Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i en god venn. Han er i et forhold, og er ikke forelsket i meg. Jeg klarer ikke å la være å tenke på han. Vi har så god kontakt, og er så like. Men så fikk jeg plutselig følelser for han. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 9ed4c...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du holder deg unna så lenge han er i et forhold.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i helt samme situasjon som deg, bare at han var ikke sammen med henne den gangen, de datet.. men plutselig ble de sammen og han brøt all kontakt med meg. veldig sårt, og vondt. har gått videre med livet mitt, men tenker på han fortsatt :)

Anonymkode: 58d54...623

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Du holder deg unna så lenge han er i et forhold.

Takk for svar. Men vi har vært veldig gode venner i 10 år. Jeg kan og vil ikke kutte han ut. Da vil han jo ikke skjønne noe heller. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i helt samme situasjon som deg, bare at han var ikke sammen med henne den gangen, de datet.. men plutselig ble de sammen og han brøt all kontakt med meg. veldig sårt, og vondt. har gått videre med livet mitt, men tenker på han fortsatt :)

Anonymkode: 58d54...623

Så leit! Skikkelig kjipt å få slike følelser. Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg fortelle han at jeg har fått følelser for han, slik at han skjønner hvorfor jeg må trekke meg unna?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Men vi har vært veldig gode venner i 10 år. Jeg kan og vil ikke kutte han ut. Da vil han jo ikke skjønne noe heller. 

Du trenger ikke kutte han ut. Dere kan fortsatt være venner så lenge du ikke legger an på han når han har kjæreste. :) 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Du trenger ikke kutte han ut. Dere kan fortsatt være venner så lenge du ikke legger an på han når han har kjæreste. :) 

Enig! Problemet mitt er om jeg takler å ha kontakt, når jeg kjenner det slik. For det gjør vondt. Tiden vil vise.

Gjest MrTeddy29
Skrevet

Er ikke lett. 

Sliter selv og være venn med min ex nå som hun er i et nytt forhold, men er bare å bite i det.

Bare fortsett vennskapet og ikke nevn noe til han, blir det et stort problem så trekk deg litt unna, trenger ikke og kutte kontakten. Bare ikke vær den som prøver og få han til å gå for deg istedent for hun som er med han, det ville vært egoistisk :)

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, darkrobin28 skrev:

Er ikke lett. 

Sliter selv og være venn med min ex nå som hun er i et nytt forhold, men er bare å bite i det.

Bare fortsett vennskapet og ikke nevn noe til han, blir det et stort problem så trekk deg litt unna, trenger ikke og kutte kontakten. Bare ikke vær den som prøver og få han til å gå for deg istedent for hun som er med han, det ville vært egoistisk :)

Takk for innspill. Det er fryktelig vanskelig å være venn med noen man har mer følelser for. Lykke til til deg også!

Gjest MrTeddy29
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill. Det er fryktelig vanskelig å være venn med noen man har mer følelser for. Lykke til til deg også!

Eg vet! 

selv om hvor mye jeg hater det, så har jeg hjulpet henne og redde forholdet som hun har nå. Selv om at jeg vil ha henne for meg selv, så vet jeg at hun har det bra der hun er. Er vitkig og tenke sånn. En ekte venn vil alltid ønske vennen sin det beste

Skrevet (endret)
12 minutter siden, darkrobin28 skrev:

Eg vet! 

selv om hvor mye jeg hater det, så har jeg hjulpet henne og redde forholdet som hun har nå. Selv om at jeg vil ha henne for meg selv, så vet jeg at hun har det bra der hun er. Er vitkig og tenke sånn. En ekte venn vil alltid ønske vennen sin det beste

Sant det. Også når venner er i dårlige forhold. Og det er det ikke egoistisk hvis man gjør det for deres del, og ikke sin egen.

Endret av MarieLo
Gjest MrTeddy29
Skrevet
13 minutter siden, MarieLo skrev:

Sant det. Også når venner er i dårlige forhold. Og det er det ikke egoistisk hvis man gjør det for deres del, og ikke sin egen.

Helt korrekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...