AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Jeg er forelsket i en jeg kjenner godt. Har han på Snap, og det er tortur! Jeg sjekker hele tiden, venter på Snap og tenker på han i ett sett. Blir superstresset. Kjent? Anonymkode: 7f259...6c7
Gjest MrTeddy29 Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Har ikke følt det utenom da jeg var ilag med exen. Prøv og tvinge deg selv til og heller gjøre noe annet en og sjekke opp hele tiden. Han forsvinner ingen plasser 😃
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Helt normalt. 30% av alle mennesker har det slik. Det hjelper ikke på noenting, for det er slitsomt. Mange kaller det forelskelse. Anonymkode: 3f664...dac
beige Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Kjempe slitsomt... been there, done that. Treffes dere?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 7 minutter siden, beige skrev: Kjempe slitsomt... been there, done that. Treffes dere? Nei. Han bor et annet sted i landet. Men har mye kontakt på Snap. Anonymkode: 7f259...6c7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 På 31.7.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev: Jeg er forelsket i en jeg kjenner godt. Har han på Snap, og det er tortur! Jeg sjekker hele tiden, venter på Snap og tenker på han i ett sett. Blir superstresset. Kjent? Anonymkode: 7f259...6c7 Hvorfor kontakter du han ikke om dette? Anonymkode: 2cbe6...fac
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 På 31.7.2020 den 18.42, AnonymBruker skrev: Nei. Han bor et annet sted i landet. Men har mye kontakt på Snap. Anonymkode: 7f259...6c7 Joda men enten tar du en kontakt og spør om dere skal date! Er det mer at du er sikker på at han ikke vil date deg ? Hvorfor daha en fra et annet sted i landet på snap? Når du vet du har følelser for han og så skal du bli minnet på dette hver eneste dag, uten at du har noen sjanse til å lykkes. Liker du å plage deg selv? Hadde slettet han fra snap listen min med en gang, og ikke hatt noe videre kontakt i det hele tatt. Har han avvist deg så må du bare gjøre akkurat det. Uansett så vil et langdistanse forhold fortone se som et helvete om man ikke har noen planer om å kunne flytte sammen og treffes mer en akkurat det. Så blokkere, ikke ha kontakt gjør underverker. Så om du vil ha forhold? Finne noen som faktisk liker deg og vil være sammen med deg, når det skjer er den gamle flammen borte i løpet av kort tid. Det du driver med nå er selvskading Anonymkode: 14aba...286 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå