AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Etter et langt samliv bak meg har jeg vært singel i 4 år. Møtt noen menn, men det har ikke blitt noe ut av det. Jeg trives som singel og ønsker ikke samboer, men hadde vært fint med en venn for å gjøre ting på fritiden og for sex. Det jeg vil spørre dere single i 50 årene er, hvordan er livet deres, er dere fornøyde eller er dere på utkikk etter en kjæreste. Er på daitingside og får en god del besøk, men det er få menn som skriver noe. Er det pga at de ikke er interressert eller tør de ikke? Jeg er heller ikke tøff nok til å kontakte menn. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 29ef6...549 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter et langt samliv bak meg har jeg vært singel i 4 år. Møtt noen menn, men det har ikke blitt noe ut av det. Jeg trives som singel og ønsker ikke samboer, men hadde vært fint med en venn for å gjøre ting på fritiden og for sex. Det jeg vil spørre dere single i 50 årene er, hvordan er livet deres, er dere fornøyde eller er dere på utkikk etter en kjæreste. Er på daitingside og får en god del besøk, men det er få menn som skriver noe. Er det pga at de ikke er interressert eller tør de ikke? Jeg er heller ikke tøff nok til å kontakte menn. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 29ef6...549 Hvordan får du vært intim med noen egentlig? Hvis ingen tar intinativ? Anonymkode: 631cd...ab6
GrønnNellik68 Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Jeg vil heller ikke ha noe ny samboer..men kjæreste er helt greit.. noen som jeg føler er bare min... men jeg finner ikke det da..eneste jeg er brukbar til er å ligge med ...ser det ut som..og det er jeg ikke interessert i så er pokka nødt til å like single livet.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter et langt samliv bak meg har jeg vært singel i 4 år. Møtt noen menn, men det har ikke blitt noe ut av det. Jeg trives som singel og ønsker ikke samboer, men hadde vært fint med en venn for å gjøre ting på fritiden og for sex. Det jeg vil spørre dere single i 50 årene er, hvordan er livet deres, er dere fornøyde eller er dere på utkikk etter en kjæreste. Er på daitingside og får en god del besøk, men det er få menn som skriver noe. Er det pga at de ikke er interressert eller tør de ikke? Jeg er heller ikke tøff nok til å kontakte menn. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 29ef6...549 Har godt ut av ett langt forhold for en stund siden og er helt klar på at samboer / kjæreste passer meg ikke nå .. venninne eventuelt med mer er perfekt å gir frihet... ønsker å bruke tid på barn og barnebarn når når jeg vil uten masse diskusjoner/ meninger... tinder og lignende gidder jeg ikke å mener det går an å treffes på andre måter... m53. Anonymkode: 47265...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter et langt samliv bak meg har jeg vært singel i 4 år. Møtt noen menn, men det har ikke blitt noe ut av det. Jeg trives som singel og ønsker ikke samboer, men hadde vært fint med en venn for å gjøre ting på fritiden og for sex. Det jeg vil spørre dere single i 50 årene er, hvordan er livet deres, er dere fornøyde eller er dere på utkikk etter en kjæreste. Er på daitingside og får en god del besøk, men det er få menn som skriver noe. Er det pga at de ikke er interressert eller tør de ikke? Jeg er heller ikke tøff nok til å kontakte menn. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 29ef6...549 Er på utkikk etter en kjæreste som jeg kan leve sammen med. Dette er målet, og er helt klar på akkurat dette når jeg dater. Så om du er ute etter bare sex og og en venn på fritiden? Da må du være åpen på akkurat det. Da blir menn som bare er ute etter sex noe du vil bli nedrent av, og jeg tror at du bare kan glemme det der fritidsgreiene om du ikke er heldig. Jeg er åpen på at det å bo sammen ikke trenger å skje før man er blitt godt kjent, også åpen på at særbo kan bli løsningen i fremtiden også. Selv ved et ekteskap er ikke det noe umulighet om man ellers er mye sammen. Som godt voksne er det en mulighet når barn ikke skal oppfostres. Anonymkode: 5dde2...952 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter et langt samliv bak meg har jeg vært singel i 4 år. Møtt noen menn, men det har ikke blitt noe ut av det. Jeg trives som singel og ønsker ikke samboer, men hadde vært fint med en venn for å gjøre ting på fritiden og for sex. Det jeg vil spørre dere single i 50 årene er, hvordan er livet deres, er dere fornøyde eller er dere på utkikk etter en kjæreste. Er på daitingside og får en god del besøk, men det er få menn som skriver noe. Er det pga at de ikke er interressert eller tør de ikke? Jeg er heller ikke tøff nok til å kontakte menn. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 29ef6...549 Jeg har god erfaring med chat .no Ingen registrering og titter man innom ved ulike anledninger så kan man fine bra og attraktive folk i alle aldre 🙂 Anonymkode: ed6df...a06 1
Bamseklemmer Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter et langt samliv bak meg har jeg vært singel i 4 år. Møtt noen menn, men det har ikke blitt noe ut av det. Jeg trives som singel og ønsker ikke samboer, men hadde vært fint med en venn for å gjøre ting på fritiden og for sex. Jeg tenker det samme og trives godt som singel og pappa til to ungdommer, det hadde vært midt i blinken å funnet ei som tenker det samme. Jeg tenker slik at det hadde vært betryggende å ha en venn, som jeg kunne ha diskutert alt om. Tror nok vi slapper bedre av også med et slikt forhold, så slipper vi det jaget etter samboere. Jeg har også stor tro på tilhørighet, altså at man vet at noen setter pris og er glad i deg gjør livet enklere... Kjemien må nok stemme utenfor senga like så mye som i senga, men når vi kommer til sex er jeg langt ifra bekymret, i vår alder fikser vi det meste med en god prat og en god del gymnastikk... Kravet mitt til en slik kvinner er at hun må være trofast, ærlig og rettferdig, og ha en god del humor. Og helst bør hun være ferdig med sin eks, men samtidig ha et godt forhold uten krangling med han. Det beviser det vitigste med henne...
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 Jeg er ikke på datingapper. Har vært singel frivillig i fire år. Er ingen ons dame, er sjelden ute, men når jeg er det, mangler det ikke på oppmerksomhet, er bare et valg jeg har tatt om å aldri ha noe en natts opplegg, men flørte litt er helt greit, bare passer på å si ifra at det ikke blir noe mer, så ingen føler seg lurt. Ikke leter jeg etter en mann heller, jeg har hatt det bra som jeg hatt det, men har tenkt i det siste, om jeg skulle snuble over en jeg liker godt nok til å ville bli mer kjent nå, så går jeg for det. Tror det er viktig å ha det bra med seg selv først og ikke lete for hardt. Virker som det er mange som er frustrerte, leter og leter og blir bare mer frustrerte. For meg er ikke det et alternativ, det virker så slitsomt. Nylig snublet jeg over en mann i en litt spesiell anledning, som jeg føler meg tiltrukket av, ser han igjen om en stund og tenker nok at om jeg fortsatt føler det samme som sist jeg så han, så tar jeg initiativ til å møtes igjen for å bli bedre kjent. Skulle det ikke bli noe med han jeg liker nå, er jeg helt sikker på at jeg kommer til treffe en annen en, naturlig. Jeg ønsker ikke å ha noen bare for å ha noen, må være tiltrukket, god kjemi. Men det er meg, vi er forskjellige. Det som fungerer for en, fungerer ikke nødvendigvis for andre. Lykke til da ❤️ Anonymkode: 192f8...95e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Er dame og har vært singel i 3 år snart. Har prøvd endel datingsider uten hell. Virker vanskelig så har latt det være i et år nå. Ønsker absolutt kjæreste, og ønsker det samme som du skriver, en å være sammen med for fritid og for sex. Ønsker ikke samboer nå, for har en sønn boende hjemme enda. Kan eventuelt blir det etterhvert. Har tenkt at jeg må prøve igjen, men må si at jeg ikke akkurat ser fram til flere skuffelser og nedturer. Men hvis man skal finne noen så må man vel inn på disse datingsidene uansett. Det er kjipt å måtte leve alene når alt man ønsker er en god partner. Anonymkode: 2da41...9d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå