AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Finnes ikke tøff i det hele tatt. Har sosial angst. Takler kritikk veldig dårlig, slenger noen noe dritt til meg er jeg treig med å finne noe å svare tilbake. Er veldig i bakgrunnen. Kjedelig.... Moren min takler også alt slik veldig dårlig. Redd for hva andre synes om seg. Vet lite og overlater ofte ting til andre når det kommer til konflikter. Er voksen og tror aldri dette blir borte klarer ikke bli glad for meg selv. Anonymkode: d4294...cd0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Dette må du bare venne deg til. Slik er du, og det er ingen ting å skamme seg over. Dette er et trekk ved deg som person og det er ikke noe som forsvinner. Du kan lære deg å håndtere skuffelse og utfordringer bedre, men du vil nok finne det like ubehagelig hele livet. Anonymkode: 90c3f...c99
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette må du bare venne deg til. Slik er du, og det er ingen ting å skamme seg over. Dette er et trekk ved deg som person og det er ikke noe som forsvinner. Du kan lære deg å håndtere skuffelse og utfordringer bedre, men du vil nok finne det like ubehagelig hele livet. Anonymkode: 90c3f...c99 Men jeg vil være mer tøff. En folk ikke tør prøve seg på. Nå er det ikke slik at jeg blir angrepet av alt og alle altså, angriper heller ikke andre. Men jeg har blitt mobbet og synes det er urettferdig hvor mye de kan finne på og slippe unna med mens jeg føler jeg må være forsiktig fordi eller får ting fatale konsekvenser. Nei, jeg nekter å være slik. Anonymkode: d4294...cd0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Det er kjedelig å være slik. Gørrkjedelig Anonymkode: d4294...cd0
Linnpinn Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Jeg er samme type og bestemte meg for å jobbe aktivt med selvtilliten for en stund siden. Skrev en liste med 3 ting som jeg vil bli tøffere på. Et av de var å utfordre meg selv mer, ta noen sjanser. Konkrete ting som jeg har en tendens til å unngå, gjerne i jobbsammenheng. Dette var dritskummelt, men bygde meg opp litt etter litt. Jeg blir nok aldri kvitt usikkerhet. Jeg er en introvert med alt som følger med, men har blitt kvitt mesteparten av mindreverdighetskomplekset. Du kan ikke forandre personlighet, men ha konkrete mål (store som små) og jobb mot å nå disse. Kjent på mestringsfølelsen og minn deg på hva du klarer og kan når du kjenner på vonde tanker ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå