Oida Skrevet 31. juli 2020 #81 Skrevet 31. juli 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig ikke noe imot homser, men synes homofil sex er motbydelig. Så lenge jeg slipper å høre om sånt så er det greit for meg. Anonymkode: 6ddab...ae0 Merkelig det der, at homofobe mennesker er så fiksert på homofiles sexliv. Tenker du slik om de hetrofile og deres sexliv også? 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #82 Skrevet 31. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fra naturens side har man sex for å forplante seg, mao så er det naturlige at man har sex med det motsatte kjønn. Sex mellom samme kjønn er unaturlig, og ikke noe jeg annerkjenner som normalt. Anonymkode: 37ca9...eab Det er vel en grunn for at vi alle er her i utgangspunktet. Jeg er selv homofil/lesbisk, og tror vi er skapt som vi er for å ikke være med på å overbefolke jorden. Nå er den overbefolket, men homofili har tidligere stort sett vært forbudt over alt, og er fortsatt forbudt mange steder. Hadde det aldri blitt forbudt, hadde vi ikke vært så mange som vi er i dag. Vi kommer alle fra naturen, og man kan ikke forplante seg med å ha sex med samme kjønn. Det betyr ikke at homofile par ikke kan oppdra barn, selvfølgelig. Men assistert befruktning og prevensjonsmidler fantes ikke i gamle dager, så adopsjon er og har egentlig alltid vært det beste alternativet. Det burde bestandig ha vært lovlig for homofile og barnløse heterofile. Men sånn har det dessverre ikke vært tidligere. Homofili har også blitt forsket på blant forskjellige dyrearter, og der er forskere enige om at det eksisterer for å unngå for mange av samme rase. Så det er bare logisk at dette er tilfelle blant mennesker også. Anonymkode: 0eaeb...7fe 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #83 Skrevet 1. august 2020 Jeg syns det bare er rart med homo/lespisk. Virker som dem er veldig kritiske til oss hetrofile. De gjør så mye ut av det liksom. Jeg som er hetrofil er ganske avslappet til meg selv og livet. Men føler ikke homo/lesper er det. Blir redd for å si noe feil som vil få dem til å sende stygge blikk eller krangle. Dem vil jo nesten at folk skal hate dem, virker det som. Min opplevelse... Anonymkode: d5f3e...7c0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #84 Skrevet 1. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det bare er rart med homo/lespisk. Virker som dem er veldig kritiske til oss hetrofile. De gjør så mye ut av det liksom. Jeg som er hetrofil er ganske avslappet til meg selv og livet. Men føler ikke homo/lesper er det. Blir redd for å si noe feil som vil få dem til å sende stygge blikk eller krangle. Dem vil jo nesten at folk skal hate dem, virker det som. Min opplevelse... Anonymkode: d5f3e...7c0 Jeg er homofil/lesbisk, men er på ingen måte skeptisk til heterofile. Hva gjør vi så mye ut av? Anonymkode: 4361c...342 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #85 Skrevet 1. august 2020 Er det mulig? Kan ikke alle bare få lov til å mene det de selv ønsker å mene? Selv om ikke alle er verdens største fan av homofili, trenger ikke dere som støtter homofili å rakke oss andre ned! Alle kan dessverre ikke være enige i absolutt alt, sånn er det bare! Vi er faktisk nødt til å respektere hverandre... Vi trenger ikke å like hverandre, men vi er søren meg nødt til å være voksne og klare å akseptere hverandre! Anonymkode: 24287...63f
Oida Skrevet 1. august 2020 #86 Skrevet 1. august 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig? Kan ikke alle bare få lov til å mene det de selv ønsker å mene? Selv om ikke alle er verdens største fan av homofili, trenger ikke dere som støtter homofili å rakke oss andre ned! Alle kan dessverre ikke være enige i absolutt alt, sånn er det bare! Vi er faktisk nødt til å respektere hverandre... Vi trenger ikke å like hverandre, men vi er søren meg nødt til å være voksne og klare å akseptere hverandre! Anonymkode: 24287...63f Problemet er vell at homofile ikke blir respektert og akseptert av mange sneversynte hetrofile mennesker. Jeg vil anta at du ikke har opplevd å få skulende blikk og ufine kommentarer slengt etter deg om du går hånd i hånd med kjæresten din? Eller blitt slått ned på grunn av at du har malt regnbueflagg på kinnene? Eller rett og slett opplevd vold og trakassering på grunn av din legning? For meg høres ditt begrep "støtte homofili" underlig ut. Det er snakk om å respektere og akseptere at vi mennesker er forskjellige. Det er heller ikke snakk om oss og dem, men vi. En annen ting, er det ikke merkelig å ikke skulle like en person bare fordi denne personen er homofil? 3
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2020 #87 Skrevet 1. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det bare er rart med homo/lespisk. Virker som dem er veldig kritiske til oss hetrofile. De gjør så mye ut av det liksom. Jeg som er hetrofil er ganske avslappet til meg selv og livet. Men føler ikke homo/lesper er det. Blir redd for å si noe feil som vil få dem til å sende stygge blikk eller krangle. Dem vil jo nesten at folk skal hate dem, virker det som. Min opplevelse... Anonymkode: d5f3e...7c0 Det er vel heller (noen) heterofile som er skeptiske og kritiske til homofile enn motsatt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #89 Skrevet 2. august 2020 12 timer siden, Uatskillelig skrev: Det er vel heller (noen) heterofile som er skeptiske og kritiske til homofile enn motsatt. Tror dem ja! Derfor stresser de homofile/lesbiske. De går å lager fantasier om at vi er kritiske til dem. Holder hånd i hånd og bare ett feil blikk mot dem som kansje kun er solen som får oss til å myse, vil dere tro det er mot 'dere. Sannheten er at vi ikke bryr oss. Vi har en hverdag og vi har ting vi jobber med og tenker på vi også, feks huske å kjøpe kattemat eller at vi har konflikt på jobben som vi tenker på. Anonymkode: d5f3e...7c0
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #90 Skrevet 2. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror dem ja! Derfor stresser de homofile/lesbiske. De går å lager fantasier om at vi er kritiske til dem. Holder hånd i hånd og bare ett feil blikk mot dem som kansje kun er solen som får oss til å myse, vil dere tro det er mot 'dere. Sannheten er at vi ikke bryr oss. Vi har en hverdag og vi har ting vi jobber med og tenker på vi også, feks huske å kjøpe kattemat eller at vi har konflikt på jobben som vi tenker på. Anonymkode: d5f3e...7c0 Du høres jo direkte paranoid ut Anonymkode: 41da3...3e5 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #91 Skrevet 2. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Tror dem ja! Derfor stresser de homofile/lesbiske. De går å lager fantasier om at vi er kritiske til dem. Holder hånd i hånd og bare ett feil blikk mot dem som kansje kun er solen som får oss til å myse, vil dere tro det er mot 'dere. Sannheten er at vi ikke bryr oss. Vi har en hverdag og vi har ting vi jobber med og tenker på vi også, feks huske å kjøpe kattemat eller at vi har konflikt på jobben som vi tenker på. Anonymkode: d5f3e...7c0 Sett deg inn i hvilke levekår homofile/lesbiske har hatt og har så kanskje du endrer oppfatning. Anonymkode: 7d3e6...924 3
3lis3 Skrevet 2. august 2020 #92 Skrevet 2. august 2020 Tror set handler om fremmedfrykt. Frykt for det man ikke kjenner. Finnes jo fortsatt mange som er rasister også. Jeg har blitt kjent med ei troende muslims jente som er bifil. Vi har hatt noen hyggelige stunder, men hun er jo livredd for at noen fra familien skal få vite noe.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #93 Skrevet 29. januar 2022 C3 Fredrikstad og Zoé-Kirken Fredrikstad utøver vold, trakassering og diskriminering mot skeive mennesker! Hjelp!! Anonymkode: fb4af...f11
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #94 Skrevet 29. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: C3 Fredrikstad og Zoé-Kirken Fredrikstad utøver vold, trakassering og diskriminering mot skeive mennesker! Hjelp!! Anonymkode: fb4af...f11 Det hører i såfall hjemme i en anmeldelse til politiet. Anonymkode: d9f2b...b93
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #95 Skrevet 30. januar 2022 Det er naturstridig. Alle disse "fobi" navnene osv. virker å være laget så de skal føle seg normale og stemple folk med andre meninger. Anonymkode: 1f061...e44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå