Gå til innhold

Klesstørrelser


papaya93

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det bare er meg, men har størrelsene på H&M blitt mindre over tid?? passet feks ikke str 40 idag, fikk på meg en str. 42.  Kan hende det er meg - men jeg føler størrelsene generelt i klesbutikker er blitt endret. Altså, en str. 40 blir nå 42...

Blir litt lei meg, fordi jeg selv føler str. 40 er stor i størrelse. Jeg har hofter og er normalvektig... men når jeg må bruke str. 42 blir jeg lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt samme str (small/36) siden 2010, så jeg syntes ikke de er blitt verken større eller mindre. 

Med det sagt så kan du fint se fantastisk ut og bruke str 42. Størrelsen er bare et tall! 

Endret av altflyter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos H&M tilsvarer 40/42 en medium. Opplever at jeg må opp i størrelse hos H&M kontra andre butikker. Jeg fikk meg også en overraskelse da jeg plutselig ikke fikk størrelse 38 over rumpa.

Anonymkode: 5a1e6...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at de har endret på størrelsene. Altså vi har ikke blitt større, men produsentene har fått en bug. 
Slik er det med sko også syns jeg. De blir smalere og dermed må en ofte opp en str. Samma det. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg dere er på bærtur.. størrelsene er de samme. Og det at sko også har blitt mindre? Seriøst? Ta tak i egne vektproblemer istedenfor å skylde på produsentene.

Anonymkode: f776b...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

størrelsene er faktisk større nå enn på f eks 90-tallet. Da var 34-36 small, og 38-40 medium.. 

Jeg føler også at selve str (36,38,40etc) er større nå enn før, har gamle klær å sammenligne med. 

Anonymkode: cf066...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...