såpass store forsamlinger. Men nå har jeg sett masse masse turister og andre klynge seg sammen andre dager hvor solen har tittet frem. Så alle må være mer hensynsfulle, synes jeg. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Krydder av folk på Solsiden i Trondheim også. Synes det stod i Adressa at det hadde vært 18 brudd på smittevernsanbefalingene i går kveld.

Anonymkode: 661a7...a47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et arrangement! Helt annerledes! De er ekstremt mange!

Har du vært på Karl Johan eller Aker brygge?? De som går der, går der bare for morro. De som feirer ID, gjør det jo for å feire noe konkret. 
oslo kryr av hvite familier på oslotur, det er stappa fullt og tett i tett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært på Karl Johan eller Aker brygge?? De som går der, går der bare for morro. De som feirer ID, gjør det jo for å feire noe konkret. 
oslo kryr av hvite familier på oslotur, det er stappa fullt og tett i tett.

Ja nettopp det er et arrangement og det er helt uforsvarlig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er flest muslimer som har dødd av korona i Oslo, pga at de ikke følger smittevern og alltid skal samle seg..så nå blir det ny oppblomstring på østkanten i Oslo.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja nettopp det er et arrangement og det er helt uforsvarlig!

Det er vel ikke mindre forsvarlig om de holder like stor avstand som andre som klynger seg sammen. De er dessuten fra samme miljø, mange store familier. Dem som sitter tett i tett på Aker Brygge er fremmede, som man ikke aner om har smitten. Det er mer risikabelt det, mener jeg. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Rant skrev:

Det er vel ikke mindre forsvarlig om de holder like stor avstand som andre som klynger seg sammen. De er dessuten fra samme miljø, mange store familier. Dem som sitter tett i tett på Aker Brygge er fremmede, som man ikke aner om har smitten. Det er mer risikabelt det, mener jeg. 

Enig, de spiser ikke gris heller, så de er mye mer renslige og fritatt fra smittvernregler enn resten av rasistene i dette landet.

Skrevet
1 minutt siden, kjøkkenkar skrev:

Enig, de spiser ikke gris heller, så de er mye mer renslige og fritatt fra smittvernregler enn resten av rasistene i dette landet.

Skjønte ikke den jeg, Kjøkkenkar. 

Poenget mitt er at alle bør ta ansvar. Og at det blir feil å henge ut en gruppe mennesker som bryter smittevernreglene, når det er så mange andre som heller ikke tar ansvar. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke smittevernsreglene overholdes, kan de ikke kalle det id-feiring. Da er det et smittespredningsarrangement, på samme måte som de i Moss, Oslo og Fredrikstad.

Anonymkode: 6240e...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kommer et større utbrudd blant enkelte etnisiteter som et følge av religiøs feiring så blir det garantert ikke omtalt på samme måten som utbruddet i Moss, enkelte grupper har frikort når det gjelder norske lover.

Anonymkode: c0ee7...eda

• Liker 2
Gjest AineAvive
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det kommer et større utbrudd blant enkelte etnisiteter som et følge av religiøs feiring så blir det garantert ikke omtalt på samme måten som utbruddet i Moss, enkelte grupper har frikort når det gjelder norske lover.

Men jeg har forstått det slik, mellom linjene, at bryllupsfeiringen i Moss var av "annen etnisitet"? Mulig jeg tar feil. Jeg har ellers store problemer med måten dyrene blir slaktet på foran denne Eid feiringen nå. Det er brutalt og ikke renslig slik en annen sa over her (fordi de ikke spiser gris). Bryr meg mest om dyrene. Regner med dette ikke skjer i Europa? 

Obs! Sterke bilder!

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8583423/Muslims-sacrifice-animals-celebrate-Eid-al-Adha-scaled-festivities.html

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AineAvive said:

Men jeg har forstått det slik, mellom linjene, at bryllupsfeiringen i Moss var av "annen etnisitet"? Mulig jeg tar feil. Jeg har ellers store problemer med måten dyrene blir slaktet på foran denne Eid feiringen nå. Det er brutalt og ikke renslig slik en annen sa over her (fordi de ikke spiser gris). Bryr meg mest om dyrene. Regner med dette ikke skjer i Europa? 

Obs! Sterke bilder!

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8583423/Muslims-sacrifice-animals-celebrate-Eid-al-Adha-scaled-festivities.html

Ganske sikker på at bryllupet i Moss er hindu eller noe ja. Det sagt så var ikke bryllupet i Moss, det var i Gressvik og Oslo.

Anonymkode: 3f240...f45

AnonymBruker
Skrevet
På 31.7.2020 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Herregud hele Ballsletta på Ekeberg i Oslo kryr av muslimer som feirer ID😱😱😱

Smittevern er helt glemt! 

Har du vært på badestrander og div parker i oslo? For der kryr det nemlig av nordmenn som glemmer smittevern også.. 

Anonymkode: dd401...114

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette du nevner har vært omtalt i mediene, så der tar du feil. Det har vært enkelte innvandrerområder i sverige og det har også blitt tatt opp på norske nyheter (ja kan du tro det!) , flere ganger, at de er bekymret for at smitten vil spre seg i innvandrermiljøer i oslo. Mye pga dårlig norsk og dermed lite informasjonsflyt. Så disse konspirasjonsteoriene dine må du lenger på landet med. 

Anonymkode: dd401...114

• Liker 1
  • Opprett ny...