Gjest MrTeddy29 Skrevet 31. juli 2020 #1 Del Skrevet 31. juli 2020 Så her jeg bor så er det en butikk, utenfor så er det laget parkeringslommer (Oppmerka parkeringsplass) som går nedover veien. Bak det så er det et parkerings forbudt skilt. Nedover så er det parkert fult av biler. Jeg parkerte bak en bil, i selve parkeringslommen. En politibil kom kjørende og stopped ved siden av meg og kjeftet på meg fordi jeg hadde parkert etter parkerings forbudt skiltet. jeg vet jo at skilt kommer før alt annet. MEN, hvorfor står det da 10-20 biler hele veien ned? Om det ikke skulle vært lov så hadde de jo 100% fått bot eller blitt tauet? Synes det bare er utroligt merkelig at det er kommet parkeringslommer og at man ikke har lov og parkere der for og gå inn på butikken når alle andre gjør det, men så er det jeg som får smellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 31. juli 2020 #2 Del Skrevet 31. juli 2020 Er det ikke noe underskilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrTeddy29 Skrevet 31. juli 2020 #3 Del Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, tdm900 skrev: Er det ikke noe underskilt? nei eneste som var før er parkering forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 31. juli 2020 #4 Del Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, MrTeddy29 skrev: nei eneste som var før er parkering forbudt. Virker som om det er noe du har oversett her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå