AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Er dette en akseptert greie? Selv bruker jeg aldri det ordet og mener at det ikke finnes stygge mennesker. Jeg får litt vondt inni meg når noen bruker ordet stygg om seg selv eller andre. Blir faktisk like sjokkert hver gang over at folk kan få seg til å si sånt. Er jeg sær eller er det noen andre her som føler det på samme måte? Anonymkode: 7b5ee...4d9 4
SoWhat? Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Man kaller ikke folk stygge nei. Er enig i at ingen er det, all den tid det fins noe pent på alle. Folk som skriver eller sier det, mangler empati, og har vel forsåvidt lav sosial intelligens hvis det ikke er "bare" at de er veldig unge. 7
Gjest MrTeddy29 Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Nei, det er ikke greit. Og kalle folk stygge er så utroligt barnslig oppførsel som ungdommer ville ha sagt. Voksne mennesker burde ha vett nok til og forstå at alle er forskjellige. Alle er mennesker med forskjellige fasonger, ansikter og hudfarge. Folk som kaller folk stygg, burde tenke seg 2 ganger om. Trur nok dem ville tenkt 2 ganger om det hadde vært dem.
Rant Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Ser jo helt klart forskjell på folk, men har ingen ønsker om å ytre det. Hva er poenget med det? Det må isåfall være for å såre, tenker jeg. Skjønner ikke hensikten med å kommentere andres utseende. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Om jeg kaller en person stygg så føler veldig på at det stemmer ikke. Et Veldig sterkt ord! Det kan best passe til et monster i en skrekkfilm som er gjennomsyret født ond Anonymkode: f0cd6...c21 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Virker som en del er enige med meg da. Likevel er det folk som bruker ordet som om det er helt normalt. Anonymkode: 7b5ee...4d9
Silva Pluvialis Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Jeg har aldri sagt til noen at de er stygg, og synes heller ikke det er greit. Folk kan ikke noe for hvordan de ser ut og alle er fine på sin egen måte. Dessuten er personlighet viktigere enn utseende. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 (endret) Jeg tenker slik har man en stygg personlighet, blir man automatisk stygg uansett hvor pen man måtte være på utsiden. Endret 30. juli 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som en del er enige med meg da. Likevel er det folk som bruker ordet som om det er helt normalt. Anonymkode: 7b5ee...4d9 Folk som karakteriserer andre slik, anser jeg som grove, primitive folk uten empati. Det slår tilbake på dem selv. Anonymkode: bde73...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #10 Skrevet 30. juli 2020 Enda en slik tråd - jo det finnes stygge folk. Anonymkode: d25ea...de0
Ville91 Skrevet 30. juli 2020 #11 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg tenker slik har man en stygg personlighet, blir man automatisk stygg uansett hvor pen man måtte være på utsiden. Enig med deg!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #12 Skrevet 30. juli 2020 Er slik som deg, synes ingen er stygge. Synes det er en horibel måte å kategorisere folk som bedre/dårliger enn andre. Anonymkode: ce629...abd 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 Noen mennesker er stygge men det er ikke akkurat noe jeg sier til dem. Det er en observasjon på lik linje som at noen har brune øyne eller blondt hår. Anonymkode: 0ec18...04c
Cinnamondiva Skrevet 30. juli 2020 #14 Skrevet 30. juli 2020 Å kalle folk for stygge er en uting, om man har gjort den feilen burde man be til Gud om tilgivelse. Alle mennesker har noe fint ved seg
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #15 Skrevet 31. juli 2020 Har aldri sett stygge mennesker enn i skrekkfilmer. Anonymkode: 2eb3f...87c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #16 Skrevet 31. juli 2020 Jeg ville aldri sagt til noen at de er stygge, det er jo bare common sense, men jeg selvølgelig sett mindre pene mennesker Anonymkode: f6f9e...ee3
Bikbokelsker Skrevet 31. juli 2020 #17 Skrevet 31. juli 2020 Klart det man kan tenke at noen er stygge. Alle har sine preferanser. Å si det til noen...det er ubehøvlet og snodig sosialt ukalibrert.
Gjest MrTeddy29 Skrevet 31. juli 2020 #18 Skrevet 31. juli 2020 Synes det bare er unødvendig, og barnslig oppførsel og kalle noen for stygge. Det er noe en 16 åring ville kaldt folk. Godt oppegående voksne mennesker skjønner at alle er ulike.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #19 Skrevet 31. juli 2020 Jeg har aldri sett noen andre stygge mennesker enn meg selv. Jeg ER stygg. Men har aldri kalt andre stygg. Syns alle har noe pent ved seg, unntatt meg. Jeg sto absolutt bakerst i køa da utseendet ble «delt ut». Er ikke overvektig eller noe, men har en uhelbredelig hudsykdom som gjør meg stygg. Har asymmetriske trekk og, men er ikke det som gjør meg stygg. Anonymkode: 52292...510
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #20 Skrevet 31. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett noen andre stygge mennesker enn meg selv. Jeg ER stygg. Men har aldri kalt andre stygg. Syns alle har noe pent ved seg, unntatt meg. Jeg sto absolutt bakerst i køa da utseendet ble «delt ut». Er ikke overvektig eller noe, men har en uhelbredelig hudsykdom som gjør meg stygg. Har asymmetriske trekk og, men er ikke det som gjør meg stygg. Anonymkode: 52292...510 Det er ikke sant at alle unntatt deg har noe pent med seg. Jeg har aldri sett en person som jeg mener ikke har noe pent med seg. Men det er trist å høre at du har et så dårlig selvbilde. Jeg håper det blir bedre etter hvert. ❤️ Anonymkode: 7b5ee...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå